![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Är det någon som har koll på om Carroll spelar imorgon? Trodde matchen var idag så det blev en liten felpost!
|
Citat:
|
...
|
Citat:
Helt klart värt en slant till 2.60 som du tipsade om..inget snack om saken. Jag tog rygg, ville bara höja ett varningens finger för att det är träningsmatch.. |
Från svenskafans:
Helen sms:ar startelvan: Dusan Ulrich-DA-Yago-Ricardinho Jiloan-Jeff-Wilton-Durmaz Alex-Larsson Värt ett spel? |
Förstår inte varför man spelar på Sunderland... men men som min post innan . Fade på Port Vale är det enda som spelas idag...
|
Någon som vet vem som står i Arsenal och United ikväll???
|
Citat:
Matcher Sunderland spelat säsongen 10/11 utan Darren Bent. Sat 06/11/10 PRL Sunderland 2 - 0 Stoke City Tue 09/11/10 PRL Tottenham Hotspur 1 - 1 Sunderland Sun 14/11/10 PRL Chelsea 0 - 3 Sunderland Sat 22/01/11 PRL Blackpool 1 - 2 Sunderland |
Citat:
|
Citat:
|
...
|
Citat:
http://img683.imageshack.us/img683/1265/fye5uv.jpg Poängen var att Sunderland spelar bättre fotboll utan Darren Bent då han är en väldigt begränsad forwardstyp. Spelar alltid på axeln på sista försvarararen och ska gå i djupled men hans första touch är skit och hans passnings och link-up spel är uselt. Perfekt som ensam toppforward i ett mittenlag som spelar 4-5-1 som Villa så han kommer vara bra där. |
Jag har tagit följande spel hittills:
Manchester United - Aston Villa Most corners AH Villa +4 @ 2,00 Bet365 Villa alltid inblandade i ganska "corner-kick rika" matcher och snittar flest hörnor avg. per match i PL. +4 hörnor AH från start till dubbla pengarna känns lite väl generöst tycker jag och tycker det är värt 3u för ett spel Corner stats: Manchester United F 137 A 102 Avg. 10.39 Aston Villa F 147 A 176 Avg. 13.45 |