Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 2011-02-17 Inter - Bayern Munchen (Champions League) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6499-2011-02-17-inter-bayern-munchen-champions-league/)

Rekarn 2011-02-23 22:02

Man måste ju tro på sin rek.. ;)

Nej men allvarligt, det är ju ofattbart att det fortfarande är mållöst i denna match..

Badass 2011-02-23 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av Rekarn (Inlägg 108081)
Man måste ju tro på sin rek.. ;)

Nej men allvarligt, det är ju ofattbart att det fortfarande är mållöst i denna match..

Ja, eller hur - vilken 0-0 match...!

/Badass

RobinD 2011-02-23 22:12

jupp man skall tro på sin rek, men jag skulle inte investerat mer i en rek när matchen i HT verkligen inte pekar på att gå över. Nog för att det funits chanser så är ändå båda lagen försiktiga i sin offensiv. Gör något lag 1-0 kommer de vara nöjda med det och endast Inter kommer anfalla om BM skulle målat tidigt i andra.

Rekarn 2011-02-23 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 108086)
jupp man skall tro på sin rek, men jag skulle inte investerat mer i en rek när matchen i HT verkligen inte pekar på att gå över. Nog för att det funits chanser så är ändå båda lagen försiktiga i sin offensiv. Gör något lag 1-0 kommer de vara nöjda med det och endast Inter kommer anfalla om BM skulle målat tidigt i andra.

Nej, håller helt och hållet med. Men det var mer ett roligt soffbett, inget jag tog från spelkassan

Badass 2011-02-23 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 108086)

Att lagen varit försiktiga i sin offensiv håller jag absolut inte med om - detta är väl en av de mest anfallsinriktade 0-0-matcherna jag sett på länge, i sådana fall...! Det är ju inte så att de krampaktigt håller fast vid sin poäng - ju längre matchen nu går däremot så...

/Badass

RobinD 2011-02-23 22:35

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 108092)
Att lagen varit försiktiga i sin offensiv håller jag absolut inte med om - detta är väl en av de mest anfallsinriktade 0-0-matcherna jag sett på länge, i sådana fall...! Det är ju inte så att de krampaktigt håller fast vid sin poäng - ju längre matchen nu går däremot så...

/Badass

Att de skapas chanser har ju inget med att göra om det är försiktiga i offensiven eller inte. Inter har ju stundtals anfallit med Sneijder och Eto'o på egen hand samtidigt som BM anfaller med de 4 främsta spelarna. Bägga lagen har ju haft spelare på rätt sida boll hela matchen om man säger så.

Rekarn 2011-02-23 22:35

Blir en spännande retur nu, vågar nästan lova att vi går över 2,5 då!

Astung 2011-02-23 22:41

Satte underspelet fint:)!

RobinD 2011-02-23 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av Astung (Inlägg 108099)
Satte underspelet fint:)!

Jaha?

Lägg ned efterpostningarna, dessutom när de är i en tråd där folk hoppats på motsatsen.

Rekarn 2011-02-23 22:59

Citat:

Ursprungligen postat av Astung (Inlägg 106588)
ser fint ut, återkommer

Trodde du ryggade överspelet Astung? Instämmer med RobinD här, inte läge att komma efteråt

Wagner 2011-02-23 23:00

Citat:

Ursprungligen postat av Rekarn (Inlägg 108111)
Trodde du ryggade överspelet Astung? Instämmer med RobinD här, inte läge att komma efteråt

Du hann före. :)

Ja nog lät det som över. :idiot: https://www.sharps.se/forums/106588-post3.html

Overkill 2011-02-23 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 108112)
Du hann före. :)

Ja nog lät det som över. :idiot: https://www.sharps.se/forums/106588-post3.html

Wagner, dessutom tillkom spelet i hans sheet 22:27 ikväll. Hur bedömer du sannolikhetshalten i att spelet faktiskt lades? :lol:

Synd på spelet, Rekarn. :sad:

Wagner 2011-02-23 23:41

Jaha, han hade ett sånt med. :)

Dom där 118.92% i ROI känns genast enklare att förstå. :whistling:

Badass 2011-02-24 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 108095)
Att de skapas chanser har ju inget med att göra om det är försiktiga i offensiven eller inte. Inter har ju stundtals anfallit med Sneijder och Eto'o på egen hand samtidigt som BM anfaller med de 4 främsta spelarna. Bägga lagen har ju haft spelare på rätt sida boll hela matchen om man säger så.

Såg vi på samma match? Jag tyckte båda lagen spelade anfallsfotboll, med snabba omställningar och med anfall i främsta rummet... Att man sedan har folk tillbaks på rätt sida när man tappat bollen betyder ju inte att man är försvarsinriktade - det kan snarare betyda att man har löpstarka mittfältare/försvarare... Ett rörligt mittfält är självklart nyckeln till anfallsfotboll i en match som du tycker är försiktigt offensivt sett...

I vilken match, enligt dig, skapas det flest måltillfällen? I en match med statiskt mittfältspel, aka försvarsinriktat - eller en match där spelet böljar fram och tillbaks och där det skapas chanser i parti och minut, aka anfallsinriktad fotboll...? I det senare fallet kräver det ett rörligt mittfält, vilket var fallet idag!

Sedan var väl i alla fall Cambiasso med där framme vid ett flertal tillfällen...?

/Badass