Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Free-spins & Erbjudanden (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/)
-   -   NordicBet EM-kval riskfritt spel 200:- 7 okt (https://www.sharps.se/forums/free-spins-erbjudanden/9179-nordicbet-em-kval-riskfritt-spel-200-7-okt/)

FrankieJr 2011-10-07 12:36

NordicBet EM-kval riskfritt spel 200:- 7 okt

Riskfritt spel på EM-kvalet i din mobil

Använd vår mobilapp för att göra ett riskfritt spel på EM-kvalet. Många platser till EM-slutspelet står på spel nu och för att göra det ännu mer spännande erbjuder vi ett riskfritt spel upp till 200 kronor.

Så här utnyttjar du erbjudandet:
1. Logga in på ditt konto via mobilen
2. Under Mitt konto - Bonuskod skriver du in koden: EURO2012MOB
3. Gör ett spel på någon EM-kvalmatch i din mobil.

Så vad väntar du på?

- Det riskfria spelet är tillgängligt för kundens första spel via NordicBets mobilapplikation på en av de återstående EM-kvalmatcherna som spelas 7 och 11 oktober 2011.
- I de fall det första spelet inte ger vinst kommer insatsen att betalas tillbaka inom loppet av 24 timmar från det att sista matchen på spelet avslutats.
- Det maximala beloppet som återbetalas är 200 kronor.
- Det finns inga omsättningskrav på återbetalningen.
- De kan spela såväl singlar som spel med flera matcher så länge spelet innehåller minst en EM-kvalmatch som spelas 7 eller 11 oktober.
- Erbjudandet gäller för spelare i Sverige, Norge, Danmark och Finland.
- Allmänna regler gäller.

Donald 2011-10-07 12:55

Inga omsättningskrav? Sjukt :)

Piturek 2011-10-07 12:59

Kan inte läsa mig till om det endast är 1x2-spel som gäller eller om det är på hela utbudet?

Någon som vet bättre?

dillehal 2011-10-07 13:01

"kundens första spel via NordicBets mobilapplikation"

VIlket innebär att om man lirat via den innan så kan man inte utnyttja erbjudandet..?

Donald 2011-10-07 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av dillehal (Inlägg 144401)

VIlket innebär att om man lirat via den innan så kan man inte utnyttja erbjudandet..?

Läs klart hela meningen :)

DD 2011-10-07 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av dillehal (Inlägg 144401)

Undrade samma och kontaktade kundtjänst. Det spelar ingen roll att du har spelat via mobilen innan på annan marknad. Du kan alltså ta del av erbjudandet.

dillehal 2011-10-07 13:20

gött, då får man lägga nån rok trippel :)

FrankieJr 2011-10-07 14:06

Jag uppfattade det så. Har iofs inte spelat med den innan heller - Men det är ju bara att tacka och ta emot.

Jag körde trevägshandikapp på en av matcherna i min kupong men det verkar ju inte vara någon fara?

Hottamale1 2011-10-07 14:22

Med "app" menar dom mobilversionen av hemsidan eller? Jag hittar nämligen ingen app på Android Market iaf.

Galeocerdo cuvier 2011-10-07 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av Hottamale1 (Inlägg 144422)
Med "app" menar dom mobilversionen av hemsidan eller? Jag hittar nämligen ingen app på Android Market iaf.

Surfa in via din webbläsare i telefonen bara, men ska även funka att gå till mobile.nordicbet.com via din vanliga dators webbläsare.

Skönt att ha trippla konton hos alla bolag, snart 4 - när dessa erbjudanden visar sig. :KO:

Hottamale1 2011-10-07 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 144428)
Surfa in via din webbläsare i telefonen bara, men ska även funka att gå till mobile.nordicbet.com via din vanliga dators webbläsare.

Skönt att ha trippla konton hos alla bolag, snart 4 - när dessa erbjudanden visar sig. :KO:

Japp, så gjorde jag också. Lite vilseledande när dom kallar det för app bara. :)

FrankieJr 2011-10-07 14:45

Nordic bets mobilapplikation är pinsamt uråldrig - deras webb likaså. Kolla och jämför med bet365 både webb och mobil... stackars kille som sitter i rodret.

fireas 2011-10-07 15:10

Jag lade en dubbel. Men nu när jag läser ser jag att det står på EN av de återstående EM matcherna.

Går det bara att lira singlar?

FrankieJr 2011-10-07 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av fireas (Inlägg 144437)
Jag lade en dubbel. Men nu när jag läser ser jag att det står på EN av de återstående EM matcherna.

Går det bara att lira singlar?

Nej nej. Du kan lira en 12-ling med la liga och superettan, bara en av matcherna på kupongen är från EM.

highwon 2011-10-07 15:36

Är det jag som är dum i huvudet eller vart kan man få tag på pin kod eller uppenbarligen det andra lösenordet som man behöver eftersom mitt vanliga inte funkar på mobile.nordicbet.com