![]() |
Citat:
|
Citat:
Intressanta bonusar de har, ganska ojämlikt (jag tar det i euro för enkelhetens skull): Norge: 100 % bonus upp till 400 € Sverige: 100 % bonus upp till 100 € Finland: 100 % bonus upp till 50 € Jag fick alltså den minsta bonusen av dessa eftersom jag är finländare. |
Citat:
|
Citat:
"Maximal omsättning per spel är 50% av bonusbeloppet. Exempel, om din bonus är värd 1000 kr kan du maximalt bidra med 500 kr per spel mot omsättningskrav." Denna regel, eller liknande, har fler och fler bolag börjat köra med. Jävligt störig tycker jag själv! Man kan liksom aldrig bara tradea ut bonusen direkt då (om man inte vill riskera att ha massa låsta pengar på en skitbookie, och går all in ändå)... Annars verkar sidan solid? |
Fast den STÖRIGASTE regeln är ju typ: "Maximal vinst från denna bonus är 10000 kr". Som att man inte får vinna/spela hur f-n man vill!? :gun_bandana:
Nu hade ju iof inte BetFinal en så regel, men ändå... :p |
Citat:
|
Vet inte vad jag ska säga om Guts. Tagit 48 timmar på sig att "processa" mina uppladdade dokument, inte klart ännu. Sega med att rätta spelen, usla mainstream-odds
|
Citat:
|
Får ta och tipsa för den riskbenägne om Ohmbet och Vikibet. Dessa bolag är nya och jag har inte sett många som "grönat", d.v.s. gett klartecken om att de är legit. Har själv inne pengar på båda och omsätter bonusarna i skrivande stund. En liten gamble såklart.
Hur som helst, OHMbet: - 200 % upp till 2000 SEK (Via MMAnytt, annars får man 100 % upp till 2000 SEK) - Bonusbeloppet måste omsättas 6 gånger på minimumodds 1.7 - Bonusen skall omsättas inom 60 dagar - Egna odds. Värdelösa odds, 92-93 % på det mesta förutom Premier League/CL där man brukar ligga uppåt 95-96 %. Bäst odds har man dock på MMA, högst på marknaden faktiskt, kommer inte ihåg exakt men nära 98 %. Vikibet - 100 % upp till 1000 SEK. - Bonusbeloppet måste omsättas 12 gånger på minimumodds 2.0 - Bonusen skall omsättas inom 90 dagar - Delar odds med 10bet men verkar har något högre juice, kollar man surebetsidor där 10bet skall ha 2.0 på ett spel så ligger Vikibet ofta på 1.95, vilket gör att du ej kan använda spelet p.g.a. minimum 2.0 för omsättning. Jag har funnit 2.0 > odds att surebetta mot B365/Pinny på främst Ö/U antal hörnor i diverse obskyra ligor. |
Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
|
Citat:
Säger tilll hur det går att ta ut. |
Citat:
Vikibet = Grön, svar från support inom någon timme. Har plockat ut pengar efter att de godkänt KYC. Skickade in på helgen och pengar på kontot på måndagen (Skrill) |
Citat:
Frågade supporten om man fick spela mer än 500kr per bet och fick till svar att det går rent tekniskt men att man då förlorar bonusen. |
Någon som har koll på Vulkanbet.com? Har Maltalicens och 95-98 % payout på de flesta marknader. 100 % insättningsbonus upp till 100 euro och 2000 euro i omsättningskrav. Ännu större bonusar på andra och tredje insättning. Har aldrig hört talas om dem men verkar som det är ryssar som ligger bakom. Antar att Maltalicensen är ny? Nån som kan svara på om det är ett seriöst bolag?
|
Citat:
|
Citat:
|
Ni som bonushorar, tar ni del av bonusar som har ett max på hur mycket man kan lägga på varje spel tex 500kr? Har själv inte vågat ta dessa än då det känns som det kommer ta så lång tid.
|
Citat:
Får man bara satsa 1/4 av ursprungsaldot (500 av 2000) per gång så är det bara 20% sannolikhet att man är klara efter fyra bet... Fördelen är möjligtvis att man inte behöver satsa så mycket emot, pengarna kommer ju bara snurra mellan två spelbolag till man uppfyllt kraven, om man inte har extrem tur. Hade jag haft bettingbolag hade jag haft den regeln för att slippa bonustredjare... |
Citat:
|
Citat:
1, Det tar tid 2, Viss avbränning lyckas inte jag undvika, om man då får spela till dess att bonuskraven är uppnådda så har man omsatt kanske 20 tkr istället för säg 5 tkr. Med 3% avbränning är det 450 kr i skillnad, eller en halv bonustusenlapp 3, man kommer behöva plocka ut pengar med stor risk på bonussidan, vilket tar tid med verifiering osv. Bonustrejdande bygger så klart på att man är beredd att göra det, men drömscenariot är för mig att på ett spel vara klar och slippa bonussidan. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men även om inte man siktar på VIP så löner det sig att omsätta några tusen i veckan genom dina favorit bookies. Ta inget högre än 95 i oddsmatcharen (jag antar att du använder den hos antingen OM eller PC). |
Nyfiken på denna bookie. Någon som testat att omsätta bonusen? Designen på sidan är ju dock jävligt kakkig.
http://www.favourit.com/sv/content/signup-bonus-terms |
Citat:
har du kört alla de välkända bonusarna? kollat runt på engelska sidor o.s.v.? den sidan ger då inget seriöst intryck, tog 5 min ladda sen ful o jävlig ingen jag skulle involvera mina pengar på |
Haha, japp, den är redigt ful och känns långt ifrån tillförlitlig. Tänkte bara slänga ut en chansning i hopp om lite extrapengar men trodde ärligt talat inte på det.
Har nog kört igenom alla sidor som nämnts här som tillförlitliga i alla fall, men alltid tacksam för nya tips. |
Har någon tips på hur man betar igenom en Betrally-bonus? Jag måste omsätta 8000 kr inom 27 dagar och jag verkar vara limiterad (kunde bara satsa 150 kr på mitt senaste bet). Handikappspel och under/över räknas inte mot omsättningskraven.
|
Citat:
|
Jag är limiterad där. Kan spela för cirka 200kr på pl vid odds runt 2. Lägre ju högre odds det är.
Det går dock bra att spela kombos. Vet inte om jag har någon limit där, har bara testat 1000kr på en trippel och 500 på en dubbel. |
Lägg då en kombo med olika tider för matchstart så kan du säkra som vanligt via oddsbörs.
|
[QUOTE=Morgan007;515716]Lägg då en kombo med olika tider för matchstart så kan du säkra som vanligt via oddsbörs.[/QUOTE
Hur mycket lägger man på varje match då? Går även att spela dubbla och tripplar hos betfairs börs på pl-matcher. |
[QUOTE=bjarnea;515844]
Citat:
Du spelar 1000kr på det, sitter den så har du alltså en vinst på 3725kr Match1 bokar du, säg att oddset är 2,24 du bokar 1000, din risk blir alltså 1240kr Hemmalaget vinner du förlorar 1240kr på bf men har din dubbel levande (torskar hemmalaget sprack dubblen, och du torskade 1000kr men vinner din bokning på BF, då är det bara att gå vidare på en ny dubbel) Du går vidare och bokar match 2 som spelas senare på kvällen Du bokar 1000 (1100risk då oddset är 2.10)+1240 (1364 risk) som du förlorade på din bokning i match1 Hemmalaget vinner, dubblen sitter du vinner 3725kr - 1100-1364 =1261kr vinst totalt Säg att hemmalaget förlorar, dubblen spricker du torskar den tusenlappen Men din bokning på BF sitter så du vinner 1000+1240kr där dvs 2240kr-1000kr -1240 på första bokningen, resultatet blir 0kr i vinst men du har tradeat över 1000kr från bookien till Betfair Sen måste du givetvis ta hänsyn till vilken kommison du har, och räkna bort den, finns ju inte med i det här exemplet. Även hur du vill vikta vinsterna, lägga all vinst på BF, eller sprida vinsterna lika på bägge sidor Den stora risken, är att du kan ju inte boka match2 förens du vet hur match1 slutar, sticker oddset åt fel håll på den matchen under tiden, kan det äta upp den mesta profiten, men å andra sidan bör ju vara 50/50 att det lika gärna kan sticka åt rätt håll :) |
Fint! Tack så mycket!
|
[QUOTE=sskssk;515850]
Citat:
|
[QUOTE=testartestar;515886]
Citat:
|
[QUOTE=testartestar;515886]
Citat:
När det gäller matematiska formler så har sskssk få övermän, bara att suga åt dig så mycket du kan:). Bara en tidfråga innan han kommer att få en egen räknehörna här på Sharps:yes: |
Citat:
Tillexempel har betsson 100kr riskfritt varje helg. 40*75=3000kr riskfritt är även det mer än just välkomstbonusen |
[QUOTE=Nicksson;515915]
Citat:
Personligen har jag svårt att ta sharps "nystart" på allvar pga det :skamsen: |
[QUOTE=sskssk;515850]
Citat:
glädjeodds du räknar med plus kommission som du själv nämnde Sen jämnar vi alltid ut risken, vi gamblar intr. |
[QUOTE=matchingbetisover;516145]
Citat:
|