![]() |
Citat:
|
Skulle vara härligt med lite info ang den matchen. Satsar Bayern på cupen?
|
Japp, de skickar starkast möjliga trupp till Stuttgart ikväll.
Hemmalaget är i fritt fall och supportrarna är i uppror och vill avsätta allt från ordförande och sportchef till i princip hela spelartruppen. Samtidigt tycker jag att Stuttgart spelat bättre än vad tabellen visar, och 3-5 mot Bayern senast är lite missvisande då man skapade minst lika många målchanser. Men likförbannat är 1.88 (fanns på betfair) svårt att hålla sig ifrån. |
Har funderat på denna under dagen och slog till, Bayern satsar på att ta hem så mycket pokaler som möjligt i år och skickar den starkaste truppen dom har...i stort sätt samma som i senaste mötet med några undantag. Schweinsteiger och Ottl är med i truppen igen, Stuttgart har ju en del skadeproblem och gör några byten sedan senaste mötet. Tror inte på nån repris från förra mötet men Bayern tar det typ 0-2 eller 1-3.
|
Är det dubbelmöten?
|
Citat:
|
Citat:
|
Och där gör stuttgart 3-3 med en man mindre!
Målkalas detta möte oxå ju. Förra slutade ju som bekant 3-5 i ligan för nån dag sedan. Bayern leder alltså med 0-2, sen upp till 2-2, sen 2-3 och stuttgart rött, och ändå trycker dom dit 3-3. Vakna bayern! |
Har spelat Levante +3 till 1.80. Tack som fan för det oddset. Hade Atl Bilbao +3 igår och det gick ju bra. Nu går det väll inte för jag skriver det här.
|
3-4 bayern.
Bara för jag sa åt dom att göra mål eller? haha. 3-5 idag igen kanske? |
Citat:
|