Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 26/1 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6130-dagens-fotboll-26-1-a/)

linusjkpg 2011-01-26 09:39

Dagens fotboll 26/1
 
Finns ett ganska blandat utbud för ikväll.

Skriv era tankar om matcherna här.

forzawes 2011-01-26 09:52

Ogiltigt spel-ID: 256536



Luktar under 2,5 mål i Sampdoria-Milan i Coppa Italia tycker jag. Samp har bara gjort 2 mål på de 5 senaste matcherna i Serie A. Milan har inte heller öst in mål, två mot Cesena och ett mot Lecce är inte överdrivet imponerande, och kanske vilar man en del pjäser ikväll.

6asdf 2011-01-26 10:25

Känns vettigt, men så har milan i princip hela ordinarie mittfältet skadat och ersatt det med många unga färskingar. Jag tror dock att de kommer vara mycket hungriga och att Milan ändå lyckas tugga på efter 3-0 vinsten mot bari och den tydliga satsningen av Milan i just Coppa Italia, men ändå tror jag de håller sig inom ramarna, 2.5.
En liten observation är att båda de holländska nytillskotten van Bommel och Urby Emanuelsson troligen kommer få göra sina premiärer för de svartröda.

sox 2011-01-26 10:27

Santos - Sao Caetano ikväll, nån som har nån info varför oddset på Santos stiger? de möter ju sao paulo först på söndag vilket iofs är en vikig match. Såg ut som att de träna med hyfsat ordinare uppställning igår.

EDIT: Hittade truppen, ser bra ut http://bit.ly/gXDAff

Camorra 2011-01-26 10:54

Jag skulle avstå från ett underspel i Doria-Milan.

Roma ställs i mål bakom en backlinje bestående av Oddo, Sokratis, Yepes och Antonini.

Offensivt formeras Zlatan tillsammans med Pato och Robinho. Mittfältet består av nytillskotten van Bommel och Emanuelson i form av mezz'ale. Thiago Silva fortsätter spela mittfältare i brist på andra alternativ.
Det ser alltså riktigt starkt ut offensivt och samtidigt riktigt bräckligt ut bakåt.

Fördelen med ett underspel är att Pozzi och Pazzini saknas för Doria. Maccarone lär således debutera.

Jag spelade 4 units på Milan till 2.10.

ebbsjepp 2011-01-26 13:36

Någon som vet något om Cyperns cup Coca Cola Cup? Undrar mest varför det är så högt odds på Aris hemma när de slog AEL borta förra omgången. Antar att det räcker med X för avancemang eller något sånt?

Astung 2011-01-26 14:07

AC Milan som vinnare nu när Zlatan och Cassano hittar varandra och Real vinnare över Sevilla?

mangofreak 2011-01-26 15:19

Sampdoria-Milan båda lagen gör mål ja

Napoli-Inter 1

Barcelona-Almera båda lagen gör mål ja

Mycket rotationer i kvällens matcher för samtliga lag, tror det kommer att öppnas upp en del bakåt.

junhager 2011-01-26 15:32

Det är en ovanlig dag idag.
La rent spontant en dubbel på Milan och Real Madrid idag.

Pipan 2011-01-26 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av Astung (Inlägg 100179)
AC Milan som vinnare nu när Zlatan och Cassano hittar varandra och Real vinnare över Sevilla?

Jag funderade på att rygga men ändrade mig. Det som talar emot Milan är att det är bortamatch och att man har dåliga resultat borta mot Sampdoria. Sedan känns det som att mittfältet inte är lika starkt som vanligt. Om van Bommel ska göra debut i Milan kan jag tänka mig att han inte känner sig lite ovan med det nya laget.

pittaluga 2011-01-26 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Pipan (Inlägg 100207)
Jag funderade på att rygga men ändrade mig. Det som talar emot Milan är att det är bortamatch och att man har dåliga resultat borta mot Sampdoria. Sedan känns det som att mittfältet inte är lika starkt som vanligt. Om van Bommel ska göra debut i Milan kan jag tänka mig att han inte känner sig lite ovan med det nya laget.

Zlatan och Cassano på bänken dessutom. Tror på en jämn match.

forzawes 2011-01-26 15:58

Officiella elvor:
SAMPDORIA: Da Costa; Zauri, Volta, Accardi, Ziegler; Poli, Palombo, Tissone, Guberti; Macheda, Maccarone.
MILAN: Roma; Oddo, Papastathopoulos, Yepes, Antonini; Van Bommel, Thiago Silva, Emanuelson; Merkel; Pato, Robinho.

Dessa elvor känns bra för underspelet. Vi har sett Ibras betydelse för Milan tidigare i år. Nu funderar jag på att gå in på Sampdoria till ca 4 ggr på Betfair...

fondell 2011-01-26 16:52

fulham +1 mot liverpool.

Att liverpool har så låga odds är sjukt, att få +1 till 1.88 är sjukt bra.

Att man vinner vid oavgjort och fulham vinst samt push vid 1målsvinst för liverpool är bra, riktigt bra!

junhager 2011-01-26 16:54

0-1 Milan, Pato '17

Lawio 2011-01-26 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av junhager (Inlägg 100229)
0-1 Milan, Pato '17

0-2 Pato :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved