Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 31/1 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6199-dagens-fotboll-31-1-a/)

fondell 2011-01-31 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av Gokille (Inlägg 101637)
Okej tack!

Frågan är vad som är mest spelvärt, Valencia vinst till 2.25 eller målspelet till 2.75?

Ge mig ditt anv och pass till ditt konto så kan jag bestämma åt dig om det är det du vill:lol:

Gokille 2011-01-31 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 101640)
Ge mig ditt anv och pass till ditt konto så kan jag bestämma åt dig om det är det du vill:lol:

Finns fan inte mycket av värde på det ändå haha, blir en rak på Valencia i vilket fall

Jackee 2011-01-31 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av Gokille (Inlägg 101637)
Okej tack!

Frågan är vad som är mest spelvärt, Valencia vinst till 2.25 eller målspelet till 2.75?

Valencias försvar är ju inte direkt så mycket att hänga i julgranen och deras ordinarie målvakt är långtidsskadad. Skulle nog kunna slinka in en boll där bak, men det är ju bara spekulationer.

Eloo89 2011-01-31 18:13

Go kille jaa de e klart du ska fråga :D och ja det var samma spel som det jag tog upp...

att du spela rak tvåa tror jag på också

jag tipsade om att santader inte gör något mål för att de just e i dålig form och därmed var oddset värt att spelas till 1-2 U.

Till de ni andra säger så har även jag lirat Atlanta. Atlanta har allt att vinna. De har serie b bästa form de senaste 6 matcherna samt bäst målskillnad senaste 6 matcherna.

Frosinone däremot e tvärtom de har sämst målskillnad och form senaste 6...något som mer pekar mot atalanta är att de lag som jagar dom i toppen tappade poäng. alla förutom siena detta ger dom chansen att rycka i jakten för direktplacering till Serie A.

VÄLDIGT spelvärd 2.0 på betclic

AndreasH 2011-01-31 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av AndreasH (Inlägg 101534)
Prövar Levidakos - Panetolikos DnB 3.45
Två topplag som möts, kan bli tight här..

Blev ju ganska tight, 0-0. Nåväl, en push är ju ingen förlust :)

AndreasH 2011-01-31 19:49

Testar denna:

FC Augsburg - VFL Bochum +0,5 1,90@bet365
Bochum på 6:e plats, 6 raka vinster.
Augsburg på 2:a fast med ett antal spelare borta.

Skadeläget för lagen:

"FC Augsburg:
Bellinghausen (rött kort suspension) , Reinhardt (rehab) , Sinkiewicz (Advanced Training) , Baier (rött kort suspension) , Hosogai (Asia Cup) , M. Ndjeng (Advanced Training) , Sinkala (Advanced Training) , Traore (rehab)

VfL Bochum:
Concha (skenben och vadben fraktur) , gratis (inre ligament tår)"

Soap 2011-01-31 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av Eloo89 (Inlägg 101660)
VÄLDIGT spelvärd 2.0 på betclic

Kul att du skriver i varje inlägg vart du spelar trots att de sällan har bäst odds. Varför denna bookiepatriotism?

Eloo89 2011-01-31 23:10

Det är så att jag registrera mig på Betclic för jag fick 200 kr gratis riskfritt spel innebar att vinner jag så vinner jag förlorar jag så får jag tillbaka mina första 200 kr....

Jag kör nu endast på betclic till jag fått ihop ca 2-3k då kommer jag lägga in det på BET365 eller Pinnacle... Jag vet att betclic inte ger bäst odds men då jag itne har 2-3 k nu att lägga in på någon annan sida så kör ja där så länge.