Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Serie A 25-27 Oktober (https://www.sharps.se/forums/fotboll/9382-serie-25-27-oktober/)

woland 2011-10-26 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sighurt (Inlägg 147563)
Vart har du sett att Maicon inte kommer starta? Gazzetta har med honom i startelvan samt andra källor som jag tittat in. Vågar mig inte på Atalanta matchen då jag tycker att Inter ställer upp med ett starkt lag, och formen är på uppgång. Luktar kryss?

Om du frågar mig angående Maicon så antog jag det då Isbjorn skrev det här ovan, man skriver väl inte sånt om man inte är hundra tänker jag...

Jag tror som sagt på Inter seger, tror de vinner utan att släppa in mål dessutom. Sneijder avgör?

isbjorn 2011-10-26 19:45

Citat:

Ursprungligen postat av Sighurt (Inlägg 147563)
Lazio (4-3-1-2): Marchetti; Konko, Biava, Diakité, Radu; Brocchi, C. Ledesma, Lulic; Sculli, Klose, Cisse
suspended Dias
out Mauri, Gonzalez, Hernanes, Matuzalem

Catania (5-3-2): Andujar; Izco, Bellusci, Spolli, Legrottaglie, Marchese; Almiron, Lodi, Delvecchio; Bergessio, Maxi Lopez
out P. Ledesma, Capuano, Potenza, Alvarez, Llama, Suazo, Gomez

-------------------------------------------------------------------------------------

Atalanta (4-4-1-1): Consigli; Masiello, Lucchini, Capelli, Peluso; Schelotto, Cigarini, Padoin, Bonaventura; Moralez; Denis
out F.Pinto, Manfredini

Inter (4-3-1-2): J. Cesar; Maicon, Lucio, Chivu, Nagatomo; Zanetti, Cambiasso, Stankovic; Sneijder; Zarate, Milito.
out Poli, Ranocchia, Coutinho, Viviano, Samuel, Forlan

-------------------------------------------------------------------------------------

Jag ska vänta in Lazio matchen, hoppas att oddsen sjunker en del så man strax innan matchstart kan spela asian handicap på Catania. +0.75 till omkring 2.00 eller +1 till omkring 1.70 vore bra.

Vart har du sett att Maicon inte kommer starta? Gazzetta har med honom i startelvan samt andra källor som jag tittat in. Vågar mig inte på Atalanta matchen då jag tycker att Inter ställer upp med ett starkt lag, och formen är på uppgång. Luktar kryss?

Sry, misstolkade en Italiensk artikel.

Sighurt 2011-10-27 13:32

Sista matchen för omgången ikväll. Palermo tar emot Lecce hemma på Sicilien. Gillar Över 2.5 finns till 1.81. Ser det lite som Milan - Parma matchen. Lecce fick det att lossna senast hemma innan dess har målproduktionen gått knackigt. Det är inte många lag som åker till Sicilien ostraffade. Palermo kommer förmodligen föra spelet mot Lecce och jag tror mycket väl att man kan gå över linan själv. Men efter att sett Lecce hemma mot Milan kändes inte handicap linan -1 på Palermo lika givet. Lecce hade inte många chanser men tog till vara på varje anfall. Jag tror mycket väl man kan sätta dit 1 ikväll och störa Palermo därför känns Över som ett bättre spel. Tittar man inbördes har 4 av 5 matcher på Sicilien slutat Över 2.5.