![]() |
Citat:
|
Citat:
Jag räknar med att Holland slår finnarna med minst 3. |
Vad har dom för startelva då?
|
Island-Cypern, över 2.5 mål. 2.50 hos bet365.
Jumbomöte mellan två lag som är duktiga att släppa in bollar. Båda jagar dessutom första segern. :hattenav: |
goal.com:
PROBABLE LINE-UPS Finland (4-5-1): Hradecky; Moisander, Toivio, Arkivou, Raitala; Eremenko, Hetemaj, Sjolund, Ring, Hamalainen; Forssell Netherlands (4-2-3-1): Stekelenburg, Van der Wiel, Mathijsen, Heitinga, Pieters; van Bommel, Strootman; Kuyt, Sneijder, van Persie; Huntelaar |
Har kollat lite på oddsen i Italien - Slovenien och där känns Italien to win to nil @ 1.70 väldigt bra. Italien vann med 0-1 på bortaplan senast och släpper inte ofta in något på hemmaplan. I EM-kvalet har man vunnit med 3-0 vs Estland, 3-0 vs Serbien, 5-0 vs Färöarna på hemmaplan och även på bortaplan har man hållt nollan i 3 av 4 matcher.
Mina spel blir: Italien win to nil @ 1.7 Italien -1,5 @ 2.3 |
Citat:
Italienare ar aven svara att lita pa. Later bli den matchen iallafall. |
Laguppställningar Finland - Holland:
http://www.soccerway.com/matches/201...rlands/913608/ Blir några units på Över 2.5. 1.95 i skrivande stund på Bet365. Holland startar med sin farliga trio Kuyt - RvP - Huntelaar. Finland har med sina två bästa målskyttar också, Forsell på 7 baljor och Hämäläinen på 4. |
Två dubblar med Holland som bank.
Holland+Danmark och Holland+Estland |
5.50 får jag i odds på 4-0 och 5-0 Sverige.
Lägger 1-units på varje resultat på det |
Holland höjs jättemycket precis innan avspark märker jag? Något man missat här kanske..
|
Fan - var för sen på det - Slovakien har nu andraplatsen i egna händer men oddset är därefter...
|
En liten fråga, varför är det så mycket svenskar där nere? Något speciellt? Eller är det för att det är så alla från San Marino spelar som det känns så många?
|
Citat:
Citat:
2-0 Holland :) 2-0 Danmark :) 4-1 Estland :) 5-0 Sverige :) Bra spel-kväll :cheers: |