![]() |
Dagens fotboll 19/12-10
Dagens första spel blir:
Lazio - Udinese Ö 2.5 Vad har ni spelat? :KO: |
Citat:
|
Pacos - Porto RESULT 0-2
Real HT/FT Marseille - Lyon ö2.5 Sochaux Besiktas so far :KO: |
Har gått väldigt bra den senaste tiden. Så man kanske borde ta det lite lugnt med spel på ett tag så man inte förstör sin streak.
Men Lille - Nancy känns som att den är för svår att motstå. Oddset är inte jätte lockande, kanska blanda in den i en dubbel. Tillsammans med Parma? Vad tror ni ?:) |
Citat:
|
Citat:
Betfair erbjuder 1.85 för Ö 2,5. Får ses som helt klart spelvärt med tanke på förutsättningarna ! :) |
Lille - Nancy är uppskjuten, tyvärr. :sad:
Napoli - Lecce -1.5 Catania - Brescia Osasuna - Zaragoza Marseille - Lyon Ö 2.5 |
Citat:
Jag hade den på en lången kupong med en kompis också. Men Svs ger den oddset 1, eller har jag fel? |
stämmer.. det gör troligen även Betfair.. + alla andra bolag
|
Lazio 2.14 in +
PSV - Roda ö 3.5 + 4-ling Lazio Palermo Juventus Munchen :evilgrin39: Ser bra ut |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Wiho, dubbel med Patetico de Madrid och Bayern sitter..
|
Citat:
Dom kan man väl bara hålla för sig själv? Jag är inte bitter, bara lite tröttsamt att läsa om vinnande lir när vinsten redan är klar tycker jag. Ha dom isf i sitt egna sheet eller i en dagbok om man har en sådan. Här är ju vitsen att man ska få ideer och tips av vad folk spelar, eller? Det hjälper mig knappast om jag får läsa alla vinster i efterhand. Det tycker jag moderator bör sätta som standard. Dessa inlägg borde plockas bort eller någonting iaf. Men det är endast mina tankar |
Citat:
Undrar också om det bara är tillfälligheter att 90% av dessa inlägg är vinster och resterande del förluster som nämns? :rolleyes: :whistling: |