![]() |
Powerplay 1/3 - Bomben 1/3
Powerplay
Timrå - Modo Pääjarvi-s. - Pikkarainen Luleå - Färjestad Södertälje - Rögle Djurgården - Brynäs M. Nilson - S.Dixon Frölunda - HV 71 Linköping - Skellefteå Tänkte köra detta. 12 1x2 1 1 1x 1x2 1x2 12 216 rader Vad tycker ni? Vad borde Ta bort / läggas till Systemet får inte kosta mer än 350 kr :- ------------------------------------------------- Bomben Idag är det 450 000 kr extra i potten Bomben kommer kosta runt 800 kr och den kommer upp senare Kom gärna med förslag med stora system då det är stor utdelning idag |
Tror rögle kan "skrälla" faktiskt... de har ingenting att spela för, bättre borta än hemma!
|
Timrå - Modo 12
Pääjarvi-s. - Pikkarainen 1x2 Luleå - Färjestad 1 Södertälje - Rögle 12 Djurgården - Brynäs 1x M. Nilson - S.Dixon1x2 Frölunda - HV 71 12 Linköping - Skellefteå 12 |
1/3 Elitserien (Måndag)
Södertälje SK - Rögle: 1.75 4.45 3.65
Timrå IK - Modo: 2.35 4.25 2.45 Luleå - Färjestad: 2.00 4.30 2.95 Odds från: Nordicbet |
Luleå trivs hemma mot FBK och FBK åkte på förlust med 10-3 senast borta mot Modo. Luleå känns verklinge på gång.
Timrå- Modo kommer nog bli mycket jämt. SSK bör ju slå Rögle hemma, men den avstår jag nog. |
Timrå - Modo 12
Pääjarvi-s. - Pikkarainen x Luleå - Färjestad 1 Södertälje - Rögle 12 Djurgården - Brynäs 1x M. Nilson - S.Dixon x Frölunda - HV 71 1x Linköping - Skellefteå 12 32-raders |
Jag har bett Qirren bygga ett system åt mig för bomben, tänkt ordna andelsspel utav den. Systemmakaren får alltid 2,5% av vinsten, ska bli intressant vad han har att hitta på:)
Personligen tror jag, enbart magkänsla här då Luleå krossar (FBK max 2mål) Södertälje krossar (rögle får max in 1mål) Timrå - modo båda lagen gör över 3 mål. |
Citat:
Till mina kunder har jag fixat detta andelsystem Luleå 2345 Färjestad 123 --- Södertälje 1234 Rögle 1234 --------- Timrå 123 Modo 2345 ---- 1728 rader |
Citat:
Angående match 1 så rekade Giacabbo under 5,5mål i den. Så jag tror jag ska sätta den som målsnål med. |
Citat:
Jag var tvungen och lägga upp systemet kl 9 på morgonen så det blev lite stressigt. Jag skippa även powerplay. |
Det blev Luleå (2.05) hos Betsson ikväll.
|
Nu har Qirren ordnat systemet åt mig
http://www.qirren.se/bomb.png Wish me luck! Som systemmakare har Qirren 2,5% av vinsten :) |
Slog ihop båda trådarna /MOD
|
Citat:
Den va riktigt fin :) Han får gärna fixa till våran ica butik också då han kan få 2.5 % av vinsten av oss också Hoppas jag får in min också då vi har haft rekord idag och sålt 200 andelar idag. |
va händer nu när Magnus Pääjärvi blev skadad och fick avgå?
EDIT: såg nu att han är på isen igen :) |