Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Stryktipset 5/2-2011 (Tips-SM startar) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6248-stryktipset-5-2-2011-tips-sm-startar/)

Slurf 2011-02-06 16:16

Citat:

Ursprungligen postat av Nicke (Inlägg 103122)
Själv hade man 13 rätt för första gången.. synd att inte utdelningen blev högre, men har hyfsat slagläge i tips-sm iaf!

No offence men det fetstilta låter väldigt dumt. Klart att utbetalningen blir väldigt låg när nästan alla favoriter gör sitt jobb.

En gammal lärare till mig berättade om någon som vann på stryktipset och drog igång någon fest och när han fick veta hur mycket han vunnit så täckte det knappt kostnaderna för festen. Folk är ganska dumma i huvudet i allmänhet :D

Portugisen 2011-02-06 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 103333)
No offence men det fetstilta låter väldigt dumt. Klart att utbetalningen blir väldigt låg när nästan alla favoriter gör sitt jobb.

En gammal lärare till mig berättade om någon som vann på stryktipset och drog igång någon fest och när han fick veta hur mycket han vunnit så täckte det knappt kostnaderna för festen. Folk är ganska dumma i huvudet i allmänhet :D

Har ocks polare som börjat spendera i huvudet innan domen kom: 560:-

någon gång på gamla italienska :D

Portugisen 2011-02-06 20:45

Fick tyvärr bara 10 - ett ganska ointagbart avstånd redan - 3 pinnar på en sån riktig superenkelomgång går knappast att hämta in. Nästa år igen hehe..

kingscania 2011-02-06 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 103393)
Fick tyvärr bara 10 - ett ganska ointagbart avstånd redan - 3 pinnar på en sån riktig superenkelomgång går knappast att hämta in. Nästa år igen hehe..

Man får väl ta bort sin sämsta rad? Chansen finns alltså fortfarande för dig ;)

Portugisen 2011-02-07 06:28

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 103394)
Man får väl ta bort sin sämsta rad? Chansen finns alltså fortfarande för dig ;)

Jo precis. Men det är så oerhört små marginaler som gäller att jag knappast tycker att det är värt det. Om jag måste välja bort årets kanske enklaste omgång tror jag knappast jag räcker hela vägen fram :)

kongas 2011-02-08 19:59

Dont give up..

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 103519)
Jo precis. Men det är så oerhört små marginaler som gäller att jag knappast tycker att det är värt det. Om jag måste välja bort årets kanske enklaste omgång tror jag knappast jag räcker hela vägen fram :)

10 rätt är trots allt 10 rätt. Blir det din sämsta omgång, då bör du vara med i allafall.

Men satsa på nästa år du, JAG satsar på nästa helg1 :hattenav:

Portugisen 2011-02-09 07:35

Citat:

Ursprungligen postat av kongas (Inlägg 103915)
10 rätt är trots allt 10 rätt. Blir det din sämsta omgång, då bör du vara med i allafall.

Men satsa på nästa år du, JAG satsar på nästa helg1 :hattenav:

Hehe jo jag förstår vad du menar. Men Tips-SM handlar mycket om tur och det är så pass små marginaler för att hamna i topp.

Mina marginaler kostade mig tre korrekta tecken - och det är ungefär vad man har råd med på en omgång. Men om jag känner mig rätt så slänger jag in ett system till helgen ändå ;)

robbson11 2011-02-09 08:20

Jag hade 11 rätt förra veckan, bara köra på några veckor till,alltid tyckt Tips-SM e roligt fast i år är jag inte med i nåt lag . kör bara individuellt.

Mest för att tävla lite med polarna,chansen att komma till den banala slut tävlingen e rätt marginell,behövs mycket tur då! :yes:

Lite svårare kupong denna vecka,gallrar säkert lite mer i resultat listan i SM,Lcka till grabbar!

:cheers:

EDIT: Inlägg nummer 100... :clap:

mim1133 2011-02-11 15:14

Några tankar om veckans?

Mycket svårare omgång än föregående.

Portugisen 2011-02-11 19:18

@mim

att många av matcherna är helvetes överspelade och att potten innehåller 10.5 miljoner i jackpot.

även om arsenal och wigan gör sitt kan det nog bli miljonutdelning vid ex. Stoke + Burnley och nån till...

Portugisen 2011-02-11 19:19

arsenal och liverpool ska de stå :D

mim1133 2011-02-18 15:17

Vad tror vi om veckans omgång då?

Jag sätter United,Stoke,Crystal P, Portsmouth, QPR, Reading och Swansea som spikar.

Sedan tror jag på Derby(X2), Cardiff(X2) och Sheff.W(1X) som "Skrällar".

Vad tror ni?

Lunkan 2011-02-24 23:40

Verkar dött på tips-sm fronten här på sharps, skulle ju inte varit dåligt med lite tankar inför varje helg. Även om man inte vinner hela skiten så handlar det ju om prestige, jag menar någon polare måste ni ändå tävla mot? =)

Portugisen 2011-02-25 07:05

Citat:

Ursprungligen postat av Lunkan (Inlägg 108367)
Verkar dött på tips-sm fronten här på sharps, skulle ju inte varit dåligt med lite tankar inför varje helg. Även om man inte vinner hela skiten så handlar det ju om prestige, jag menar någon polare måste ni ändå tävla mot? =)

Jag brukar starta Stryktipsettrådar men det är relativt dött, ja -