Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 2010-12-26 Man U - Sunderland (Fotboll) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/5687-2010-12-26-man-u-sunderland-fotboll/)

Tolstoj 2010-12-26 14:27

2010-12-26 Man U - Sunderland (Fotboll)
 
Datum: 2010-12-26
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Fotboll
Match: Man U - Sunderland

Spel: Målskytt Rooney
Insats: 7.5
Odds: 2.00
Bolag: Expekt

Motivering:
United tar emot Sunderland. Startelvorna ser ut så här:

United: Van der Sar,Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra, Park, Carrick, Anderson, Giggs, Rooney, Berbatov
Sunderland: Gordon; Elmohadamy, Onouha, Ferdinand, Bardsley; Malbranque, Henderson, Riveros, Zenden; Bent, Gyan

Sunderland har till denna matchen enorma avbräck, på alla möjliga positioner. Spelare som Campbell, Meyler, Turner, Bramble, Carson, Kilgallon, Reid,Lee Cattermole och Welbeck missar matchen.

Detta kommer dom märka idag, vilket är fullt normalt. United kommer till start med en relativt skadefri trupp, tyvärr för dom så missar Nani i sista stund, dagens match.

Varför Rooney kommer göra mål?

1. För det är dags nu. Han har spelet bra sedan comebacken men framförallt sett riktigt taggad ut. Dessutom så tror jag verkligen att han vill visa hemmapubliken vad han går för, och det med mål.

2. Jag tror mycket kommer krets runt Rooney idag, iom att United saknar sina vanliga kantspelare så tror jag man centrerar spelet mer och därmed får Rooney fler bollar att jobba med. United kommer nog vara väldigt beroende av Rooney i anfallsväg och med det ansvaret i ryggen så kommer Rooney kliva fram.

3. Sunderland har riktigt många skador, blir inte förvånad ifall deras försvarar är fullständigt virrigt idag. Detta kommer ge Rooney en hel del gyllene lägen.

Det känns som det bara är dags för Rooney, nu ska han börja vinna nytt förtroende, från både fans och spelare/ledare. Hur gör han det bäst? Med mål, och det tror jag han verkligen förstår.

:cheers:

Donald 2010-12-26 14:52

Om jag ska vara ärlig så kan jag inte se något värde i 2 i odds. Han har väl inte gjort något spelmål sedan i våras? Däremot tror jag att sannolikheten att han assisterar till mål är ganska stor.

Tolstoj 2010-12-26 14:56

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 91656)
Om jag ska vara ärlig så kan jag inte se något värde i 2 i odds. Han har väl inte gjort något spelmål sedan i våras? Däremot tror jag att sannolikheten att han assisterar till mål är ganska stor.

Håller inte med. I en sådan här match, som United bara ska vinna, så trodde jag att oddset skulle ligga på 1.80-1.85. Jag finner det därmed spelvärt. Dessutom tror jag att detta är "dag ett" för den "nya" Rooney, som faktiskt börjar göra mål (som han gjort innan) och åter vinner kärlek från fans och spelare/ledare.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved