Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 7 maj. (https://www.sharps.se/forums/fotboll/7658-dagens-fotboll-7-maj/)

Pro_Patria 2011-05-07 18:56

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 122018)
Är det från samma källa eller?

I dom lagen känner jag dessvärre inga spelare, men att Borac ska vinna råder det inga tvivel i universum om. Jag hade provat 1X på Sarajevo-Zeljo i en kombination med handikapp 1:a på Borac!

soulman 2011-05-07 19:46

Följande två singlar spelas i spanska La Liga:

Kun Agüero gör mål för Atlético Madrid 1.95@Unibet
Julio Baptista gör mål för Málaga 4.40@Unibet

Här möts två formstarka lag och det luktar mål på lång väg. Oddsen för fler än 2.5 mål känns mycket skrala hos samtliga spelbolag varvid jag väljer att spela på dessa två herrar som målgörare.

Kun Agüero är rykande het för dagen. Fem mål i fyra raka ligamatcher har det blivit och i de sju senaste ligamatcherna i vilka han har medverkat har han inte lämnat planen mållös. Nio mål har det blivit på dessa sju matcher.

Julio Baptista har hittat tillbaka till den målform han hade i Sevilla för sju-åtta säsonger sedan. Spansk fotboll verkar passa honom. I de tre senaste ligamatcherna, tillbaka efter ett relativt långt skadeuppehåll, har han gjort hela fem (!) mål.

Kun Agüero spelas med medelinsats medan Baptista spelas med måttlig insats. Spelstopp 20.00.

soulman 2011-05-07 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av soulman (Inlägg 122020)
Följande singel spelas i argentinska Primera División:

Quilmes-Gimnasia La Plata fler än 2.5 mål

Hemmalaget Quilmes ska gälla som favoriter efter några fina vinster på slutet men jag väljer att spela överspelet istället. Quilmes har fyra raka ligamatcher med fler än 3.5 mål och har på dessa fyra matcher målskillnaden 12-8. Inte långt till spelstopp men finns också som livespel hos flera bolag.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 19.00.

2-2 slut :)

2.20 var oddset, vilket jag glömde att skriva in, @Expekt ;)

Stampe 2011-05-07 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av soulman (Inlägg 122023)
Följande två singlar spelas i spanska La Liga:

Kun Agüero gör mål för Atlético Madrid 1.95@Unibet
Julio Baptista gör mål för Málaga 4.40@Unibet

Här möts två formstarka lag och det luktar mål på lång väg. Oddsen för fler än 2.5 mål känns mycket skrala hos samtliga spelbolag varvid jag väljer att spela på dessa två herrar som målgörare.

Kun Agüero är rykande het för dagen. Fem mål i fyra raka ligamatcher har det blivit och i de sju senaste ligamatcherna i vilka han har medverkat har han inte lämnat planen mållös. Nio mål har det blivit på dessa sju matcher.

Julio Baptista har hittat tillbaka till den målform han hade i Sevilla för sju-åtta säsonger sedan. Spansk fotboll verkar passa honom. I de tre senaste ligamatcherna, tillbaka efter ett relativt långt skadeuppehåll, har han gjort hela fem (!) mål.

Kun Agüero spelas med medelinsats medan Baptista spelas med måttlig insats. Spelstopp 20.00.

Hyfsat het idag Soulman!:cheers:

Pro_Patria 2011-05-07 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Pro_Patria (Inlägg 121898)
Vi talar om matchen Velez-Drina Zvornik och i och med att jag känner vissa spelare i Velez så talade dom om att matchen är uppgjord på förhand även om Velez är storfavoriter och den skulle sluta 2-0 till hemmalaget....

Citat:

Ursprungligen postat av Pro_Patria (Inlägg 121898)
Sarajevo-Zeljeznicar X 3.20 gånger pengarna...
Denna match är ett derby, båda lagen är ifrån Sarajevo (Dom enda lagen i ligan) och därav är matcherna ofta väldigt griniga och väldigt hårda. Mycket kamp och väldigt lite skönlir.
Ser man tillbaka i historiken så slutade förra mötet när Zeljeznicar var hemmalag 0-0, går man ännu längre tillbaka historiskt så har faktiskt 11 av lagens senaste 18 möten slutat oavgjort!

Nej mina vänner, detta är X som är lika säkert som att HIF tar SM-Guld i Allsvenskan!
Lycka till om ni ryggar!

FT: Sarajevo - Željezničar 0:0
FT: Velez - Drina 2-0

Själv var jag så säker på X och på 2-0 till Velez att jag satte 5.000
Nu har jag 69.000:thumbup::thumbup::thumbup:

Visserligen men mina två första rekar men att vara så säker på 0-0 och 2-0 och att båda går in borde göra att ni hädanefter ryggar mig på mina Balkanmatcher....

