![]() |
Citat:
|
japp men 25 är inte så mycket så brukar chansa för att det ska vara lite "lönt". Live spelet spelas på något normalare tex ett överspel runt 2.0 i odds
|
Citat:
|
Och varför var det idiotiskt? Man ska sällan förminska pengars värde men i detta fall så är inte 25 euro vidare mycket pengar och då väljer jag att chansa för att det ska ge mig något som jag tycker är "lönt" i retur. Sen lägger jag ett normalare spel in-play för att ha något att följa.
Och detta finner du idiotiskt varför muskali? |
Citat:
|
PSG halvtid pregame och 0-0 live spel, känns som en vinnande kombo som dessutom är okej med spelbolaget. Risken att Zagreb gör mål i matchen, och än mindre innan halvtidsvila, bedömer jag som låg.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Och det funkar att spela emot trots att reglerna säger nej, men kommer de på dig har du ingen rätt att kräva degen tillbaka. |
Alltså, Zagreb kan inte försvara?
Fick man verkligen lira spel mot varandra? fakk. Körde en seger för PSG, får se vad man ska köra för livespel. |
OBS: Spela ej liveodds spelet innan matchklockan har startat :cheers:
|
Om man inte spelade på tisdagens matcher, har man då kvar erbjudandet till onsdagens omgång måntro? Kan inte hitta den infon någonstans.
Anyone? |
Citat:
|
Tack för infon! :)
|