Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Europa League 10/3 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/6882-europa-league-10-3-a/)

makann 2011-03-10 20:25

3.05@ pengarna på Man C vill man testa. Med de laget Man c har så måste man bara vinna denna matchen.. Svår match i Ukraina men ändå..

Va tror folk? är jag ute och cyklar nu?

RobinD 2011-03-10 20:36

Citat:

Ursprungligen postat av makann (Inlägg 112324)
3.05@ pengarna på Man C vill man testa. Med de laget Man c har så måste man bara vinna denna matchen.. Svår match i Ukraina men ändå..

De slog inte Aris borta, men de ska åka och slå Kiev borta tycker du?

makann 2011-03-10 20:37

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 112325)
De slog inte Aris borta, men de ska åka och slå Kiev borta tycker du?

När man ser deras trupp på pappret Ja. Men med City vet man ju aldrig...

RobinD 2011-03-10 20:37

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 112225)
2011-03-10 19:00Europa LeaguePSV vs Rangers HOME TEAM CORNERS -3.5 FT 1 2.000

PSV vann mot Lille med 3-1 och hade 8-0 i hörnor senast. Rangers har blivit demolerade av Utd, och Valencia 2 gånger i CL-gruppspelet när det gäller hörnor. Klarade förvisso denna lina mot Utd borta när det endast blev 3-0.

PSV har slagit denna lina i de flesta hemmamöten i Europaspel som jag kan hitta stats ifrån iaf.

Men viktigast av allt är att Rangers kommer till spel med 5-4-1/4-5-1 och kommer gå för 0-0 så länge som det bara går.

PSV kommer troligen spela 4-3-3 och kommer skapa fler chanser, avslut, ha bollen och anfalla brett.

Denna lina har stor chans att sitta om inte PSV gör 1-2 snabba mål och sedan bevakar. Men troligen så kommer de ta ett tag innan de får hål på Rangers och då bör denna trilla in.

Egentligen inte missnöjd med detta spel. 2-0 går PSV upp i och hade bud på fler. Sedan kommer Rangers in i matchen och får en dubbelhörna. Efter det blir det bara pannkaka, sanningen är väl att Rangers faktiskt spelar väldigt bra efter de inledande 30 minuterna och kontrar på ett PSV som rensar onödigt mycket till hörna.

Spelat var aldrig nära, men det kändes bra på förhand.

zz 2011-03-10 20:41

Citat:

Ursprungligen postat av makann (Inlägg 112324)

Ta lärdom av andra här :) Man måste ingenting inom betting. Jag är fullt allvarlig när jag påstår att både Kiev och Shakthar skulle med lätthet placera sig topp 10 i Premier league.

Ett spel som sjunkit som en sten är Benfica to qualify. Jag tar nu och säljer benfica att gå vidare till 1,55. Det ger efter komm. 2,73 på PSG och det tar jag alla dagar i veckan.

RobinD 2011-03-10 20:43

Citat:

Ursprungligen postat av zz (Inlägg 112328)
Ta lärdom av andra här :) Man måste ingenting inom betting. Jag är fullt allvarlig när jag påstår att både Kiev och Shakthar skulle med lätthet placera sig topp 10 i Premier league.

Ett spel som sjunkit som en sten är Benfica to qualify. Jag tar nu och säljer benfica att gå vidare till 1,55. Det ger efter komm. 2,73 på PSG och det tar jag alla dagar i veckan.

Den där hakar jag på, galet satt odds. Benfica är bra absolut, men inte fan är de i närheten av de oddsen.

PSG på Parc de Princess är ingen lätthet om det blir 1-0 eller kryss idag vilket inte alls är otänkbart.

poja_90 2011-03-10 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av poja_90 (Inlägg 112267)
CSKA har mött porto 2 gånger och båda gångerna har de förlorat hemma mot porto

2004-11-24 17:30 CSKA Moskva - Porto 0-1
2006-11-21 17:30 CSKA Moskva - FC Porto 0-2

På Portos hemma plan har båda matcherna slutat 0-0.

Dock så har mycket ändras sedan dessa 2 lag sedan möttes och CSKA har växt till att bli ett mycket starkare lag.

Det har inte blivit över 2.5 mål i nån av mötena varken hemma eller borta för respektive lag när de mötts i tidigare skeden men tycker ändå lagen har så mycket kvaliteér framåt för att kunna skrapa fram detta nu.

Hur tänker ni ?

Vilken tur att man valde att avstå efter vidare eftertanke! :hattenav:
Statistiken höll sig och porto tog en 3e rak seger borta mot cska, lär statistiken stå sig igen tro o bli ett x på hemmaplan? 0-0 värt en slant ?

Redbull 2011-03-10 22:59

Grattis till er som lirade Spartak, snyggt! Trodde minst på detta ryska lag ikväll och såklart är dom det enda ryska lag som vinner ikväll