Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Var hittar jag läsvärd "inför"-info om fotbollsmatcher? (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6035-var-hittar-jag-laesvaerd-infoer-info-om-fotbollsmatcher/)

SPADERMAN 2011-01-19 20:40

Var hittar jag läsvärd "inför"-info om fotbollsmatcher?

Hej!
Jag hade svårt att sätta en bra rubrik.

Jag spelar bolagsspel inom både stryk- och europatipset.
Det jag är ute efter är bra källor med information om matchernas förutsättningar.
Hur ser trolig laguppställning ut, form, statistik, skador, turbulens i truppen m.m.

De källor jag använder idag är Svenska fans, Aftonbladet, Svenska spel, jag letar rekar på sharps, privata bloggar. Till exempel: Var får Aftonbladet sin info ifrån när de kommenterar matcherna i sina förslag?

Jag hoppas ni förstår vad jag är ute efter.

// Spaderman

jockel 2011-01-19 20:46

www.teamtalk.com

SPADERMAN 2011-01-19 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av jockel (Inlägg 98234)

Tackar! :claps:

AndreasH 2011-01-19 20:57

Kolla in länksamlingen här på sharps, finns många bra länkar.

SPADERMAN 2011-01-19 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av AndreasH (Inlägg 98241)
Kolla in länksamlingen här på sharps, finns många bra länkar.

Tackar! :claps:

Slurf 2011-01-20 09:52

Teamtalks info bör dock tas med en nypa salt, kan stå att ett lag har borta åtta spelare medan tre av dessa startar matchen.

SPADERMAN 2011-01-20 09:53

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 98330)
Teamtalks info bör dock tas med en nypa salt, kan stå att ett lag har borta åtta spelare medan tre av dessa startar matchen.

Jo, så kan det vara. tack för infon. :claps:

KP 2011-01-20 10:02

De flesta lag har twittersidor. Där hittar du senaste infon före alla tidningar snappar upp. Tex saknade spelare, preliminära startelvor m.m.
Inför har du även i lagens hemsidor, dock en aning patriotiska, men det förstår man.
goal.com har previews med i spanska/engelska ligan.
Annars googlar man matchupen och så hittar man ofta träffar på engelskspråkiga sidor.

Pacman 2011-01-20 10:09

www.soccernet.com har ju också rätt bra previews osv, brukar oftast köra denna i alla fall för dom engelska spelen.

SPADERMAN 2011-01-20 10:47

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 98334)
www.soccernet.com har ju också rätt bra previews osv, brukar oftast köra denna i alla fall för dom engelska spelen.

Bokmärkt! Tackar! :claps:

SPADERMAN 2011-01-20 10:48

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 98333)
De flesta lag har twittersidor. Där hittar du senaste infon före alla tidningar snappar upp. Tex saknade spelare, preliminära startelvor m.m.
Inför har du även i lagens hemsidor, dock en aning patriotiska, men det förstår man.
goal.com har previews med i spanska/engelska ligan.
Annars googlar man matchupen och så hittar man ofta träffar på engelskspråkiga sidor.

Tack för bra information! Värdefullt för mig! :claps:

Portugisen 2011-01-20 15:17

Absolut bäst, störst, vackrast mest korrekt:

BBC