Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Free-spins & Erbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/)
-   -   Bonuserbjudanden Februari 2018 (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/31473-bonuserbjudanden-februari-2018-a/)

pagluca1 2018-03-14 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av Robsessed (Inlägg 563380)
Någon annan som hade problem och inte fått MrG CL freebet på 250 spänn?

Det var problem i början men sen kom det för min del. (Barcelona-Chelsea)

wadlbeisser 2018-03-16 10:09

100kr gratisspel vid insättning av 250kr i ComeOn's kampanj idag, för alla er som inte orka kolla varje dag.

robfri 2018-03-16 10:15

Där fick vi svaret på att det är individuella "priser" i come on kampanj

idag hade jag 50 % ins.bonus upp till 250 sek, dock inget gratisspel.

Så nu vet du det @robsessed.

better2016 2018-03-22 17:29

Inget inlägg på en vecka :cry:

Håller forumtipsen på att dö ut helt och hållet? Ingen som sitter på ett bra erbjudande från spelbolagen?

Nicksson 2018-03-22 18:47

20
Citat:

Ursprungligen postat av better2016 (Inlägg 564351)
Inget inlägg på en vecka :cry:

Håller forumtipsen på att dö ut helt och hållet? Ingen som sitter på ett bra erbjudande från spelbolagen?

Jag skulle tro att det är den lagstiftningen som träder i kraft 1a januari 2019 som vi redan märker av. För många bolag kommer den att sänka lönsamheten en hel del, och för andra innebära slutet i att kunna operera på den svenska marknaden.
Bonusar kommer att mer eller mindre upphöra att existera från januari 2019.

DonPablo 2018-03-22 19:11

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 564363)
20

Jag skulle tro att det är den lagstiftningen som träder i kraft 1a januari 2019 som vi redan märker av. För många bolag kommer den att sänka lönsamheten en hel del, och för andra innebära slutet i att kunna operera på den svenska marknaden.
Bonusar kommer att mer eller mindre upphöra att existera från januari 2019.

Snarare pga landslagsuppehåll med enbart vänskapsmatcher.

Nicksson 2018-03-22 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av DonPablo (Inlägg 564367)
Snarare pga landslagsuppehåll med enbart vänskapsmatcher.

Inte så säker på det nej. Vad skulle det gynna dem bolagen som inte kommer kunna ha svenska kunder från årskiftet att erbjuda oss diverse bonusar nu när dem inte kommer att kunna behålla oss som kunder? Det är ju inte direkt välgörenhet som det handlar om.

Bobbobula 2018-03-22 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 564378)
Inte så säker på det nej. Vad skulle det gynna dem bolagen som inte kommer kunna ha svenska kunder från årskiftet att erbjuda oss diverse bonusar nu när dem inte kommer att kunna behålla oss som kunder? Det är ju inte direkt välgörenhet som det handlar om.

Är den lagen antagen nu? Ligger den inte som förslag?
Och gäller det även riskfria spel?

Nicksson 2018-03-22 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av Bobbobula (Inlägg 564404)
Är den lagen antagen nu? Ligger den inte som förslag?
Och gäller det även riskfria spel?

Korrekt, inget som är spikat och informationen är väldigt knapphändig. Går nog inte att säga ngt klart förrän till efter sommaren när bolagens ansökningar om licens ska vara inne. Det mesta talar väl till att det blir en kraftig försämring för spelarna, och då syftar jag inte på bonusvillkor.

Eftersom licensen kommer att kosta så lär det betalas i lägre marginaler och sämre villkor. Då jag själv lever på spel (inte bonustrading) så innebär det förmodligen att man får ta på sig blåstället igen.

Bobbobula 2018-03-22 21:51

Okej, tack för informationen Nicksson. Vi får hoppas på det bästa!

Angående kampanjer:

Betsson har en SHL kampanj: 100 kr gratisspel varje slutspelsvecka
Betsson har en fotbollskampanj: 100 kr riskfritt om man spelar 100 kr på Sverige - Chile.

ChippN 2018-03-23 23:14

Unibet slår på stort och bjuder på 25kr freebet. https://se.unibet.com/promotions/spo...fromModal:true