![]() |
Harry Redknapp kommer signa Andy Carroll. Smältansiktet tror att Spurs kan vinna ligan :rolleyes:
|
Citat:
|
Citat:
Spurs måste sälja av Robbie Keane och David Bentley först om inte Newcastle är dumma nog att ta dem som delbetalning. Redknapp är en stor fan av Carroll och Newcastle är i behov av pengarna det är det enda som är FACT i detta än så länge :p |
Hodgson ryker oavsett? Samt lite andra rykten
Spoiler:
|
Citat:
|
Som spursfan så vore det kul med Carrol visst.. Men byter hellre bort Bentley o Keane mot Scott Parker..
|
Avdic till Werder Bremen.
|
M'Vila till pool?
|
Julio Baptista nära en flytt - Enligt rykten ska brassen vara så gott som klar för spanska Malaga.
|
Citat:
|
Eljero Elia ryktas bli Liverpools första värvning för 134 mille!
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=OrshydRaQzI&feature=related[/ame] galet snyggt mål han gör ^ |
City överens med Wolfsburg om Dzeko.
Edit: Málaga har tydligt visat sina intentioner: pengar är inga problem för shejken Abdullah Al-Thani som är på god väg att skapa en spansk motsvarighet till Manchester City. Efter värvningarna av Camacho och Asenjo; Maresca som skrev på igår; en nytänd Demichelis som visade sig begeistrad över projektet under måndagens presentation, och brassen Julio Baptista som presenterats idag, väntar vi spänt på om Real Madrids Mahamadou Diarrá också ansluter sig till gänget som leds av Pellegrini. |
Hmm.....
Citat:
|
Citat:
|
Pienaar ska ha signat för Spurs nu. Med en lön på 70.000 pund i veckan, sägs det. Alldeles för mycket tycker jag om det nu stämmer.
Benfica och Real Madrid har kommit överens om Coentrao. |
Bent till Villa, MUMMA!! :drunk:
Var väl ett sekel sedan Villa hade en målskytt av rang! |
Citat:
Bent kommer fixa en del mål då han är en sniper men hans link-up play och vision är uselt,gravt överprissatt som alla Engelska strikers. |
Bajen kollar norsk anfallare
Hammarby har bjudit in den norske anfallaren Jan Banan Tømmernes att träna med laget. Tømmernes kommer att vara med hela veckan för att bekanta sig med Bajenmiljön och visa sina fotbollsfärdigheter på planen. Jan Banan Tømmernes, 23 år, beskrivs som en hårt arbetande djupledslöpande forward. Han har de tre senaste säsongerna hört till tippeligalaget Stabaek, dit han kom efter att ha gjort succé med Asker där han gjorde 26 mål 2007. Tidigt under sin sejour i Stabaek drabbades han av skadebekymmer och fick svårt att slå sig in i laget. Den gångna säsongen gjorde han totalt fem mål för Staebek (tre i tippeligan, två i cupen). Tömmernes tog själv namnet Banan efter ett vad som sina lagkamrater. Anfallaren blev erbjuden 10 000 kronor för att lägga till namnet efter att polarna sett kultfilmen ”Torsk på Tallin”. :D |
Liverpool FC this afternoon announced they had accepted a bid from TSG 1899 Hoffenheim for the transfer of Dutch international Ryan Babel.
The Bundesliga Club have now been given permission to discuss personal terms with the player, who has travelled to Germany. Author: Liverpoolfc.tv |
"Sulley Muntari has confirmed to the Ghanaian media that he should be a Sunderland player within the next day or so. "I hope my move to Sunderland can be completed today or tomorrow,” said the Inter Milan midfielder."
Get in! Muntari är klass :) |
Adebayor klar för Real! :D
|
Suarez klar för Liverpool. Lämnar Torres nu och går till Chelski? Vad tror ni Liverpoooooolers?
|
Torres lämnar knappast så här sent för att gå till chelshit, det är vad jag tror!
|
Paulinho till Hammarby? Kan bli verklighet inom en snar framtid, diskussioner förs! :D
|
Citat:
|
Citat:
För övrigt, transfer-requesten lämnades in innan Suarez blev klar för klubben, kan ha varit ett trick för att sätta press på styrelsen från Torres. Kind of "värva snarast, annars lämnar jag!". Jag tror inte Torres lämnar förrän tidigast i sommar. |
Folk får väl tycka vad de vill, men för mig är det obegripligt att folk använder ord som hata och död i samband med Torres. Den killen har gjort en hel del för klubben och så vitt jag vet är han fortfarande kvar.
Samma tjafs när Gerrarx var klar för Chelsea i princip, två gånger om dessutom. Vart är orden om hat och död där? Han om någon ska väl vara "lojal". |
Liverpool får 50 miljoner för Torres, jag tycker att Liverpool ska accpetera budet förstå vad de kan göra med pengarna. Kanske värva in en till världs anfallare..
|
Liverpool får 50 miljoner Euro för Torres, jag tycker att Liverpool ska acceptera budet. Förstå vad de kan göra med pengarna.
|
Citat:
Angående Gerrard så blev väl han "hotad" att stanna, annars... Eller missminner jag mig nu? :skamsen: Citat:
|
[QUOTE=performance;101150]Förstår inte heller på mig personer som har mage att använda sådana uttryck i en text tillsammans med namnet Fernando Torres. Jag är superglad att vi fått chansen att ha en sådan världsanfallare i klubben, förhoppningsvis stannar han. Om inte? Ja, då får vi en hel del pengar att spendera på andra spelare. Och jag hoppas verkligen då att det är spelare värda övergångssummorna samt att det är spelare som köps in för att passa in i truppen och på planen så det inte blir ett nytt köpelag (Läs Manchester City och Real Madrid som värvar allt som de kan komma över oberoende på vad de behöver för spelarmaterial i truppen).
Angående Gerrard så blev väl han "hotad" att stanna, annars... Eller missminner jag mig nu? :skamsen: De brände ju en del tröjor iaf:) |
Vi vill ha Paulinho!!!! Jag tror faktiskt han kommer tillbaka, vad tror ni?
|
Citat:
|
Citat:
|
Vi vet inte hur länge Liverpool har vetat att torres vill lämna, kan vara så att de vet att han kommer bort därav höjningen av budet på suarez.
Jag är chelseasupporter(säg vad ni vill) och jag tycker absolut att det är en dålig affär, har länge velat ha neymar istället.. Sälj inte Sturridge utan in med honom och ut med kalou. 60 milj pund är alldeles för mycket, verkar som att Chelsea inte bryr sig vad det kostar.. Och vill bara säga, liverpoolfans som hänger på aftonbladet är dumma i huvudet (no offense, finns chelseasupportrar med). Att de hänger ut Torres, som har gjort så mycket för klubben är helt obegripligt. Så som "vilket svek", etc. Han börjar bli gammal, 27 år och har inte mycket till klubbtitel att hurra över. Han hade säkerligen passat in i chelsea, men frågan är om det är värt 60 miljoner, Zlatan gick väl för 200 milj sek eller något? För att dra en parallell. Vi får väl se vad som händer! :) |
Det många irriteras över är väl tidpunkten han valt att gå ut med detta, bara några dagar innan transferfönstret stänger, samt att han gick ut så sent som i nionde januari med uttalandet:
"Mer än någon gång tidigare måste vi stå eniga. Vi måste leva i nuet och ta en match i taget. Vi måste plocka fler poäng, vinna matcher och klättra i tabellen. Det är vårt mål och jag hoppas på hjälp av supportarna", uttalar sig Fernando Torres till The People och Skysports.com "Jag tänker bara på Liverpool och på att rädda säsongen. Jag är professionell och vill alltid fullfölja mina kontrakt och jag har inte ens tänkt tanken på att flytta från Liverpool. Men det hänger ju också på vad klubben vill", tillägger han. "Vi hade mycket framgång under Rafa Benitez och det är svårt för vem som helst att upprepa något liknande. Även om det inte har gått väg hittills den här säsongen så har vi förtjänat mer i flera matcher." Att han sedan väljer att gå till en klubb i england och Chelsea som är en av de största rivalerna, får väl folk att se ännu mera rött. Sen har jag också av det jag läst uppfattat det som att transferbegäran kom in innan Suarez "blev klar" Sen är det väl klart att man kan förstå att killen vill vinna något, men nu när klubben börjar komma på rätt håll igen, både spelmässigt och värvningsmässigt. (dock är det väldigt långt kvar innan man kan slåss om de ädlare titlarna), och Chelsea även känns som ett lag som med den trupp de har nu har sett sina bästa säsonger så känns tidsläget av viljan att bli transferslistad ännu mera konstig. Men en är inte sista ordet sagt och man gör nog bäst i att inte speckulera i allt för mycket innan mer uppgifter kommer fram. Som Liverpool supporter är det ju dock oerhört tråkigt då en hel Torres är av absolut världsklass :sad: |
Nu brakar det loss ordentligt. Eller vad sägs om detta, boys?!
Torres går till Chelsea för ~400 miljoner, men det är inte allt. Liverpool vill ha en spelare på köpet för att nå upp till den halvmiljard som de prissatt Torres till. Spoiler:
Hur ställer ni andra Pool-grabbar till detta? Jag vet inte riktigt vad jag själv ska tycka, på ett sätt så kan det vara bra för då slipper vi titta över marknaden sista dagarna innan transferfönstret stänger för att hitta en ersättare till det stora hål som skapas om Torres nu lämnar. |
Går Torres är det ju stor anfallskris. Ngog och Kuyt funkar ju inte!
|
Citat:
|
Haha. Hur fan kunde jag glömma? Pinsamt.
|