![]() |
2011-04-30 Hannover - Mgladbach (Bundesliga 1)
https://www.sharps.se/forums/includes...04131995-1.jpg
Datum: 2011-04-30 Tid: 15:30 Sport: Fotboll Land: Tyskland Liga: Bundesliga 1 Match: Hannover - Mgladbach Period: ft Spel: Hannover 1 Insats: max (1000kr) Odds: 1.9 Bolag: Unibet Motivering: Hannover ligger kvar på tredjeplats(CL-kval) i tyska ligan efter Bayerns poängtapp mot Frankfurt. Hemma på AWD-Arena är Hannover oerhört starka(15M 11V 1O 3F), samtidigt gäller det att ha respekt för ett Mönchengladbach som slåss för sin existens. Mönchengladbach är uppe i två vinster på de tre senaste matcherna. Men det är dock på hemmaplan segrarna kommit och man har ej vunnit borta(15M 4V 2O 9F) på 3 månader :idiot: Att man får 1.90 på Hannover som är ytterst motiverad och inte har några spelare borta mot M'gladbach som är väldigt bortasvaga förblir ett mysterium:omfg: men det är bara att tacka spelbolagen :hattenav: Jag har placerat ett max bet vilket för min del ligger på 1000kr:moneybag: |
oddsen har sjunkit så verkar vara på rätt väg ...
|
Citat:
|
Citat:
|
nej men jag resonerar som att inget negativt har kommit upp på hannover och att ingen har lagt stora summor på M'gladbach...
|
Citat:
|
Hannover är måttligt utspelade och ligger under med 5' kvar av ordinarie att spela. :no:
|
Fyfan, vilken skit insats av Hannover 96 ! Står stilla & sen får de en mål i baken, då lallar de bara runt utan nåt konkret att erbjuda, en av mina värsta spel hittils...skit skit skit:rant:
|
vad ska man säga ibland blir det så......
är mer än besviken sj.... |