Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Free-spins & Erbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/)
-   -   Betsafe 500:- riskfritt (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/26787-betsafe-500-riskfritt/)

faremisch 2016-06-23 10:16

Betsafe 500:- riskfritt
 
Betsafe erbjuder alla, gamla såväl som nya kunder ett riskfritt odds-spel. Klicka i rutan och kör. ggr 1.8 och vid vinst ska vinsten omsättas en gång.

Nu en fråga. Jag får fram 500kronorsrutan och kan klicka i den, men Betsafe har sedan tidigare gjort slut med mig och portat mig från alla bonusar och riskfria spel. Någon som har erfarenhet av detta och som ändå kunnat klicka i riskfria rutan och få pengarna tillbaka på ev förlorat spel.

sirlarsson 2016-06-23 11:17

Blir tuff att omsätta, mitt maxlir är 93 öre på betsafe.

legolasse 2016-06-23 11:34

Pinsamt bolag enligt mig. Satte in lite pengar men de började limitera spelen direkt till enbart några hundringar. Bet365 överlägset bäst!

Migge 2016-06-23 14:22

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 495343)
Blir tuff att omsätta, mitt maxlir är 93 öre på betsafe.

Ja, vad ska man säga om detta egentligen...93 öre :omfg:

Helt klart känns Svenska Spel mer och mer som ett seriöst bolag jämfört med nätbolagen...spelar ju ingen roll om utbudet är så mycket större på nätet om man ändå inte får lira önskat valfritt belopp :thumbdown:

jaroiten 2016-06-23 14:26

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 495365)
Ja, vad ska man säga om detta egentligen...93 öre :omfg:

Helt klart känns Svenska Spel mer och mer som ett seriöst bolag jämfört med nätbolagen...spelar ju ingen roll om utbudet är så mycket större på nätet om man ändå inte får lira önskat valfritt belopp :thumbdown:

Det får man ju inte på SvS heller. Men du sirlarsson att du får max lira 93 öre på t.ex. Tyskland vinst nu mot Slovakien? Tror knappast du är så hårt limiterad på alla sorters bets, men visst på sånna du vill lira kanske..

Migge 2016-06-23 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 495366)
Det får man ju inte på SvS heller. Men du sirlarsson att du får max lira 93 öre på t.ex. Tyskland vinst nu mot Slovakien? Tror knappast du är så hårt limiterad på alla sorters bets, men visst på sånna du vill lira kanske..

Visst finns det insats-begränsningar även hos Svenska Spel, jag har inte påstått något annat heller.

Däremot så blir man inte erbjuden några skamliga insatsnivåer på t.ex. 93 öre eller blir limmad om man vinner.

Regler, Oddset:
Kunds sammanlagda insats per dygn för spel på LÅNGEN, MIXEN, och/eller LÅNGEN XL får ej överstiga 20.000 kronor, varav kunds sammanlagda insats per dygn för spel på ODDSET LIVE ej får överstiga 5 000 kronor.
För LÅNGEN gäller dessutom att insatsen inte får vara så hög att den förväntade vinsten överstiger 300.000 kronor.

robfri 2016-06-23 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 495368)
Visst finns det insats-begränsningar även hos Svenska Spel, jag har inte påstått något annat heller.

Däremot så blir man inte erbjuden några skamliga insatsnivåer på t.ex. 93 öre eller blir limmad om man vinner.

Regler, Oddset:
Kunds sammanlagda insats per dygn för spel på LÅNGEN, MIXEN, och/eller LÅNGEN XL får ej överstiga 20.000 kronor, varav kunds sammanlagda insats per dygn för spel på ODDSET LIVE ej får överstiga 5 000 kronor.
För LÅNGEN gäller dessutom att insatsen inte får vara så hög att den förväntade vinsten överstiger 300.000 kronor.

Du glömde dock meddela den viktigaste detaljen, MAX 1000 Sek /singel. Men visst, är ju iaf mer än 93 öre :)

Galeocerdo cuvier 2016-06-23 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 495343)
Blir tuff att omsätta, mitt maxlir är 93 öre på betsafe.

Jag får aldrig satsa mer än 50-100 kronor (brukar vilja spela på NHL-utstick) men fick igenom det riskfria spelet på 500 SEK utan problem. Spelade dock på en EM-match.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved