Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-11-23, 01:58   #16
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Holland-Ecuador finns till runt 3,65 på krysset(tidigare 4,00), ser det som en mycket god chans då bägge lagen är "nöjda" med en poäng. H säkrar i-princip gruppsegern och E får fördelen av att oavgjort räcker i sista avgörandet mot Senegal.
Håller inte med.
"Holland" lever på sina omställningar och mot Equador har de dessutom fördel i luftrummet om de skulle gå på attack på icke omställning.

Edit
Om man tror att nöjdhet avgör är väl 0-0 det givna spelet, inte ett vanligt kryss!? Men visst man kan kanske tänka sig att Equador får första målet, annars borde Nederländerna vara svårslagna.


Var lite de förutsättningarna i matchen mot Senegal att ingen kniv var på strupen, ändå lyckades de vinna på något misstag från Senegals sida och även sätta 2an när isen brutits.

Equador känns som "mjukt" motstånd för Holland imo.

Vad de är "nöjda" med redan i match 2? Njet.

Man vet aldrig men jag räknar in Senegal mot Qatar som förstås skulle kunna förbättra sig mot uppvisat, nu är nog oddset justerat möjligtvis överjusterat också där.

Equador mot Senegal blir gissningsvis så avgörande som man från början kalkylerat med och jag har lite svårt att gissa styrkeförhållanden där.

Möjligt man kan hitta något halvägs in i matcherna men på förhand har jag inga idéer, idén var den om Senegal-Qatar @2.32 men det var då och jag vet inte mer nu till 1.65. 0-2 Senegal-Holland var mer eller mindre mitt i prick på det förväntade, och då hade jag ändå tanken att snacket om oorganiserade afrikanska lag i fallet Senegal var mest slentrianmässiga fördomar av de som saluförde dem.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-11-23 klockan 21:07.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-23, 08:25   #17
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Qatar-Senegal har SvS nästan tre gånger degen på -1,5 Senegal.
Wales 2,11 nöp jag ned. Tillsammans med Nederländerna 1,80.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+3)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-23, 21:34   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Mer eller mindre usla Belgien(), lär vara nöjd med oavgjort(efter segern ikväll), defensiva Marocko likaså...3,60 på unibet/atg på krysset dom emellan...matchen mellan Kroatien och Kanada spelas efteråt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-24, 21:16   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

10ggr på Argentina, är nog inte så dumt...fyra poäng ger rimligtvis avancemang från gruppen och 6 poäng innebär nog gruppseger...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-25, 15:08   #20
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Mer eller mindre usla Belgien(), lär vara nöjd med oavgjort(efter segern ikväll), defensiva Marocko likaså...3,60 på unibet/atg på krysset dom emellan...matchen mellan Kroatien och Kanada spelas efteråt...
Usla?
De är knivskarpa.

Vänta du tills de får ihop spelet.
Livnärde mig på ett Livespel mot Kanada senast Belgien vinna första halvtid sent.

Kanada skapade och stod i men skärpan stod "usla" Belgien för.
Det kommer mer, sen kan man aldrig lita på Belgien, så e det.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-25, 15:11   #21
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

"Holland" idag till 1.86 hos Pinnacle tar jag 12 dar i veckan och skrattar hela vägen till banken!

Däremot är det svårt veta om det blir 0-0 eller mer åt 4-0 hållet, ingen aning om Equadors matchplan och Holland vet vi gillar ligga lågt, lura upp fi och kontra.
Kan vara så att Nederländerna måste gå på attack och då gissar jag ändå att luftrummet domineras och att det löser sig om än inte lika tryggt som normalt.

jag tror att Nederländerna har tålamod nog att inte ge bort en ledning till Equador, vilket skulle kunna rendera i 1-1. Sedan gissar jag att 0-0 är möjligt men att Nederländerna ändå kan skapa ett mål mot slutet.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-11-25 klockan 15:45.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-25, 15:29   #22
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Lite sorg för att Senegal lallade bort mitt(tidigare nämnda) prickskytte på 0-3 @15 ggr.
Det låg i luften ett tag innan och både målvakt o Cisse vid sidan gjorde sitt bästa för att uppmärksamma de exalterade spelarna på att de släppte markeringar i glädjen som följde 2-0.

Qatar gjorde en fantastisk match sett till sina förutsättningar, hade lyft sig rejält sedan premiären.
Som Lazlo påpekade har de inte kommit till VM av kraft utan i egenskap av värdland.

Önskar mig lite mer fokus på defensiven i alla lägen av Senegal men man kan förstås överse en smula med att de tappar fokus i tvåmålsledning.

För mig är de givna favoriter mot Equador vilket de inte är i skrivande stund!
Dock lär den matchen rimligt ofta hamna på oavgjort och vi får väl invänta exakta förutsättningar innan spelform beslutas.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-11-25 klockan 15:41.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-25, 15:36   #23
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
10ggr på Argentina, är nog inte så dumt...fyra poäng ger rimligtvis avancemang från gruppen och 6 poäng innebär nog gruppseger...
Låter som ett skämt i mina öron men osvuret är bäst, bara 10??.

Får väl ta en titt på skrällmatchen om det finns någon förklaring annat än att de är kassa och förstås det där med premiärer...

Då skulle jag hellre spela Japan till vad nu de ger, där tror jag det finns en orsak till att de lyckades slå Tyskland, samma där, såg inte matchen.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-25, 17:02   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Senegal förstod nog inte att dom var "tvungen" att göra ett mål till(se agerandet i slutet vid hörnan), men Ecuador vet nog att en uddamålsförlust eller oavgjort är "sak samma", då bägge ger fördel av att oavgjort räcker mor S i sista...stor risk/chans att det blir väldigt händelsefattigt i andra halvlek...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-25, 18:26   #25
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Holland-Ecuador finns till runt 3,65 på krysset(tidigare 4,00), ser det som en mycket god chans då bägge lagen är "nöjda" med en poäng. H säkrar i-princip gruppsegern och E får fördelen av att oavgjort räcker i sista avgörandet mot Senegal.
Gav dig 250 $harps.

Du rätt jag felfel.

Med en liten reservation, Equador verkade inte nöjda med mindre än att slita fi i stycken och äta upp resterna, och när orken tröt visade sig "motståndet"/"Holland" vara en illusion
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-25, 18:44   #26
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Nu skiter jag i va jag tror och går all in på att Qatar slår Nedrigaländerna med två mål och Senegal slår Equador med uddamålet

Enda som krävs är väl att Equador o Nederländerna vaknar med magsjuka på matchdagen och spelar i det skicket

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-11-25 klockan 18:45.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-26, 13:58   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Costa Rica ger 7,50 mot Japan, tycker man kan testa detta i en komb med krysset i Spanien-Tyskland(3,70) till 27.75(atg/unibet)...CR har nu en helt annan match än senast, samma för Japan som nu nog tvingas föra...skulle CR vinna så är plötsligt både S o T ganska nöjda med kryss...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FoxMulder (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-27, 12:15   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Costa Rica benet klart, med en stor portion flyt...nu är det bara att jobba in krysset, märkligt nog har inte oddsmakarna sänkt krysset än, finns 3,60 på atg/unibet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
FoxMulder (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-27, 15:02   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Belgien var om möjligt ännu sämre nu idag, en hyllad årgång som avslutar som föredettingar, tråkigt att se...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-27, 21:50   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Spanien och Tyskland gjorde sin plikt...Pratade med grabben nyss och han tyckte 19ggr(atg/unibet) var bra på Iran som gruppvinnare, låter ju lite galet men det som behövs är seger mot USA samtidigt som England inte vinner mot Wales, ett långskott såklart, men tjaa...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lobo (+10), FoxMulder (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td