Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Euro 2012 KVAL 7 Okt (https://www.sharps.se/forums/fotboll/9122-euro-2012-kval-7-okt/)

wedberg 2011-10-07 11:51

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 144366)
EDIT: Dessutom tänker du fel angående målskillnaden. Vinner de med 5-0 idag (även om det är otroligt) så står de på samma målskillnad som England.

Hur som så hade Mape rätt.
Det är jag som läst fel med vad som gäller vid lika poäng

vessl123 2011-10-07 13:33

Pinnacle och betfair gick från 1.57 till 1.68 på Sverigeseger just nu. Någon som har någon aning varför?

fireas 2011-10-07 13:36

Nu vet jag faktiskt inte varför jag skrev allmänt starka hemma:S Jag menade att med några spelare (som jag sett) börjar komma i form så tror jag att de kommer vara starka hemma, iallafall va mycket mer till motstånd än vad de gjorde förra matchen.

MrR 2011-10-07 13:44

Vad tror ni om,
Sverige -1 AH @2.20
Rumänien -1 AH @1.88
Danmark -1 AH @1.85
Armenien -1 AH @2.23

Donald 2011-10-07 13:53

Martin Olsson från start alltså, blir roligt att se :)

fireas 2011-10-07 14:32

blir en stor bet på dubbel :

Finland - sverige
Armenien - Makedonien

:)

Lawio 2011-10-07 14:38

Trots att Montenegro fortfarande har en teoretisk chans att snuva England på förstaplatsen i EM-kvalgrupp G väljer laget att vila flera spelare i fredagens match mot England.

Anledningen är att Montenegro på tisdag möter Schweiz, matchen som troligtvis avgör vilket lag som blir grupptvåa.

- Vi har åtta spelare som står på varning och måste minska risken att de blir avstängda. Vi måste prioritera nästa match, säger förbundskaptenen Branko Brnovic.

marling 2011-10-07 14:53

Vad tror manskapet om Rumäninen till 1,53 @ bet365.
I teorin har Rumänien fortfarande chans på EM-kval men då måste Bosnien tappa poäng mot Luxemburg. Vitryssland saknar ett flertal nyckelspelare till matchen medan både Mutu & Tamas är tillbaka för Rumänien.

U-town 2011-10-07 22:54

Citat:

Ursprungligen postat av Lawio (Inlägg 144426)
Trots att Montenegro fortfarande har en teoretisk chans att snuva England på förstaplatsen i EM-kvalgrupp G väljer laget att vila flera spelare i fredagens match mot England.

Anledningen är att Montenegro på tisdag möter Schweiz, matchen som troligtvis avgör vilket lag som blir grupptvåa.

- Vi har åtta spelare som står på varning och måste minska risken att de blir avstängda. Vi måste prioritera nästa match, säger förbundskaptenen Branko Brnovic.

Och som vanligt blir det en jävla CP bugg när sånt här händer... HOR MONTENEGRO :rant::rant::rant:

raaabin 2011-10-07 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av U-town (Inlägg 144527)
Och som vanligt blir det en jävla CP bugg när sånt här händer... HOR MONTENEGRO :rant::rant::rant:

haha hade 1X på europatipset så jag jublade. Dock har jag lite ångest nu att jag snåla. 12 rätt, fel på Grekland - Kroatien då jag spelat X2, skulle jag gjort en gardering till skulle jag helgarderat den matchen. Snålheten var skillnaden mellan 1500 kr och 30 lax. :rant:

FrankieJr 2011-10-08 11:41

Vad tror folk om Skottland ikväll? Tack vare Tjeckernas torsk så ligger vägen uppe för dem. Visst borde tjeckerna klara poäng mot Litauen men vem vet. Supernerver, bortaplan och vetskapen om att Litauerna dängde dem senast...

Å andra sidan lär det vara nerver lika illa för skottarna - dock är Liechtenstein ett bra mycket sämre lag än Litauen.

Hur som helst kollar jag på halvtidsspel för skottarna