Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens Fotboll 9/2 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6329-dagens-fotboll-9-2-a/)

Riise 2011-02-09 16:16

Hakar på Skottland efter bra info här!

EDIT: Någon som vet hur Hollands trupp ser ut inför dagens match vs Österrike?

Talys 2011-02-09 17:30

Vill tacka alla som bidragit i tråden för mycket bra info som även hjälpt mig fram till några spel.

Väljer att hoppa på England @ 2.30
Tycker det känns som om England är närmare en "A-uppställning" än vad Danmark är. Hur opålitliga England är ska de ändå efter förutsättningarna kunna komma den här matchen med en vinst i bagaget. För info om matchen, läs trådens första inlägg.

Spelar också Scottland -0.5 @ 1.95 och Mexico HT/FT @ 2.40
Info om dessa två finns det gott om tidigare i tråden.

Tackar för tipsen, nu kör vi!

Gokille 2011-02-09 17:51

Först och främst tack för all info från alla håll idag!

Efter allt som har skrivits om Spanien så är jag lite inne på att spela

Spanien -1 HT @ 3.20 @ bet365

Tror lätt att det kan rinna iväg även i första halvlek om Spanien får in en boll, tycker det är värt en liten slant

Arch 2011-02-09 21:16

Mexiko matchen spelas i Georgia Dome i ATL och där är det konstgräs.

Viktig match för Bosnien för de vill testa "laget" (de som följer med iaf) inför kvalet mot Rumänien.

Citat:

Vi vet inte hur man spelar defensivt. Vi har spelare som kan göra mål och om vi ska vinna måste vi göra fler än ett. Detta är en vänskapsmatch och jag ser inte varför skulle vi (båda lagen) betona försvaret. Jag väntar mig fulla läktare, att vi ska ha publikens stöd och att de ska få njuta av en underhållande match, förhoppningsvis med många mål, avslutade Susic (förbundskapten)

över 2.5 @2.00 (b365)

Får jag ett 50/50 odds där så måste det bli minst medel insats, men eftersom jag inte gillar vänskapsmatcher så går jag inte högre upp.

RobinD 2011-02-09 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 104246)
Mexiko matchen spelas i Georgia Dome i ATL och där är det konstgräs.

Viktig match för Bosnien för de vill testa "laget" (de som följer med iaf) inför kvalet mot Rumänien.

över 2.5 @2.00 (b365)

Får jag ett 50/50 odds där så måste det bli minst medel insats, men eftersom jag inte gillar vänskapsmatcher så går jag inte högre upp.

Jag är beredd att hålla med här. Mexico har också en tendens att spela målrika matcher när det inte gäller så mycket om jag minns rätt.

Overkill 2011-02-09 21:40

Tänk om alla "dagens"-trådar kunde vara så här? Så farligt är det ju trots allt inte och det gynnar samtliga på Sharps.

Great class today! Cred till ALLA inblandade! :popcorn: :yes:

STBeethoven 2011-02-09 23:34

Mycket bra nivå, killar. Nu är det en fröjd att komma till forumet!

jaktenpamiljonen 2011-02-10 03:09

riktigt pinsamt av mexico inte sätta någon av sina lägen i 1a och speciellt av domarna att hitta offside på mexicos mål

Overkill 2011-02-10 03:16

Citat:

Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen (Inlägg 104310)
riktigt pinsamt av mexico inte sätta någon av sina lägen i 1a och speciellt av domarna att hitta offside på mexicos mål

Det är just sådana här inlägg som inte ska finnas i "dagens"-trådarna.

Det erbjuds en eminent chatt till sådant, logga in där och skriv av dig istället!

Tjalan 2011-02-12 03:10

Har glömt att vara inne och tacka, men en singel med Hansa och en dubbel med England och Skottland satt i onsdags. Jävligt fint att t.o.m. landskamper kan vara relativt vettiga, annars är det ju bara skit.