Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Champions League 27-28/9 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/8998-champions-league-27-28-9-a/)

Persa 2011-09-27 23:50

Det blev 8-6 i skott mellan Real Madrid - Ajax, det vill säga vinst! Synd att det inte blev fler hörnor i benfica-matchen.

frages 2011-09-27 23:51

ne lyon steg helt sjukt. man får väl tacka o ta emot.
Ny CL dag imorrn!

raaabin 2011-09-28 09:14

Nya dag - nya pengar att hämta!

Har tagit Marseille +0 till 1.90. Känns som att Marseille börjar bli vana vid denna typen av matcher, man tog en tung trea nere i Grekland samtidigt som Dortmund precis mäktade med poäng hemma mot Arsenal. Denna matchen är grymt viktigt i denna grupp och att Marseille ska tappa 3 poäng till Dortmund på hemmaplan känns långsökt. Marseille kommer gå för 3 pinnar och Dortmund kommer vara nöjda med krysset! Sjuk skillnad då just nu ligger +0 på 1.9 @ Bet365 samtidigt som DnB ligger på 1.66 på samma sida, haha!

Mitt andra spel hittills är Arsenal -1.5. Arsenal fick en lite islossning i helgen när man vann med 3-0 mot Bolton. Man inledde CL med att så när ta 3 pinnar borta mot Dortmund och ikväll är seger ett måste! Grekerna kan vara svåra att få hål på men på Emirates tror jag det kan rinna iväg. 3-0? Van Persie har hittat målet igen och nätar! Walcott och Gervinho gör också varsitt!

:clap:

zajkoo 2011-09-28 09:33

Citat:

Ursprungligen postat av raaabin (Inlägg 142992)

Har tagit Marseille +0 till 1.90. Känns som att Marseille börjar bli vana vid denna typen av matcher, man tog en tung trea nere i Grekland samtidigt som Dortmund precis mäktade med poäng hemma mot Arsenal. Denna matchen är grymt viktigt i denna grupp och att Marseille ska tappa 3 poäng till Dortmund på hemmaplan känns långsökt. Marseille kommer gå för 3 pinnar och Dortmund kommer vara nöjda med krysset! Sjuk skillnad då just nu ligger +0 på 1.9 @ Bet365 samtidigt som DnB ligger på 1.66 på samma sida, haha!

Mitt andra spel hittills är Arsenal -1.5. Arsenal fick en lite islossning i helgen när man vann med 3-0 mot Bolton. Man inledde CL med att så när ta 3 pinnar borta mot Dortmund och ikväll är seger ett måste! Grekerna kan vara svåra att få hål på men på Emirates tror jag det kan rinna iväg. 3-0? Van Persie har hittat målet igen och nätar! Walcott och Gervinho gör också varsitt!

Gervinho och Walcott är skadade och inte aktuella, tyvärr.

http://www.arsenal.com/news/news-arc...lcott-gervinho

dirteeh 2011-09-28 10:49

Porto ställer upp med full trupp idag och 1,95 på porto+0 känns inte alltför dumt

alexybt 2011-09-28 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av dirteeh (Inlägg 142997)
Porto ställer upp med full trupp idag och 1,95 på porto+0 känns inte alltför dumt

Ser absolut inget värde i Porto när Zenit ligger i 3 gånger pengarna hemma, sjukt överodds imo.

zlotys 2011-09-28 13:45

Någon som vet vf Shaktar stiger ? Låg i 1.40 igår, och är snart uppe i 1.60.

fondell 2011-09-28 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av raaabin (Inlägg 142992)

De är skadade, senast mot Bolton stod 1-0 tills Bolton fick ett rött kort. Då gjorde man 2-0, 3-0 sista halvtimmen.

Arsenal vinner då de i CL skärper till sig, spelet passar europaspel. Men frågan är om det blir med mycket eller om det blir knappert!

Gervinho och Walcott gör nog varsitt mål på FIFA 12 istället! :thumbup:

Lycka till Robin :)

luntfen 2011-09-28 14:25

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 143020)
De är skadade, senast mot Bolton stod 1-0 tills Bolton fick ett rött kort. Då gjorde man 2-0, 3-0 sista halvtimmen.

Detta i kombination med skadorna gör att jag inte tror på dom offensivt. van Persie må ha börjat hitta målet men jag tror inte på att han levererar. Båda gick ju även under deras senaste CL-match. Dock så har ju deras senaste liga matcher gått över sedan förra CL-omgången. Men frågan är hur mycket som berott på skicklighet? I Arsenals fall är jag tveksam och tror på en tät match därav på en tät match.

BOL!

vessl123 2011-09-28 14:50

Nu händer exakt samma grej som det hände med Lyon igår. Jag spelade Shakthar -1,5 till 2.23 igår kväll på pinnacle och nu kan du spela samma till 2.90!? En otroligt skum oddsrörelse. Någon som har någon aning vad som händer där?

zlotys 2011-09-28 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av vessl123 (Inlägg 143030)
Nu händer exakt samma grej som det hände med Lyon igår. Jag spelade Shakthar -1,5 till 2.23 igår kväll på pinnacle och nu kan du spela samma till 2.90!? En otroligt skum oddsrörelse. Någon som har någon aning vad som händer där?

Jag undrar över det oxå. Det va likdant igår med Lyon :innocent:

raaabin 2011-09-28 15:33

vad händer?!? Varför stiger Arsenal?

fweewea 2011-09-28 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av raaabin (Inlägg 143044)
vad händer?!? Varför stiger Arsenal?

Gervinho borta bl.a, simple as that.

Vlad 2011-09-28 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av vessl123 (Inlägg 143030)

Fan också,jag tänkte vänta efter vad som hände med Lyon men kunde inte motstå 2.31 på Shaktar -1.5 igår :skamsen:

Ingen speciell ny info så bara att hålla tummarna,3-0 Shaktar.

perry 2011-09-28 15:43

Tankar om Valencia-Chelsea?

Tror själv på en jämn match där Chelsea nog är nöjda med en poäng. Kryss eller båda gör mål känns troligt.

Vad tror ni?