![]() |
Manchester United - Manchester City [Sharp$ bet]
Eftersom jag vet hur mycket United äger och City suger är jag villig att ta lite Sharp$ från er dårar som tror att City ska ha någon som helst chans att plocka hem detta.
Jag erbjuder er 3.0 i odds på City vinst DNB (marknadshögst 2.63 just nu). Ni får satsa precis hur mycket Sharp$ ni vill, bara skicka dem till denna posten och skriv ett inlägg (egentligen onödigt) där jag kan skicka tillbaka Sharp$ om det blir kryss. 5-0 |
sätter en tjuga jag då!
|
Jag ska vara med och plocka ner dig på jorden igen, Boone. :hattenav:
Satsat en slant och räknar med att få tillbaka dessa efter 16:30-snåret. Gött! |
aha, känner man sig lite snål nu eller :D men det får fan vara BR management här åxå, 40+ är ändå 40 + :)
|
Boone, du vinner lätt :claps:
|
tyvärr är det inget som tages, då det står 2-2 i 90:e och 4:e domaren visar upp 6-7min Ferguson tilläggs tid och united har kastat in Owen som sista utväg och han tåar in den i 96:e
:omfg: |
över 2,5 mål känns som ett intressant spel. Dzeko, Rooney, Young, Aguero, Nasri, Chicarito, samtliga är ju målskyttar av rang. Borde bli några baljor, blir en slant på det idag.
|
Citat:
Inträffar det du skrev, så kommer jag ändå vara nöjd med spelet och 285$ förlorade till Boone. :hattenav: |
Vi prövar :clap:
|
Bring it! :)
|
0-1 :O
|
:hattenav: för Balotelli
|
855$ hade ju inte varit fel, håll i detta nu härliga City! :cheers:
|
Citat:
|
Där ja! Så gött! :D
|
mums!
|
Alla spel voidas.
3.5 Boone förbehåller sig rätten att förklara ett vad helt eller delvis ogiltigt efter eget omdöme, särskilt om det kan tänkas att vadet lades eller accepterades på grund av ett fel i skrift, matchups, odds/pris etc. |
tur man hade freebet på man utd :)
|
Katastrof. Egentligen borde jag låta Evans betala ut Sharp$ eftersom det är hans jävla klanterier som bidrar till detta nederlag, men tills den idioten befinner sig på Sharps får jag väl betala ut så länge.
|
|
United är numera lillebror i manchester!
|
Citat:
|
Vilken match ! :) :moneybag:
|
Boone, lätt att lägga ut vadslagning när du har obegränsat med Sharps....ska be om lite påfyllning från ditt kassaskåp i Joakim von Anka klass nästa gång jag förlorar lite Sharps ;)
|
Citat:
|
|
Citat:
Spoiler:
|
Århundradets jinx... fysatan hahahahha vilket garv jag fick av denna tråd. Tack TS.
|
Herd that the players in Man U complains over that they only get Sex One(s) à year.....
When playing City at Home |
Nu är det fan krig :gun_bandana:
|