Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens fotboll 20/5 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/7785-dagens-fotboll-20-5-a/)

ZwenX 2011-05-20 09:28

Dagens fotboll 20/5
 
Dagens allsvenska dubbel. Vad tror ni om denna:

Helsingborg - Kalmar under 2.5 mål 1,70
Häcken - Malmö över 2.5 mål 1,85

dubbel 3,14 @ unibet

Helsingborg har ju Gerndt skadad och enligt statistik har helsingborg 63% under 2.5 mål. Samma gäller Kalmar som även dom har 63% under 2.5.

Häcken har enligt statistiken 62% över 2.5 mål och malmö 50%

RobinD 2011-05-20 09:51

Var tydligare i rubriken vid trådstart, det ska tydligt framgå vad tråden handlar om i rubriken. Inlägg där en åttling presenteras är inget som hjälper andra forummedlemmar och brukar i vanliga fall raderas. Sammanfogar inläggen och ber TS om att utveckla tankegångarna kring den allsvenska dubbeln.

Dagens fotbolls-tråd är till för att diskutera spel, starta diskussioner, hjälpa varandra med information och tankegångar. Vill man endast presentera sina spel så har vi utomordentliga spreadsheet och även möjligheten att starta en egen dagbok. Inlägg redigerade. /Mod

ZwenX 2011-05-20 09:55

Ber om ursäkt för det, dock det första inlägget på sidan så ha lite överseende. Ville bara dela med mig av mina tankar och idéer. Sen vart man gör det om inte i fotbollssektionen vet jag inte.

linusjkpg 2011-05-20 11:13

Jönköping är jag inne på lite, oddsen har stigit mycket varför vet jag inte men inga nämnvärda skador i Jönköping, förutom riktigt duktiga Tegström men de har ju klarat sig ganska fint utan honom ett par matcher nu så.

Svs har 1,75 på 1an och ett par bolag ger så högt som 2,20 ~
Jag tycker 2,20 känns några tiondelar för högt åtminstone.

Någon som har några tankar kring matchen?

RobinD 2011-05-20 12:04

Citat:

Ursprungligen postat av ZwenX (Inlägg 123831)
Ber om ursäkt för det, dock det första inlägget på sidan så ha lite överseende. Ville bara dela med mig av mina tankar och idéer. Sen vart man gör det om inte i fotbollssektionen vet jag inte.

Ingen skada skedd, meddelandet likt detta går ut varje gång man stöter på saker som inte stämmer med hur det är tänkt att vara.

Det är därför det finns sticky-trådar för att folk ska veta hur en post ska se ut.

Väl mött!

soulman 2011-05-20 13:55

Följande dubbel spelas i danska Division 2 Öst:

Lolland-FA-Greve Fodbold fler än 2.5 mål + Sölleröd-Vedbaek-Herlev IF fler än 2.5 mål 2.18@Unibet

Här talar vi om riktiga "överlag". Det luktar mål i båda matcherna.

Dubbeln spelas med medelinsats.

hoop 2011-05-20 15:43

Är inne på Vannes OC - Le Mans fler än 2.5 mål 2.07 @ bet365

Två lag med helt olika förutsättningar. Vannes slåss för att klara sig kvar i ligan medan Le Mans behöver fortsätta vinna för att kunna ha en chans att säkra avancemang till Ligue 1. 5/6 av Vannes senaste matcher har gått över 2.5 och 3/6 för Le Mans.

Då båda lagen kommer kämpa vilt för att kvittera om det ena laget tar ledningen. Det borde ge bra förutsättningar för ö 2.5. 2.07 duger fint!

RobinD 2011-05-20 16:25

Jag och många andra moderatorer har sagt det oerhört många gånger nu, renodlade picks UTAN motivering postas inte i dagens fotbollstrådar. Detta är en diskussionstråd och inte ett ställe som ersätter spreadsheetet eller våra dagböcker. Respektera de uppsatta riktlinjerna för dagens trådar och motivera era spel. Sista meddelandet i denna tråd, upprepas detta i denna tråd så raderas meddelandet utan förklaring. /Mod

soulman 2011-05-20 16:43

Följande singel spelas i finska Veikkausliiga:

TPS Åbo-JJK Jyväskylä fler än 2.5 mål 2.02@Ladbrokes

Finska Veikkausliga är inte precis känt för målrika matcher men den här matchen känns på förhand som om den skulle gå över linan. TPS har inte börjat direkt strålande men i laget finns en del bra spelare. Till den här matchen är lagets bäste anfallare och främste målgörare Niklas Tarvajärvi (3/2 ligamål) tillbaka efter avstängning vilket är ett offensivt plus. Två av lagets fyra ligamatcher har gått över 2.5 mål och målskillnaden på lagets två hemmamatcher är 3-3.

JJK har öppnat överraskande starkt och visar prov på form. Laget har i trion Mikko Manninen (4/2 ligamål), Mikko Hyyrynen (4/2 ligamål) och Tommi Kari (4/2 ligamål) en riktigt vass offensiv. Det är inte lätt att vinna i Åbo men mål tror jag att JJK kan klara av att göra med tanke på nuvarande form. Lagets två senaste ligamatcher har gått över 2.5 mål med en målskillnad på 6-3. Jag hoppas att trenden med mål för JJK håller i sig även över kvällens match.

Singeln spelas för egen del med medelinsats. Spelstopp 19.30.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved