Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Champions League 7-8/12 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/5412-champions-league-7-8-12-a/)

Kotd424 2010-12-06 23:04

Champions League 7-8/12

Tankar?
Barcelona - Rubin X2 är intressant, Rubin har varit bra mot barca och dessutom måste de vinna medan barca är redan vidare och många unga spelare kmr nog få chansen imon.
FC København - Panathinaikos, FCK måste vinna, spiksäker etta?
Bursaspor - Rangers, X2 och även rak 2:an är intressant.
Finns rek här: https://www.sharps.se/forums/fotboll/...mpions-league/

Thore10 2010-12-06 23:19

Har tagit dessa 3 hittills, kan bli någon till.

Arsenal - Partizan
Arsenal -1.0 HT
1.86
188bet

Zilina - Spartak Moskva
Över 2.5
2.11
188bet

Twente - Tottenham
Över 2.5
1.96
Pinnacle

alexybt 2010-12-06 23:37

Har dessa hittills

United
Arsenal HT/FT
Arsenal - Partizan (4-6 goals)
Shakhtar
Barcelona

FoxMulder 2010-12-07 00:35

Hittills Werder Bremen +0.25

Portugisen 2010-12-07 06:43

Fråga: Hur kan Shalke, som vid seger säkrar gruppvinsten vara värderade till 4.50 mot Benfica, som i princip är utslagna?? Vad missar jag?

Portugisen 2010-12-07 06:58

Jag tycker Spurs till 2.30 känns fint - säkrar i princip gruppseger vid vinst...

maracas21 2010-12-07 09:21

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 86713)
Fråga: Hur kan Shalke, som vid seger säkrar gruppvinsten vara värderade till 4.50 mot Benfica, som i princip är utslagna?? Vad missar jag?

Schalke har väl inte varit superstabila precis?

Portugisen 2010-12-07 10:01

Citat:

Ursprungligen postat av maracas21 (Inlägg 86737)
Schalke har väl inte varit superstabila precis?

Nej kanske inte, men ett lag som vid vinst vinner gruppen mot ett lag som inte har något att spela för i CL? 4.50? Måste ligga något bakom detta odds...

Lawio 2010-12-07 10:51

Kommer spela på Manchester United.
Citat:

Det är en ren gruppfinal mellan Manchester United och Valencia ikväll. United vinner gruppen på 1x, medan Valencia tar hem den vid seger. Jag är övertygad om att United med Sir Alex i spetsen inser vikten av att vinna gruppen. Inte minst efter el Clascio. Inget – absolut inget – vill medvetet bli grupptvåa och på så vis riskerar att möta Barcelona... Så United kommer att komma med en stark elva och när Valencia inte är nöjt med 0–0 tror jag vi får se en bra och chansrik match – en matchbild som passar United. 1,70 för ettan känns bra.
Citat:

Håller United nollan så är det ett nytt rekord då inget lag tidigare gått igenom gruppspelet utan att ha släppt in ett enda mål.
Kommer även att köra på Benfica.

Citat:

Motivation bör finnas hos Europa League-jagande Benfica och mot ett redan slutspelsklart Schalke har portugiserna god segerchans inför hemmafansen.

Portugisen 2010-12-07 12:31

Citat:

Ursprungligen postat av Lawio (Inlägg 86749)
Kommer spela på Manchester United.

Kommer även att köra på Benfica.

Jag förstår verkligen inte detta. Om man som du spelar pga av motivation hos lagen borde Shalkes motivation att hamna etta i gruppen vara mer än att jaga europa league...

smith 2010-12-07 12:50

Ö2.5 i Benfica-Schalke känns på förhand ganska intressant. Båda lagen jagar en vinst, och Scalke tillåts därtill spela under lite mindre press eftersom målet trots allt bara sattes till kvalificering till åttondelen. Dessutom tog de en skön seger mot Bayern i helgen och bör därmed vara ganska lättade.

Benfica får tillbaka anfallaren Oscar Cardozo, som i ligaspelet gjort 6 mål på 8 matcher och i CL 1 mål på 2 matcher.

Ska dock spåna vidare.

Portugisen 2010-12-07 12:51

Underspelet i FCK ser bra ut. De kan förlora så länge Barca vinner...

mowgli 2010-12-07 13:27

Angående Twente- Tottenham så funderar jag på att lira Tottenham att vinna båda halvlekarna till 7,4 på betfair. Tycker detta odds är klart spelvärt och lite väl högt. Kan vara värt en mindre insats. Det är klasskillnad på lagen och Spurs kommer vara sugen på att ta första platsen i gruppen och vilja avgöra tidigt, någon som är inne på samma bana ?

O12 2010-12-07 13:44

United -1
Twente +0.25
Werder Bremen dnb

blir mina spel i CL

Marseille rak - spelas imorgon :)

Donald 2010-12-07 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av mowgli (Inlägg 86806)
Angående Twente- Tottenham så funderar jag på att lira Tottenham att vinna båda halvlekarna till 7,4 på betfair. Tycker detta odds är klart spelvärt och lite väl högt. Kan vara värt en mindre insats. Det är klasskillnad på lagen och Spurs kommer vara sugen på att ta första platsen i gruppen och vilja avgöra tidigt, någon som är inne på samma bana ?

Har lirat rak Spurs till 2.42, oddset har ju tyvärr stigit lite till. Jag tror precis som du att de kommer att köra på bra idag, CL är väldigt viktigt för Tottenham.