![]() |
Håll er till ämnet nu eller fortsätt diskussionen i PM. /mod
|
fan vad trött jag är att man inte kan se bra sport längre på "vanliga" svenska kanaler.
Viasat måste man tydligen ha för att få se champions league detta år, samt säkert alla matcher av intresse i framtiden.... Tröttsamt! ps, någon som har en bra stream att länka till? |
Till dagens lir, Båda lagen gör mål i Ajax - Lyon, tror att båda kommer gå för 3 poäng och Gomis kommer näta för Lyon. Ajax gör mål på hemmaplan så är det bara!
Blev tillslut ett lir på Man Utd, fick -0.25 till 1.90 vilket känns mycket bra. Jag har mycket svårt att se att United ska åka till Portugal och förlora med tanke på vilken hysterisk form man är inne i. 2:an ligger närmast till hands men är lite orolig för Uniteds "nöjda-med-kryss-på-bortaplan-spel". -0.25 känns mycket bra! LYCKA TILL IDAG :D |
fan vad trött jag är att man inte kan se bra sport längre på "vanliga" svenska kanaler.
Viasat måste man tydligen ha för att få se champions league detta år, samt säkert alla matcher av intresse i framtiden.... Tröttsamt! ps, någon som har en bra stream att länka till? |
Åter igen, håll er till ämnet. Nästa OT inlägg från vessl123 eller ExtraCheese renderar i en varning. Fortsätt er diskussion i PM. Alla inlägg om eran diskussion redigerade och de som saknade substans för ämnet raderade. /mod
|
Jävligt målsnål och skrällrik omgång. Spelbolagen firar säkert i detta nu.
|