![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Synd att oddsen rör sig åt fel håll, har också gått in hårt på över. Blir kul att se Gale hur som
|
Citat:
|
50/50 kanske, men marknaden har ju rört sig åt helt fel så nu vågar jag inte tro något alls. :)
|
Citat:
Hur ser du värde i 2.11 på över om du tror på målsnålt? EDIT: Såg inte att det var en till sida. |
Jag körde 1.833 på Ö 2.25 på pinnen, högg direkt.
tack för reken. |
malmö ff är överlägsna i år och ett spel på malmö vinna -1 är enligt mig solklart mot ett tamp djurgården
|
3.6 på malmö vinna mer en 1 mål är klockrent
|
jag tar 0-0 till 5.1 i ht. Tror att det resultatet infaller minst 20% i ett läge där DIF har 10 gubbar sista 45 min
|
aj aj den sved...
|
Snyggt spel, tur för mig att jag såg det sent för jag hade hakat på. Tråkigt.
|
Citat:
Kan vara att svensk "toppfotboll" suger hårt...! Kan slå vad om att underspelet i alla matcher under säsongen kommer vara i stort övertag när man summerar 2011... Jag menar självklart inte bara denna match då jag postar i efterhand - men fan trot, jag kommer få rätt! Finns knappt någon idé vad gäller anfallsfotboll i Sverige - här skall det premieras att släppa in så få bollar som möjligt... Anfallsfotboll skall inte stå i främsta rummet - det är till och med "tjänstefel" att applicera denna typ av fotboll i Sverige...! /Badass |
Citat:
har gjort så i ett par år tror jag. Ska kolla imorn så att jag inte snackar skit, men jag vill minnas att så är fallet. |
Citat:
Kolla MFF, ife och ösk som gick bra förra säsongen. Alla spelade offensiv fotboll. hif var det enda laget som låg mer defensivt och lyckades bra med det. |