Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 12/4 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/7352-dagens-fotboll-12-4-a/)

Pacman 2011-04-12 09:12

Dagens fotboll 12/4
 
Då kör vi!

Har bara kört ett spel so far idag och det är:

Sheffield Utd - Cardiff 2.20 188Bet

Knepig match denna, Sheffield vill försöka hålla sig kvar i Championship och Cardiff vill försöka stiga till Premierleague. Tror dock att Cardiff ska ha en bra chans att ta alla tre poängen idag.

Två senaste mötena 1-1, Cardiff trea och Sheffield sist i tabellen. Cardiff tog en fin bortaseger senast mot Doncaster med 1-3.

Sheffield saknar definitivt mittfältaren Lee Williamson samt är osäkra över om mittfältaren Nick Montgomery samt anfallarna Richard Cresswell, Ched Evans kan spela.

Cardiff osäkra över Jon Parkin och saknar definitivt anfallaren Michael Chopra, försvararaen Mark Hudson samt målvakten David Marshall.
Dom tre sista har varit långtidsskadade och inte spelat på ett tag så det är inget större avbräck.

Cardiff trea i tabellen över bortaform med 9-3-8 31:28 och Sheffield trea från slutet med 6-4-10 22:30.

Blixth1958 2011-04-12 09:27

Är inne på Nottingh-Burnley ett ö spel till 2,0 på365.Av de senaste 6 matcher har bägge lagen 4 ö spel

hoop 2011-04-12 12:11

Är också inne på Cardiff. Tycker även att det finns bra spelvärde i QPR borta mot Barnsley. QPR ska vara sjukt revanschsugna efter helgens pinsamma förlust mot jumbon Scunthorpe. Tydligen så var QPR bättre spelmässigt men pga ett par målvaktstappar och taffligt försvar tappade de greppet om matchen totalt.

Barnsley ligger i en trygg position i mitten av tabellen så motivationsmässigt ska QPR ha övertaget.

I grunden är QPR ett mycket bättre lag. 2.15 på 2:an (bet365) är taget och möjligtvis även handikapp. Visserligen leder de tabellen med 9 poäng men jag tror att de vill säkra uppflyttningsplatsen så snart som möjligt.

Mario 2011-04-12 12:13

Någon som har lite info om derby - Leeds matchen? Derby har vunnit senaste 4 mot Leeds men det talar inte tillräckligt för ett spel för mig

kensilver 2011-04-12 12:27

Jag har tänkt mig följande spel hittils:


Leicester - Crystal Palace: 1
Bury - Burton: 1
LDU Quito - Godoy Cruz: 1


Leicester jagar playoff och är väldigt starka hemma.
Crystal Palace har endast vunnit 1 match på bortaplan den här säsongen.
Utöver det har man 3 oavgjorda och 16 förluster (borta).
Det här är ett mycket bra läge för Leicester att spela hem 3 poäng.

Bury är på jakt efter avancemang, de går upp på 2:a plats vid vinst idag.
Burton har även de ett dåligt facit på bortaplan.
2 vinster, 5 oavgjorda och 12 förluster.
Senaste mötet i Bury slutade 3-0.

LDU Quito ryggar jag.
Har gjort det mycket bra på hemmaplan.
Kolla ROK om du är intresserad av matchen.



Dela med er nu! =)

RobinD 2011-04-12 14:50

Jag påminner idag IGEN om att INGA meddelanden med rena picks, vilka lag du spelar i en trippel eller andra inlägg som inte bidrar till att informera andra om varför ett spel är bra/dåligt hör hemma i "dagens trådar".

Kommer flera meddelanden så raderas dessa utan vidare tillrättavisning då detta bör vara tydligt nog.

Berätta för oss varför vi bör spela ett lag, statistik, skador, form, motivation etc. Annars har vi utomordentliga spreadsheets vi kan använda. /mod

Moffegrev 2011-04-12 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av kensilver (Inlägg 117696)

LDU Quito ryggar jag.
Har gjort det mycket bra på hemmaplan.
Kolla ROK om du är intresserad av matchen.



Dela med er nu! =)

Hehe, r&k ska du hålla dig borta från om du gillar pengar. :holms:

kensilver 2011-04-12 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 117764)
Hehe, r&k ska du hålla dig borta från om du gillar pengar. :holms:

Haha! Beror ju på vilka användare det gäller också. :p

anth 2011-04-12 17:43

Citat:

Ursprungligen postat av kensilver (Inlägg 117765)
Haha! Beror ju på vilka användare det gäller också. :p

Klart det beror på vilken användare. Men med tanke på att det är holms som tipsat om det så...

Bjourne 2011-04-12 23:04

Tack för reken! Tog Cardiff @ 2.25 på pinnacle. :P



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved