![]() |
Citat:
Starka hemma och mardrömsmotståndare för Derby |
Fan ta Holm om han jinxar överspelet i spanien.. La några "backningar" på den matchen för säkerhetskull.. :)
Har lirat derby vinst och över 2.5 också. Lycka till allihop! |
Någon som vet varför Derby kan ha höjts till 2.40 på bet365 nu?
|
Ryggat dessa:
Derby Atl madrid Kilmarnock Välkommen hit Corner! |
Citat:
var min första lilla "rek" här på sharps! Hoppas många körde på samma spel och ännu gladare blir jag om det var jag som lyckades få er att spela! :cheers: Även glad att jag stod över Atleticovinst-spelet! |
Vilken utklassning av Hercules.
|
Citat:
Tack.............................................. ..... |
bah, så många chanser men ändå bara 2-0, ata hcp huttar hem men avslutar fotbollen med -1u, får hitta hem med Oregon inatt :innocent:
|
Citat:
|
Ja synd att det inte blev ett mål till av dom.. då hade min kassa blivit riktigt fin :) men man kan inte vinna jämt :) fick tillbaka pengarna jag la ut på spel idag iallafall så det är huvudsaken! Nya friska tag imorgon
|
Citat:
|
Citat:
ska låta! Vill se mer av det! Med detta inte sagt att jag är speciellt optimistisk vid förluster; jag har mycket att lära. Känns oerhört turligt att mitt impulsspel på Atletico +1 hörnor gick in också. En bra dag för mig! :cheers: :moneybag: :moneybag: |
Måste komma med en efterpostning, trots att det är gay. Chatten kan dock intyga.
Derby/Crawley over 2.5 @ 3.85 LIVE på betfair, smakade mumma:) Torskade dock ett hörnspel oxå så vart typ 1 flatbetunit (450) plus efter matchen. Mumma:) |
Citat:
Nice win med Atletico :) |
Citat:
|