PS: Får jag automatiskt nu sådana procent på mina rätt som ni andra har?

soulman 2011-05-07 21:54

Kun Agüero nollade men Baptista nätade. Ett helt OK plus :)

Vlad 2011-05-08 01:02

Citat:

Ursprungligen postat av Pro_Patria (Inlägg 122046)

Visserligen men mina två första rekar men att vara så säker på 0-0 och 2-0 och att båda går in borde göra att ni hädanefter ryggar mig på mina Balkanmatcher....

Många konton hos Bet365? Maxbet på resultatspel på små Europeiska ligor som den Bosniska hos B365 (nytt olimiterat konto) är annars att vinna 2750kr.

Snyggt spelat anyways :)

Wagner 2011-05-08 01:30

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 122072)
Många konton hos Bet365? Maxbet på resultatspel på små Europeiska ligor som den Bosniska hos B365 (nytt olimiterat konto) är annars att vinna 2750kr.

Snyggt spelat anyways :)

Det här ska bli intressant. :rolleyes: :popcorn:

Wallentin 2011-05-08 01:39

Citat:

Ursprungligen postat av Pro_Patria (Inlägg 122046)

Varför la du detta spel hos Unibet, om du nu har problem hos dem, med spärrade konton & vice versa som du beklagar dig över i en annan tråd? ;)

DamageINC 2011-05-08 01:57

Citat:

Ursprungligen postat av Wallentin (Inlägg 122075)
Varför la du detta spel hos Unibet, om du nu har problem hos dem, med spärrade konton & vice versa som du beklagar dig över i en annan tråd? ;)

Vi snackar väl ändå bet365 nu? Var sa han att han la dem hos unibet?

Wagner 2011-05-08 02:43

Det här blir bara bättre och bättre. :popcorn: :popcorn:

För att ni ska hänga med lite bättre. Först detta. https://www.sharps.se/forums/spelbola...em-hos-unibet/

Några dagar senare en rek hos nämnda bolag. https://www.sharps.se/forums/fotboll/...remier-league/

När matchen är slut har "reken" till 1.20 https://www.sharps.se/forums/121898-post1.html blivit en dubbel och för att krydda anrättningen tog vi oddset för resultatet 2-0 istället för simpla 1.20! Och som lök på laxen hos ett bolag som bara tar en bråkdel av fantasisumman.

Citat:

Jag säger det dom sa, som sagt 2-0
Men 2-1 är väl enda alternativet. Velez kommer vinna sen är frågan hur stort det blir.
Bra odds 4.33!
Lät ju inte lika övertygande före matchen som efter och att just 2-0 skulle kombas med Sarajevos kryss kom också som en överraskning.

Som sagt. :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Pro_Patria 2011-05-08 14:16

Wagner precis som att jag har konstaterat i en tidigare tråd så drog jag slutsatsen att du antingen har asperger alternativt lite efterbliven, är du lite ledsen för att du inte ryggade?
Unibet satte jag åt er i och med det höga oddset. Måste väl inte själv spela hos det nämnda bolaget så jag vet inte var du får det ifrån?

Dessutom skrev jag väl ganska klart och tydligt att matchen enligt mina bekanta var uppgjord och att den skulle sluta 2-0.

X i Sarajevo med. Du borde ryggat, men din hjärnaktivitet påminner om :holms:

Persa 2011-05-08 14:21

Inte för att agera moderator men snälla håll er borta från personangrepp.

Wallentin 2011-05-08 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av Pro_Patria (Inlägg 122116)
Wagner precis som att jag har konstaterat i en tidigare tråd så drog jag slutsatsen att du antingen har asperger alternativt lite efterbliven, är du lite ledsen för att du inte ryggade?
Unibet satte jag åt er i och med det höga oddset. Måste väl inte själv spela hos det nämnda bolaget så jag vet inte var du får det ifrån?

Dessutom skrev jag väl ganska klart och tydligt att matchen enligt mina bekanta var uppgjord och att den skulle sluta 2-0.

X i Sarajevo med. Du borde ryggat, men din hjärnaktivitet påminner om :holms:

Sjukt onödigt med personangrepp. Och låt gärna bli att ta till sjukdomar som skällsord när du inte har en aning om hur dessa sjukdomar faktiskt påverkar personer eller dess anhöriga (mig).

Vi ifrågasatte bara trovärdigheten i alla dess spel då mycket känns väldigt oklart & som upprepade efterkonstruktioner.

Pro_Patria 2011-05-08 14:28

Vände mig till Wagner och inte dig Wallentin, inte heller menat som ett skällsord utan snarare att han har svårt att ta åt sig vissa ord och meningar. Jag förstår det!

OnTopic, läste man rekarna så kunde man se att jag var mer än säker på 0-0 eller 1-1 i Sarajevoderbyt och Velezvinst till 2-0