![]() |
Någon som haft några funderingar kring Bremen - Leverkusen? Jag funderar på att köra leverkusen över 1,5 mål till 1,9. Leverkusen har gjort minst 2mål i de flesta av sina bortamatcher under säsongen, med undantag senast mot Nurnberg. Någon som har en åsikt kring spelet? Har rätt så dålig koll på både lagen och ligan i allmänhet
|
Vill tipsa om Levante som går att livespela. Började kl 17. Jag spelade själv dem till 2.30 innan match men ser även nu när matchen är igång hur överlägsna de varit första kvarten. Ett skott i innerstolpen och 2-3 andra bra lägen kunde redan givit ledning. Skynda er spela isf, ger runt 2.40 just nu. Man har bra form med medan Osasuna inte vunnit en enda match borta i år, bara 2 oavgjorda resten förluster.
2.40 är för bra för att vara sant! |
Någon som har bra info ang Sampdoria-Inter ikväll?
läst att Inter har lite skador och avstängningar (spec i backlinjen). Tror även att Pazzini inte kommer prestera särskilt bra idag, men däremot så har Etoo spelat bra på senaste tiden och tror även han kommer göra så ikväll. Sampdoria har jag inte så bra koll såg att någon här hade skrivit att de har 2-3 skador? Senaste 7 säsongerna på Marassi har Sampdoria vunnit 1 gång förra säsongen. Inter har vunnit 2 gånger 2007 och 2005. 4 möten har slutat oavgjort. 1-1 x2, och 2-2 x2. Sugen på att spela Inter men ett X känns ändå intressant? Kom gärna med synpunkter |
Förjävla bra utfall på de tre picksen man släppta här, synd att man inte kunde hålla fingrarna borta från annat...
|
Citat:
|
Brukar ju bli så på helgerna RobinD,
Utbudet är lite som en buffé. "Äter alltid lite för mkt" : ) tack för bra picks iaf! |
Jag vill tacka för reken om Udinese. Den satt ju som en smäck!:)
|