Citat:
Ursprungligen postat av iCash
(Inlägg 84480)
Auto spel på Lech V. Juve, slutade 3-3 för någon månad sedan och jag ser inte att dom ändrar på så mycket inför denna match heller, sure, vädret kan spela roll men hyfsat uppklarnande väder i Europa atm.
| 2010-12-01 21:05 | Europa League | Lech Poznan vs Juventus ÖVER |
Ö 2.5 |
FT |
4 |
2.100 |
Kommer garanterat fler spel i e.m
|
Tänkte reka denna igår men kom inte överens med Pesh efter att ha diskuterat så kom vi fram till att inte spela denna officiellt i dagboken. Men har kvar min motivering iaf. Kanske kan vara till nytta nu när du tog upp matchen.
Lech Poznan - Juventus Över 2.5
Juventus måste gå för seger annars är hoppas så gått som borta. Man C. vinner förmodligen hemma mot Salzburg vilket gör att dem går upp på 10 poäng, vinner Juventus mot Lech Poznan ligger båda lagen på 7 poäng och sista matchen avgör. Eftersom Juventus måste gå för ett mål kommer det öppna upp spelet precis som det gjorde i Turin förra gången lagen möttes i gruppspelet. Då slutade matchen 3-3! Lech Poznan är inget dåligt lag speciellt inte på hemmaplan då man båda skickat hem Salzburg och Man C. med 2-0 resp. 3-1! Tror vi kan vänta oss MINST 1 mål från hemmalaget, men blir inte chockade om det rinner iväg till 2-3 mål. Vilket innebär att Juventus måste göra 2 för att ha någon chans. Juventus kommer sakna flera spelare, förutom de spelare som är skadade kan inte heller Quagliarella eller Aquilani spela denna match. Man har med sig flera unga spelare från primaveran till denna match men kommer ändå ställa upp men en hyfsad stark elva. Dessutom kommer man vila Melo efter att han matchats hårt den senaste tiden.
Preliminär startelva:
Storari
Camilleri/Sörensen - Bonucci - Chiellini - Traorè
Krasic - Marchisio - Sissoko - Pepe
Del Piero - Iaquinta
Frågan är bara hur mycket Juventus satsar på Europa Leugue? För går dem in med attityden att vinna matchen tror jag säkerligen att matchen går över!
Kanske fick svar på din fråga med där O12? :)
|