![]() |
Citat:
Har du andra du kan trada för kan du ju ge det en chans att bryta mot reglerna, kan du annars också. Slutsats: Jag skulle inte gjort det men kör. |
Citat:
Nä, hoppa inte bokningen. Men har du problem att hitta bra odds kan du ju underboka lite så att du går lite + ifall du vinner på bookien |
Citat:
|
|
Jag hade ett 50 SEK freebet på Betsafe när jag loggade in. Spelade jag dessutom för 150 SEK (minimiodds 1.50) fick jag ett freebet på 200 SEK.
|
Visst är det väl så att det är betydligt mer lönsamt att vara en bonushora om man är en engelsman än om man är en svensk?
|
Citat:
|
Citat:
Jag tror dessutom att alla extraerbjudanden på cricket, hästar, greyhound, snooker och darts mer än väger upp de extraerbjudanden vi svenskar får på ishockey. |
Det kan verka som att de har fler bolag att använda.Vitt jag vet kommer matched betting från England.
Dock har jag märkt qtt de engelska bolagen är riktigt Kåta på limmet. Masslimmade spelare är vanligt och är vanligt om man läser på engelska forum |
PLMAY3, 100 kr gratisspel ComeOn.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ladbrokes är också pigga på promotions, ställde språket till engelska så dyker det upp flera varje vecka, men antar att man inte riktigt är berättigad till dom, jag blev iaf utesluten från deras bonusar =(
|
|
http://kampanjer.folkeautomaten.com/17e-maj/
30% upp till 500kr i insättnigbonus efter att man har lagt ett spel på dagens norska elitserie. Finns två matcher kvar som är live just nu. Glöm inte att registrera bonuskoden först. |
Mobilebet har 50 procent uppsättningsbonus upp till 200
Även 50kr målbonus för varje mål Sverige gör ikväll. Koden MBHOCKEY kanske personligt? |
Citat:
|
Citat:
Annarsbrukar de ha svensk variant. Men de bonuslimmar i omgångar |
Citat:
50 pund för engelsmännen där. |
Citat:
|
Fick mail av folkeautomaten om att dom lanserat ny mobilsida.
Lite freespins och insättningsbonus på 50% upp till 500 kr, mailet kom igår 18e Maj, så kolla inkorgen |
Betsson har släppt en kampanj med en hel del olika gratisspel inför cupfinaler och europaspel.
https://promotions.betsson.com/europ...l_Finals_Gifts Spoiler:
|
Citat:
|
Betssons "hockeygåva" var på 30kr för andra veckan i rad:cry:. Det bjuds inte på så mycket just nu.
|
Redbet firar nylansering av oddssektionen. Spela för 100kr, få 2 spel värda 100kr styck
https://www.redbet.com/sv/promotions...-welcome-offer |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Aha, så nylanseringen skäl till varför Redbet ringde i dag och lämnade automatiskt meddelande på telefonen ...
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Coolbet - 100 kr riskfritt på Europa League-finalen
Riskfritt live-spel på Europa League-finalen!
Coolbets födelsedagsfirande fortsätter och vi ger dig nu ett riskfritt live-spel på 100 kronor när du spelar via din mobil på finalen av Europa League. Återbetalningen är helt utan omsättningskrav. AKTIVERA DITT RISKFRIA SPEL MED BONUSKODEN STHLM Erbjudande: Använd bonuskoden, så får du pengarna tillbaka på ditt första live-spel på finalen av Europa League om det går förlorat. För att ta del av det riskfria spelet, behöver du lägga ett spel med egna pengar. Återbetalningen görs ca. 5 minuter efter att spelet avgjorts och det är inga omsättningskrav på återbetalningen. Systemspel fungerar inte. Bonuskod: STHLM Upphör: 24/05 när finalen är slut |
Målbonus hos bethard på EL-finalen, 50kr/Man U mål
|
|
Citat:
|
Alltså shit vilken bonustorka det är nuförtiden, eller är det bara så att vissa mer aktiva horor blir bonuslimmade?
|
Citat:
|