Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens Fotboll 18/2 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6506-dagens-fotboll-18-2-a/)

Donald 2011-02-18 18:44

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 106609)
God kväll Gamblers!

Denna kupongen börjar min helg. Förhoppningsvis kan det vända en mindre bra trend. Jag baserar den till stora delar på statistik och känsla. En högrisk alltså!

Lyon - Nancy 1
1. FC Nürnberg - Eintracht Frankfurt 1

Odds: 2,68

Chans till vinst(baserat på odds): 37,31 %

BOL To-najt ! :moneybag::popcorn:

Dubbeln ger 3,04 på Pinnacle, du kan nog inte räkna med något värde till det oddset. Ledsen för tråkig post, men det är för att hjälpa.

Jackee 2011-02-18 18:47

2011-02-18 21:00FotbollGirona vs Alcorcon 1 FT 10 2.100

Girona har vunnit 6, spelat 4 oavgjorda och förlorat 1 match hemma den här säsongen och ligger på 9:e plats om man kollar på både hemma och borta.

Girona har nästan alla spelare intakta, då det bara har en spelare borta. Det har även fått tillbaka en från avstängning.

Alcorcon har vunnit 1, spelat 2 oavgjorda och förlorat 8 matcher borta den här säsongen. Men ändå hittar man de på en 11:e plats i ligan.

Likt Girona har Alcorcon nästan ett intakt lag, dock har de deras lagkapten borta och några frågetecken på spelare som precis har kommit tillbaka från skada.

Tycker själv att oddsen är väldigt höga med förutsättningarna inför matchen (väljer att spela 2u/5u. Så nu är det bara att hålla tummarna.

Har ni några frågor om matchen så är det bara att "hojta" till så ska jag försöka besvara de. Väljer att vara lite kortfattad när jag rekar då jag i vanliga fall brukar kunna babbla på alldeles för länge. Men som sagt har ni frågor så svarar jag gärna.

rovfisken666 2011-02-18 19:10

Någon som har åsikter om matchen mellan Dijon - Le Havre? Bortalaget vinner typ var sjätte match på bortaplan och har ungefär det snittet de senaste säsongerna. Men jag vet inte om det är mest värde i ettan eller krysset. Möjligt att det inte finns något värde där men ville höra ifall någon har en åsikt.

zlotys 2011-02-18 20:09

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 106609)
God kväll Gamblers!

Denna kupongen börjar min helg. Förhoppningsvis kan det vända en mindre bra trend. Jag baserar den till stora delar på statistik och känsla. En högrisk alltså!

Lyon - Nancy 1
1. FC Nürnberg - Eintracht Frankfurt 1

Odds: 2,68

Chans till vinst(baserat på odds): 37,31 %

BOL To-najt ! :moneybag::popcorn:

Sitter på samma dubbel :smoke:

Donald 2011-02-18 22:32

Oj vad Lyon är heta nu, med flyt hade man petat in 7 eller 8 bollar.

TheDarkKnight 2011-02-18 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av zlotys (Inlägg 106639)
Sitter på samma dubbel :smoke:

Grattis :)

Sprakade till ordentligt i slutminuterna båda matcherna. Två riktigt härliga målkalas :)

Jackee 2011-02-18 23:42

Girona vann bekvämt med 3-1. Så om någon ryggade grattis :moneybag:

RobinD 2011-02-19 00:10

Citat:

Ursprungligen postat av Jackee (Inlägg 106687)
Girona vann bekvämt med 3-1. Så om någon ryggade grattis :moneybag:

du kan ditt skit, markerar ditt sheet nu.

zlotys 2011-02-19 11:48

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 106669)
Grattis :)

Sprakade till ordentligt i slutminuterna båda matcherna. Två riktigt härliga målkalas :)

tack detsamma gode vän :drunk: