Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 2011-03-05 Zenit St. Petersburg - CSKA Moskva (Ryska Supercupen) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6819-2011-03-05-zenit-st-petersburg-cska-moskva-ryska-supercupen/)

trilion 2011-03-05 23:35

2011-03-05 Zenit St. Petersburg - CSKA Moskva (Ryska Supercupen)

Datum: 2011-03-05
Tid: 11:00
Sport: Fotboll
Land: Ryssland
Liga: Ryska Supercupen
Match: Zenit St. Petersburg - CSKA Moskva

Spel: Över 2.5
Insats:
Odds: 2.10
Bolag: BET365

Motivering:
Ja, Portsmouth satt som ett smäck och nu när man kollar runt lite inför imorgon hittade jag ett odds jag tänkte dela med mig av i en tidig match.

------------------------------------------------------------------------

Zenit St. Petersburg - CSKA Moskva 11:00

Två väldigt offensiva lag som drabbas samman men har skadeproblem i backlinjen.

Zenit St. Petersburg som förra året vann ligen med 6 p över just CSKA Moskva dras med skadeproblem inför dagens supercup match.
Vladimir Bystrov, Hubocan, Kerzhakov, Bukharov & Lombaerts saknas och tränaren Spaletti har valt att ta ut 17 spelare samt 2 spelare från ungdomslaget inför matchen.

5 senaste:

Anzhi Makhachkala vs. FC Zenit V - 2:3
FC Zenit vs. Young Boys V - 3:1
Young Boys vs. FC Zenit F - 2:1
FC Zenit vs. Sparta Prag F - 1:2
FC Zenit vs. Polonia Warszawa F - 0:1

Trolig startelva:

Vyacheslav Malafeev - Alexander Anjukov - Bruno Alves - Fernando Meira Aleksandar Lukovic - Igor Denisov - Sergey Semak - Konstantin Zyrianov
Roman Sjirokov - Danny - Danko Lazovic

CSKA Moskva som säkert kommer komma med revansh lust över förra årets 2:a plats kommer också till matchen med en hel del skador.
Oliseh, Tosic, Gonzalez, Cauna & Odiah missar alla matchen men ställer ändå upp med en riktigt start elva inför matchen.
Men bara 1 match med över 2.5 på senaste 5 matcherna är inget positivt men jag tror att med den offensiven de kommer använda så kan de ändra på det.

Senaste 5:

CSKA vs. Shinnik V - 1:0
CSKA vs. PAOK O - 1:1
PAOK vs. CSKA V - 0:1
CSKA vs. Tom Tomsk O - 2:2
Sparta Prag vs. CSKA O - 1:1

Trolig Startelva:
Akinfeev - Nababkin - Ignashevich - Berezutsky - Schennikov - Honda - Mamaev - Semberas - Dzagoev - Vagner Love - Doumbia

5 senaste inbördes:

Zenit 1 - 3 CSKA Moskva
CSKA Moskva 0 - 2 Zenit
Zenit 2 - 0 CSKA Moskva
CSKA Moskva 2 - 1 Zenit
Zenit 1 - 3 CSKA Moskva

Note:

Ingen av dessa lagen kommer att bli rädda för att förlora då Supercupen inte är hela världen men då med skador i defensiven och så starka offensivar så lockar de med 2.40 på över 2.5 mål.
En chansning på den raka 2:an till 2.80 är också spelvärt.

trilion 2011-03-05 23:37

Ack Ack nu blev de fel datum. ska naturligtvis vara 6 mars

superduffy 2011-03-05 23:38

Citat:

Ursprungligen postat av trilion (Inlägg 111314)
Datum: 2011-03-05
Tid: 11:00
Sport: Fotboll
Land: Ryssland
Liga: Ryska Supercupen
Match: Zenit St. Petersburg - CSKA Moskva

Spel: Över 2.5
Insats:
Odds: 2.10
Bolag: BET365

Motivering:
Ja, Portsmouth satt som ett smäck och nu när man kollar runt lite inför imorgon hittade jag ett odds jag tänkte dela med mig av i en tidig match.

------------------------------------------------------------------------

Zenit St. Petersburg - CSKA Moskva 11:00

Två väldigt offensiva lag som drabbas samman men har skadeproblem i backlinjen.

Zenit St. Petersburg som förra året vann ligen med 6 p över just CSKA Moskva dras med skadeproblem inför dagens supercup match.
Vladimir Bystrov, Hubocan, Kerzhakov, Bukharov & Lombaerts saknas och tränaren Spaletti har valt att ta ut 17 spelare samt 2 spelare från ungdomslaget inför matchen.

5 senaste:

Anzhi Makhachkala vs. FC Zenit V - 2:3
FC Zenit vs. Young Boys V - 3:1
Young Boys vs. FC Zenit F - 2:1
FC Zenit vs. Sparta Prag F - 1:2
FC Zenit vs. Polonia Warszawa F - 0:1

Trolig startelva:

Vyacheslav Malafeev - Alexander Anjukov - Bruno Alves - Fernando Meira Aleksandar Lukovic - Igor Denisov - Sergey Semak - Konstantin Zyrianov
Roman Sjirokov - Danny - Danko Lazovic

CSKA Moskva som säkert kommer komma med revansh lust över förra årets 2:a plats kommer också till matchen med en hel del skador.
Oliseh, Tosic, Gonzalez, Cauna & Odiah missar alla matchen men ställer ändå upp med en riktigt start elva inför matchen.
Men bara 1 match med över 2.5 på senaste 5 matcherna är inget positivt men jag tror att med den offensiven de kommer använda så kan de ändra på det.

Senaste 5:

CSKA vs. Shinnik V - 1:0
CSKA vs. PAOK O - 1:1
PAOK vs. CSKA V - 0:1
CSKA vs. Tom Tomsk O - 2:2
Sparta Prag vs. CSKA O - 1:1

Trolig Startelva:
Akinfeev - Nababkin - Ignashevich - Berezutsky - Schennikov - Honda - Mamaev - Semberas - Dzagoev - Vagner Love - Doumbia

5 senaste inbördes:

Zenit 1 - 3 CSKA Moskva
CSKA Moskva 0 - 2 Zenit
Zenit 2 - 0 CSKA Moskva
CSKA Moskva 2 - 1 Zenit
Zenit 1 - 3 CSKA Moskva

Note:

Ingen av dessa lagen kommer att bli rädda för att förlora då Supercupen inte är hela världen men då med skador i defensiven och så starka offensivar så lockar de med 2.10 på över 2.5 mål.
En chansning på den raka 2:an till 2.75 är också spelvärt.

Går ju att få 2.425 på överspelet på bet365 eller kollar jag helt galet?

Overkill 2011-03-05 23:39

Gått upp till 2.425@Bet365 nu.

trilion 2011-03-05 23:41

Yes. kan inte inse varför men tycker det är värt en chansning

alexybt 2011-03-06 12:50

Synd, satt själv på rak cska. Nu såg jag visserligen bara andra halvlek, men om Vagner Love skulle använda åtminstone 10% av sin kapacitet tror jag att över hade suttit!:idiot:

Riise 2011-03-06 13:16

Den första halvleken var bland de sjukaste jag sett i missar. CSKA skulle gjort 4 mål minst och Zenit ytterliggare något. Otur på en riktigt fin rek. Bara att ta nya tag.

trilion 2011-03-06 13:22

Ja jag säger bara herregud... satt också såg matchen. Huuur kan man missa såå mycket som dom gjorde. Vagner love borde satt minst 1-2 bollar. Som ni skrev borde de varit 4 mål för CSKA Moskva i första halvlek. Men ibland är inte fotbollen rättvis...

Men som sagt bara att ta nya tag och hoppas jag har bättre lycka i nästa REK :(

Tackar för ryggarna dock :)