![]() |
Dagens fotboll 27/12
Inte mycket skoj idag men tänker iaf lira Arsenal - Chelsea u2.5 till 1.96 på bf
nån som har några andra roliga funderingar för dagen? |
Har spelat på att Drogba gör mål ikväll. Lade spelet redan för några dagar sen till 2.40 i odds.
|
2.40? skitdåligt odds ju
|
Unibet har 2.70 iallafall, känns som det borde finnas högre
|
tror på överspelet i Arsenal - Chelsea.
Arsenal kan bara spela på ett sätt på hemmaplan och kommer med största sannolikhet att gå bort sig på samma sätt som man gjort i de två senaste årens möten mot Man U och Chelsea på hemmaplan. 2-3, 2-4? |
Spelat överspelet i Arsenal - Chelsea, inte mycket till fotboll idag.
|
Sitter och suger på Under 10.5 hörnor i kvällens match. Men jag hade velat ha högre odds så det får bli live isf.
|
Är också sugen på överspelet i derbyt..
|
Inte kört något än, livear isåfall överspel i matchen ikväll.
|
Citat:
|
Att göra minst två mål, Didier Drogba @ 9.50
|
Två starka lag.. derby.. ö2.5 mål? nåt jag har missat? :D
|
Citat:
|
Har spelat på Arsenal till 2.77
|
Har Chelsea (+0) från 2 betrodda (separata) rekare
|
Jag tror matchen blir målfattig och tillknäppt, lirar under 2.5 mål utan att tveka det minsta, båda lagen kommer vara rädda att förlora denna viktiga match.;)
|
Arsenal - Chelsea, Under 2.5 mål, leta högst odds.
|
Drömde att matchen slutar 2-0 till Arsenal inatt, drog en peng på det bara för skojjs skull :)
|
Det blir en Arsenal peng ikväll:ful:
|
ö2,5 och 2-0 i chelseas favör, roligt att man har lyckats jinxa sitt eget spel :whoco5:
|
Citat:
Jag testar en tv-peng på Chelsea. |
Chelsea (2.80) @ Ladbrokes
Drogba målskytt i matchen (2.65) @ Expekt 0-1 Chelsea (7.50) 1-2 Chelsea (10.00) |
Haha, fan vad taggad jag är. Fram med kanonerna på Emirates :KO:
GO GUNNERS! |
Blir en tv-peng på Arsenal. Tycker allt över 2,50 på en etta är klart spelvärt, Chelsea har trots allt inte vunnit en match i Premier League sedan den 10 november.
|
Ogiltigt spel-ID: 216234 Det blir mitt spel på matchen. |
Jag lirar Chelsea ^^, GO MATCH!:D
|
skönt att man dunkade på en fin summa på arsenal gör 1:a målet @2,30. Gode löjligt att man får dem oddsen 40minuter in i matchen med tanke på matchbilden.
|
Underbart att jag la en stor summa på att song skulle göra mål i 44e minuten till oddset 3000
....... |
Citat:
|
Kom igen nu, ska man inte ens få säga vad man la för livespel?
Jag la Chelsea först till 5 hörnor när Arse gjorde 1-0, blev 2-3 direkt efter och står 3-3 nu. 2.20 fick jag i odds iaf. |
Fortsätter Arsenal spela så här, måste ett till mål komma av dom.
Arsenal över: 1.5 mål (1.90) @ Expekt 4/10 Units |
La två resultatspel såhär i halvtidsvilan.
2-1 Arsenal @ 8.6 2-0 Arsenal @ 5.75 *Dom sprack snabbt i andra :( Men som Gunners fan är jag inte allt för missnöjd med det :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Mina livespel, http://data.fuskbugg.se/dipdip/bl%E4%E42.jpg 10 sek efter gör Arsenal 3-0. så jag väljer att lägga ett till spel, http://data.fuskbugg.se/dipdip/_bl%E4%E4.jpg Inte många sekunder efter gör Chelsea 1-3 Lägg till att jag hade dubbla-staken på Chelsea vinst pre-game. Jaja, *De som inte förstår, vill jag bara få fram att jag är Sveriges bästa livespelare, och absolut inte klaga* |
Citat:
|
Citat:
Grattis! :hattenav: |
Me = :idiot:
|
Citat:
Det blev väl snarare 5 hörnor innan halvtid om jag inte misstar mig? Sen hur stabilt det var vill jag inte kommentera. |
Citat:
Statistiken talade för spelet, men oddset satt rätt så skippade. |