![]() |
Dagens fotboll 20/12
Racing Santander-Hercules
Hercules utan Nelson Valdez 6 mål (anfallare), Abraham Paz Cruz 1 mål (back), Royston Drenthe 2 mål (back), Noe Pamaro (back). Rufete (mittfältare), Sendoa Aguirre (mittfältare) skadade. Hercules är dåliga borta, förlorat de 4 senaste matcherna. senast man fick poäng borta va den 25 oktober. 1-1 mot almeria. Racing 4 senaste hemmamatcher har slutat med 3 vinster 1 oavgjord och 0 förluster racing ger just nu 1.95 @bet365 |
kightly nämnde Santander redan i fredags tror jag det var så har redan hakat den. Snyggt uppsnappat av dig också:)
Ogiltigt spel-ID: 204764 Ogiltigt spel-ID: 209569 Ogiltigt spel-ID: 209767 addar Ogiltigt spel-ID: 210102 |
Citat:
|
Citat:
På Betfair spelas X till 1.61, Albinoleffe till 3.75 och Piacenza till 8.8 just nu. Vad är det frågan om egentligen? |
Citat:
|
Offtopic, men jag kan inte låta bli att smått garva ihjäl mig åt din signatur, GianniAgnelli. HAHA!
Annars så hakar jag på Racing och kör underspelet i City - Everton (Om den nu spelas) |
Sharps gode vän :holms: tror också på Santander :hurt:
|
Måndag är sällan bra dagar men har i alla fall ett spel till ett spread där jag trackar lite O/U tankar som jag tidigare inte velat spela i mitt vanliga spread. Ingen Postiga eller Mati Fernandez i Sporting men Liedson e tillbaka i alla fall.
Ogiltigt spel-ID: 210243 |
16,569,847 satsat på krysset @ betfair.
http://uk.site.sports.betfair.com/be...r¤cy=GBP nått skumt e det |
Citat:
150k matchat på X till 1.30, måste va bankränta! :holms: |
Citat:
|
Citat:
|
Oddset för Ö1,5 för Racing ligger på 2,1 , funderar på att spela på det.. Vad tror ni andra?
|
Hahaha, snyggt där GianniAgnelli. Hade du på känn att det skulle bli en läggmatch?
Det är ju inte direkt ovanligt i italienska ligor. Var det inte nån match som hade 1,1 i odds för resultatet 1-1 för en tid sen? |
Citat:
|