Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 28/11 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/5242-dagens-fotboll-28-11-a/)

Jackee 2010-11-28 12:35

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 83515)
Kolla ett par inlägg upp! Redan spelat bari -1.5:)

My bad, tyckte det borde vara någon som hade hittat det redan. Men jag hittade inget. Ja då är jag iaf inte ensam :)

Skulle dock vara intressant att veta på ett ungefär hur matchbilden kan tänkas se ut så här på förhand.

11433 2010-11-28 12:48

Liverpool.
Malaga.
Deportivo.

Spelar en trixe (En trippel och tre dubblar á 100 kr)

mowgli 2010-11-28 13:37

Har kört tre raka singlar än så länge: Bilbao, Mallorca och Lazio tror jag ska gå in på överspelet i newcastle - chelsea också :KO:

Overkill 2010-11-28 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av sahara (Inlägg 83482)
zenith st petersburg ,hemma odds 1.85. varför så högt?? har legat på det dom senaste dagarna . vissa spelsajter har tagit bort matchen. tycker dom borde ligga på 1.10 i odds. :D
jag kan inte öppna deras hemmasida.jag hittar ingen info alls. bad gateway 505, står det när jag ska sajten. men zeith har spelat som vanligt dom senaste matcherna och vunnit läät. och samara kan spela oavgjort medellag.
klart väder men svinkallt. ca -12C enligt nån väderkanal .
hoppas det inte luktar läggmatch. matchen startar klockan 12.00.

jag satsar allin iallafall. ni gör som ni vill,såklart ;)

Citat:

Ursprungligen postat av sahara (Inlägg 83489)
men zenith har ju kört över lag ändå. men det stämmer säkert,att dom låter några spelare vila.jag tror deras ungdomslag är bättre än samara :D.
jag ska titta och se hur matchen ser ut. får väl gardera med X2 om det inte ser bra ut.

det ser bra ut. dom ska fira efter matchen.

jag har aldrig sagt att matchen är säker . som du gör med dina rekar. detta är ingen rek. det är mitt spel. det är överodds

nu kunde jag öppna hemsidan http://en.fc-zenit.ru/main/news/team/53512.html

1. Du går allin på ettan.
2. Hur ska du då kunna gardera med x2 utan något kvarvarande kapital eftersom du gått allin på ettan?
3. Du har aldrig sagt att matchen är säker? Nä, det kanske du inte gjort, men du verkar ju väldigt säker på att ettan ska hitta hem. Tänk för övrigt på att i sista omgångarna hjälper vissa lag andra, sk "läggmatcher".

Innan du "går allin" på matcher så borde du kanske kolla upp info osv om matcherna istället för att trolla runt i trådarna med diverse saker. :holms:

sahara 2010-11-28 14:09

satsar allt jag äger venlo-ajax ht/ft 2/2 1.90 .

synd att zenith fick utvisning i 60 minuten.

varför går ni alla emot mej? allt jag frågade om nån hade info om zenith matchen före. men fick inget riktigt svar. bara massa påhopp. dom borde vunnit. totalt överlägsna. men, det vet vi alla. ingen match är säker. bra odds.

och varför tar så många av er bort alla era förra spreadsheet? vågar ni inte visa att ni förlorat så mycket ? loosers

:moneybag:

Overkill 2010-11-28 14:16

Citat:

Ursprungligen postat av sahara (Inlägg 83540)

ps.pengarna tillbaka på zenitmatcherna.pga av att alltid pengarna tillbaka på matcher som slutar 0-0 . plussade med X2 gardering ;) . så skönt att zenith fick utvisning i 60 minuten

Var spelade du på på Zenith till 1.85 och pengarna tillbaka vid 0-0 kan du bara ta och glömma. Det gäller bara på vissa marknader och vissa bookies som erbjuder det, dock inte 1x2.

Du trollar bara, gör dig själv till åtlöje som du håller på.

