![]() |
HAHAHAHAH den satt långt inne
|
1-0 enl. målservice på expr..
|
Finns ju en avreageringstråd om inte annat så man slipper spamma sönder denna tråden...
|
Jösses! Tack för den reken! Vilken chock man fick..
Ja, lite bättre nivå på vad vi kallar folkgrupper tycker man! :) |
Håller med shoreline, lite högre nivå tack....!
Det finns en avreageringstråd för att kasta ur sig sånt. :gun_bandana: EDIT: Var inte först på den bollen såg jag, men skärpning tack |
Finns ett klotterplank på R&K också där rasism är mer än välkommet!
|
Vad har ni för matcher till kvällen. Är sugen på Espanyol men dom är dåliga borta
|
Lustigt att ni trodde att kina var så klockrent spel :) med stor tur gjorde de ju iaf 1-0 i 90:e minuten och jag missade mitt 0-0/1-1 så grattis :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Mjo men jag mena folk började spela HT/FT åt vänster o höger och alla började rygga som om den var helsäker :D men ja ibland behövs tur, ge mig lite :D
|
Citat:
|
Ska lira ö2.5 ikväll på både getafe matchen och malaga matchen, blir målkalas ikväll :D
|
Citat:
|
när jag kollade dagens fotboll tidigare såg jag att bayern och psv låg ganska lika värderade hos bolagen. en första tanke va för min del att psv borde va det bättre spelet av dessa två om man får snarlika odds.
ser nu att min idol pacman spelar bayern -0,75 vore nice om du ledsagar en novis hur det kommer sig? BOL. |