![]() |
Hakar på Skottland efter bra info här!
EDIT: Någon som vet hur Hollands trupp ser ut inför dagens match vs Österrike? |
Vill tacka alla som bidragit i tråden för mycket bra info som även hjälpt mig fram till några spel.
Väljer att hoppa på England @ 2.30 Tycker det känns som om England är närmare en "A-uppställning" än vad Danmark är. Hur opålitliga England är ska de ändå efter förutsättningarna kunna komma den här matchen med en vinst i bagaget. För info om matchen, läs trådens första inlägg. Spelar också Scottland -0.5 @ 1.95 och Mexico HT/FT @ 2.40 Info om dessa två finns det gott om tidigare i tråden. Tackar för tipsen, nu kör vi! |
Först och främst tack för all info från alla håll idag!
Efter allt som har skrivits om Spanien så är jag lite inne på att spela Spanien -1 HT @ 3.20 @ bet365 Tror lätt att det kan rinna iväg även i första halvlek om Spanien får in en boll, tycker det är värt en liten slant |
Mexiko matchen spelas i Georgia Dome i ATL och där är det konstgräs.
Viktig match för Bosnien för de vill testa "laget" (de som följer med iaf) inför kvalet mot Rumänien. Citat:
över 2.5 @2.00 (b365) Får jag ett 50/50 odds där så måste det bli minst medel insats, men eftersom jag inte gillar vänskapsmatcher så går jag inte högre upp. |
Citat:
|
Tänk om alla "dagens"-trådar kunde vara så här? Så farligt är det ju trots allt inte och det gynnar samtliga på Sharps.
Great class today! Cred till ALLA inblandade! :popcorn: :yes: |
Mycket bra nivå, killar. Nu är det en fröjd att komma till forumet!
|
riktigt pinsamt av mexico inte sätta någon av sina lägen i 1a och speciellt av domarna att hitta offside på mexicos mål
|
Citat:
Det erbjuds en eminent chatt till sådant, logga in där och skriv av dig istället! |
Har glömt att vara inne och tacka, men en singel med Hansa och en dubbel med England och Skottland satt i onsdags. Jävligt fint att t.o.m. landskamper kan vara relativt vettiga, annars är det ju bara skit.
|