![]() |
NHL Gambler KHL + Sm-Liiga
...
|
Vad trevligt, funderade just på om du kunde något om dessa ligor.
|
4 spel satsar jag på KHL
Ska kolla in Sm-Liiga nu :popcorn: |
Vad tycker du om Lada Togliatti rak 1:a @ 2.10 ?
|
Dom har 5 raka hemmavinster mot dagens gäst så varför inte... Om du inte kan spela ML 1,73 så kan du säkert pröva 1an
|
Citat:
Tack så mycket för spelen, hoppas det går bra nu :) Ser fram emot SM-spelen. |
felpost
|
Citat:
Citat:
Tack o lycka till! Ni som hittar högre odds kan skriva det här inne :yes: 4 tuffa matcher väntar nu....:KO: |
Ryggade alla 4, dock är cäl CSKA bortalag så det ska vara en 2:a i den matchen? Antar att du inte skrivet fel på laget utan på tecknet, oddset ser ju ut att vara det du menar iaf :)
|
Ryggade alla KHL-matcher!
Blir mina första betts inom ligan, så jag hoppas på ett bra första intryck :) Tack för tipsen :thumbup: |
Citat:
Thanks Robin! :hattenav: |
Har ryggat:)
en fråga bara CSKA Moskva matchen är väl 2a? Spel 2: CSKA Moskva 1a MoneyLine @ 3.75 x 1u |
Citat:
Dina första KHL spel? Då är du en modig Gambler :KO: ! Hoppas att minst 2 av 4 sitter då är jag nöjd :smoke: |
Citat:
Skrev fel :whoco5:..Det är ändrat ! :thumbup: |
Citat:
Modig Nja, 1 U på samtliga :) |
Ang. spel5: 2.20 på Betfair är 2.14 med 5% avgift.
Finns 300 SEK i skrivande stund på 2.20(2.14). :whistling: |
Citat:
Tjena AL! Då får du leta vidare ;) http://www.pinnaclesports.com har 2.24 och Ladbrokes 2.10 :hattenav: |
Vilken sida brukar du använda AL för Euro hockey? Bra o veta !
Själv kör jag Betfair,Unibet,Pinnacle vill ha ML.. |
den finska hockey e jag nte rikitgt säker på om pelicans vinner. det är botten mot toppen (pelicans är botten) aja står nog över den matchen
|
Citat:
Gå din känsla helt rätt... Återkommer om nån timme.... |
Jadu, finns en hel del. Vilka som har ML är Will Hill och Ladbrokes vad jag kommer på i skrivande stund. Majoriteten av mina hockeyspel hamnar på Pinnacle.
|
allvarligt nhl-gambler vitaz hade 9! man borta sedan jätteslagsmål senast, vad baserade du ditt rek på där! Jag vet att denna kommentar kommer i efterhand, men jag har varit borta hela dagen. Nyfiken på svar, jag gillar dina rek annars. mvh
|
Citat:
Tja! Nej det är ingen fara du kan fråga..Efter eller innan match spelar ingen roll :) Rekade Avantgard igår med många avstängningar och dom slog Salavat.. :moneybag: Men är du säker att det var 9 borta :ohmy:?! Letade efter info innan matchenstart men hittade inte att så mpnga var borta... Men visst 2-7 är inte bra :hurt: Googlade igenom många ryska sidor (translate) och (Tidningar) och fick vibbar på att laget ville visa sig från sin rätta sida nu och att dagens motståndare passa dom etc etc.. :sleep: Om du har följt mig innan så vet du att jag letar efter bra odds...Dagen kan ju fortfarande sluta i lite lite plus om Finnarna vinner annars blir det förlust! Kan du länka till sidan om att 9 spelare är borta? Deras lag idag var: № Витязь Пз Иг 20 Денисов Сергей в да 69 Хорошун Сергей в да 4 Колесников Андрей з да 8 Богомолов Николай з да 22 Макаров Александр з да 23 Батыршин Рафаэль з да 46 Сапожков Евгений з да 9 Кознев Алексей н да 10 Васильев Александр н да 13 Сергеев Денис н да 17 Саймон Крис н да 36 Бердников Вадим н да 38 Бобров Виктор н да 43 Ларин Иван н да 47 Носов Антон н да 48 Романов Александр н да 61 Белоконь Сергей н да 72 Панарин Артемий н да 78 Комаристый Александр н да 91 Челышев Максим н да |