Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Svenska cupen 15 juni (https://www.sharps.se/forums/fotboll/7977-svenska-cupen-15-juni/)

FrankieJr 2011-06-13 14:26

Svenska cupen 15 juni
 
Tycker Malmö +0 för 2.00 @ Sportingbet känns högt - framförallt pga av Malmös form och Norlings återkomst måste de börja prestera. Har en hög högstanivå...

Tankar kring de andra matcherna?

kightly 2011-06-13 22:56

Åtvidaberg ska vara favorit imo. Två vilodagar mer (ÖSK spelade i dag och redan på onsdag igen). ÖSK lirar igen på lördag (HBK borta). Bedoya är på landslagsuppdrag och Almebäck och Haddad är skadade och frågetecken.

Åtvidaberg är bra hemma och får tillbaka backen Hallingström som var avstängd senast. Besegrade AIK klart i näst senaste omgången och bör ha bra chans att ta sig vidare igen.

Raka ettan finns till runt 3 ggr, men det föreligger klar sänkningsrisk som jag ser det.

Donald 2011-06-14 04:46

Spelat raka Kalmar till 2.5. Oavgjort senast mot Gefle där man förtjänade klar vinst och presterar grymt bra på den nya arenan. Malmö ur form och har varit svaga borta. Tror MFF får det svårt här.

FrankieJr 2011-06-14 06:38

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 126906)
Spelat raka Kalmar till 2.5. Oavgjort senast mot Gefle där man förtjänade klar vinst och presterar grymt bra på den nya arenan. Malmö ur form och har varit svaga borta. Tror MFF får det svårt här.

Tycker att oddset inte innehåller att Kalmars första torsk på kycklingfabriken kommer snart - samt att Malmö har mycket att bevisa. MFF's högstanivå + momentum gör att jag tycker attMalmö ska vara knappa favoriter.

FrankieJr 2011-06-14 06:39

Citat:

Ursprungligen postat av kightly (Inlägg 126893)
Åtvidaberg ska vara favorit imo. Två vilodagar mer (ÖSK spelade i dag och redan på onsdag igen). ÖSK lirar igen på lördag (HBK borta). Bedoya är på landslagsuppdrag och Almebäck och Haddad är skadade och frågetecken.

Åtvidaberg är bra hemma och får tillbaka backen Hallingström som var avstängd senast. Besegrade AIK klart i näst senaste omgången och bör ha bra chans att ta sig vidare igen.

Raka ettan finns till runt 3 ggr, men det föreligger klar sänkningsrisk som jag ser det.

Ettan har nu förlorat allt värde, fanns till 3.60 igår

Overkill 2011-06-14 08:04

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 126906)
Spelat raka Kalmar till 2.5. Oavgjort senast mot Gefle där man förtjänade klar vinst och presterar grymt bra på den nya arenan. Malmö ur form och har varit svaga borta. Tror MFF får det svårt här.

Det var väl ändå att ta i? Kalmar kändes rätt torftiga mot Gefle IMO och att de skulle tagit en klar seger där... Såg vi samma match? :)

Donald 2011-06-14 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 126912)
Det var väl ändå att ta i? Kalmar kändes rätt torftiga mot Gefle IMO och att de skulle tagit en klar seger där... Såg vi samma match? :)

Okej, knapp seger :)

FrankieJr 2011-06-15 07:12

Oj...nu är Malmö DNB uppe i 2.28 i Asien...

Lawio 2011-06-15 16:33

Sixten och Lars har tagit ut följande trupp till matchen.

23 Simon Nurme
82 John Alvbåge

2 Patrik Haginge
3 Patrik Anttonen
4 Magnus Wikström
5 Per Johansson
6 Emil Berger
7 Magnus Kihlberg
10 Robin Staaf
11 Tommy Wirtanen
18 Marcus Astvald
20 Samuel Wowoah
21 Erik Nilsson
24 Kalle Holmberg
25 Nordin Gerzic
28 William Atashkadeh
32 Kushtrim Lushtaku
99 Paulinho

Tror att Åtvidaberg har en bra chans här.

trilion 2011-06-15 20:00

hade över 2.5 i örebro matchen 1-0 stog de i 90 då trodde jag de va klart och stängde av flashscore. kollar bara för säkerhetsskull 15 min senare 3-0 haha sickktt den turen va längesen.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved