Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 18/3 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/7025-dagens-fotboll-18-3-a/)

Sighurt 2011-03-18 14:53

Dagens fotboll 18/3

Eftersom ingen har startat dagens tråd ännu så:

Citat:

Ursprungligen postat av Sighurt (Inlägg 113823)
2011-03-18 20:45Premier LeagueBray Wanderers vs Sligo Rovers 2 FT 2.5 1.950

Spel inför idag,

Bray hade tur senast och kunde vända 2-0 underläge. Slingo är favoriter till att ta hem ligan tillsammans med Shamrock. Inbördes möten talar dessutom för Slingo som förra året vann bägge bortamatcherna med 1-3 resp. 2-3. Om man ska vara med i toppen är denna match ett måste.

BOL!

Taget från dagboken.

skalleper 2011-03-18 15:42

Du nämner att Sligo är favoriter tillsammans med Shamrock att ta hem ligan. Shamrock spelar hemma ikväll mot S:t Patricks. 1an ligger på 1.8 just nu, kan det finnas något värde i den också möjligvtis? Själv saknar jag totalt kunskap kring irländsk fotboll.

Sighurt 2011-03-18 16:04

Är inte heller någon expert inom irländsk fotboll, infon jag skrivit har jag läst till mig av diverse hemsidor. Enligt statistik verkar iaf, Shamrock ha svårt för S:t Patricks på hemmaplan.

Vlad 2011-03-18 16:37

Försöker mig på lite ungersk fotboll.

Ogiltigt spel-ID: 325082

Videoton går väldigt starkt i toppen på ungerska ligan och krossade serietvåan Ferencvaros 5-0 borta i förra ligamatchen. Debrecen ligger 4:a och fick 2-2 hemma mot 13:e placerade Honved hemma i förra omgången,är inte i lika bra form och har haft stora problem i bortaspelet hela säsongen.

Videoton 7-1-1 17-7 Hemma
Debrecen 0-3-5 4-17 Borta

Videoton utan nya problem och Debrecen med frågetecken för försvararen Dajan Simac 12/2 och anfallaren Peter Kabat 13/4,båda har varit startspelare de senaste matcherna.

Mint arról beszámoltunk, Dajan Simac és Kabát Péter játéka kérdéses sérülés miatt, a többiek rendben vannak

http://www.dvsc.hu/Lapok/hirek_hud.a...efault_hu.aspx

Tycker det mesta talar för en ny seger för hemmalaget.

Vlad 2011-03-18 16:57

Funderar kring över 2.5 i Ingolstadt-Hertha Berlin också,odds runt 1.85.

Ingolstadt med 3 raka segrar i bottenstriden och med 8 gjorda mål i de 3 men de släpper alltid in mål. Hertha är ligans bästa och målfarligaste lag med en vass anfallare som Raffael på bänken då Ramos som jag kommer ihåg från America i Colombianska ligan och talangen Lasogga levererar. Har varit inblandade i en del riktigt målrika bortamatcher på slutet.

Känns som 1-2,2-2,1-3 något sånt.

Edit: Alla verkar jobba och vill inte kommentera när jag för en gångs skull besöker fotbollstrådarna :( Oddset gick upp till 1.90 så jag bet på den,får se hur smart det var.

Ogiltigt spel-ID: 325166

RobinD 2011-03-18 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 113877)
Funderar kring över 2.5 i Ingolstadt-Hertha Berlin också,odds runt 1.85.

Ingolstadt med 3 raka segrar i bottenstriden och med 8 gjorda mål i de 3 men de släpper alltid in mål. Hertha är ligans bästa och målfarligaste lag med en vass anfallare som Raffael på bänken då Ramos som jag kommer ihåg från America i Colombianska ligan och talangen Lasogga levererar. Har varit inblandade i en del riktigt målrika bortamatcher på slutet.

Känns som 1-2,2-2,1-3 något sånt.

Edit: Alla verkar jobba och vill inte kommentera när jag för en gångs skull besöker fotbollstrådarna :( Oddset gick upp till 1.90 så jag bet på den,får se hur smart det var.

Ogiltigt spel-ID: 325166

jag tog den till 1.85 tidigare, hann inte se detta innan kick off:)

Vlad 2011-03-18 19:25

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 113891)
jag tog den till 1.85 tidigare, hann inte se detta innan kick off:)

Följer ditt sheet men har RSS på andra datorn så hann inte se det innan jag spelat själv :)

0-0 med 25min kvar dock,was ist los mit ze jormans.