Boden 2010-11-28 14:34

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 83543)
Var spelade du på på Zenith till 1.85 och pengarna tillbaka vid 0-0 kan du bara ta och glömma. Det gäller bara på vissa marknader och vissa bookies som erbjuder det, dock inte 1x2.

Du trollar bara, gör dig själv till åtlöje som du håller på.

Är ju bara om man spelar på resultatet man får tillbaka pengarna om det blir 0-0 (på bet365), så du är rätt ute performance.

Overkill 2010-11-28 14:51

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 83550)
Är ju bara om man spelar på resultatet man får tillbaka pengarna om det blir 0-0 (på bet365), så du är rätt ute performance.

Exakt, varför skulle man få tillbaka om man spelat 1x2-spel vid 0-0 för? Då försvinner ju helt bookies syfte. Är ju bara vid speciella kampanjer eller liknande som de har så.

kakan 2010-11-28 14:54

Fan va han gör bort sig, den där sahara. Är du från RoK? :holms:

Tipsy 2010-11-28 15:05

Nästan 19 Lakan vinst på Bilbao mot Osasuna ikväll. Håll tummarna för mig? :) (Inte så ädelt att tala direkta summor kanske..) haha Let's Go!

GianniAgnelli 2010-11-28 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av Tipsy (Inlägg 83560)
Nästan 19 Lakan vinst på Bilbao mot Osasuna ikväll. Håll tummarna för mig? :) (Inte så ädelt att tala direkta summor kanske..) haha Let's Go!

Nu antar jag att det är ett kombospel du sitter på for fun så om det är mycket pengar för dig tycker jag att du ska gröna ut. Det skulle jag göra alla dagar i veckan iaf.

Tipsy 2010-11-28 15:11

Citat:

Ursprungligen postat av GianniAgnelli (Inlägg 83563)
Nu antar jag att det är ett kombospel du sitter på for fun så om det är mycket pengar för dig tycker jag att du ska gröna ut. Det skulle jag göra alla dagar i veckan iaf.

.

Fick ångest..Kändes lite divigt.. Det jag menar är att jag tycker det är mycket roligare att nämna summor ist för units.

River44 2010-11-28 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av River44 (Inlägg 83478)
1:a Ingolstadt-Union Berlin (bundesliga 2)

Unionberlin saknar 2 ordinarie mittfältare och 1 ordinarie back.

Ingolstadt är förvisso inget höjdargäng men med den nya coachen så fick
dom en fin start med att slå bochum borta med 4-1, ny energi i laget.

Union Berlin har bara tagit 3 poäng på de senaste 5 borta och segern
kom mot bielefeld som ligger sist i tabellen, så väger man in dessa faktorer
med 3 ordinarie spelare borta idag och att man är dåliga på bortaplan
plus att Ingolstadt har fått en fin start med nya coachen så blir det
ett spel på denna match.

Ingolstadt ställer upp med ordinarie elva.

Finns till 2.40(interwetten,Paddy) 2.38 (Ladbrokes)

3/5 Units Spelstopp 13.30

Tack för mål i 86:e min:), pengar till julklappsrullen.

Tipsy 2010-11-28 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av River44 (Inlägg 83570)
Tack för mål i 86:e min:), pengar till julklappsrullen.

Grattis m8

kingscania 2010-11-28 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av sahara (Inlägg 83540)

synd att zenith fick utvisning i 60 minuten.

varför går ni alla emot mej? allt jag frågade om nån hade info om zenith matchen före. men fick inget riktigt svar. bara massa påhopp. dom borde vunnit. totalt överlägsna. men, det vet vi alla. ingen match är säker. bra odds.

och varför tar så många av er bort alla era förra spreadsheet? vågar ni inte visa att ni förlorat så mycket ? loosers

:moneybag:

Varför posta dina spel här om du inte kan ta att folk kritiserar det?

Vad har deras spreadsheet med diskussionen att göra?

Enda det luktar looser om här är du, som inte kan ta att du förlorar ett spel....

VÄX UPP!