Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 23/1 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/14810-nhl-23-1-a/)

fredzki 2013-01-23 18:07

NHL 23/1
 
Pittsburgh Penguins - Toronto Maple Leafs (01:05)
NY Rangers - Boston Bruins (01:35)
Phoenix Coyotes - Columbus Blue Jackets (04:05
Vancouver Canucks - Calgary Flames (04:05)

Har folk redan tappat intresset för NHL, när man får skapa tråden själva klockan sju?:p

skönt med bara 4 matcher dock efter gårdagen, återkommer nog med vissa tankar när jag druckit min burn och ev rastat zlatan

haxx 2013-01-23 19:44

Tänker spela målspel i Pittsburgh matchen varken Crosby eller Malkin har gjort mål ännu men ikväll tror jag det blir dags. Crosby har gjort 17 mål på 22 matcher mot Toronto. Jag kommer lira Crosby, att göra mål..Även lira Crosby att göra första målet . Malkin har gjort 9 mål på 20 matcher kommer lira målspel på han med + göra första målet.

Crosby: odds:2,20 att han gör mål 8 ggr på att han gör första målet
Malkin samma odds som Crosby.

Pittsburgh kommer vinna denna match tror jag, har vunnit dom 3 senaste och 8/12 hemma mot Leafs . Leafs pp funkade inte bra emot Buffalo 1 mål på 7st försök + 2 bommade (5vs3).

Tror Rangers kommer börja med 3 torskar. Boston spöade dom i öppningsmatchen och vann skotten med 34/21 och spela mycket bättre Rangers har sett sega ut Henke utbytt.
Boston har inte släppt in ett enda pp mål ännu och dom vann även förra mötet på Madison Square Garden.

Lirar dubbeln

Pittsburgh rak + Boston ml

omwttm 2013-01-23 21:27

Även jag lägger en peng på pingvinerna ikväll. Toronto ställer in sin andre keeper ikväll och man kan nästan tänka att dom satsar på att vinna sin hemma match imorgon ist.

Hoppas på mycket mål och en rivstart av pingvinerna :)

fredzki 2013-01-23 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av omwttm (Inlägg 226781)
Även jag lägger en peng på pingvinerna ikväll. Toronto ställer in sin andre keeper ikväll och man kan nästan tänka att dom satsar på att vinna sin hemma match imorgon ist.

Hoppas på mycket mål och en rivstart av pingvinerna :)

var hittar du laguppställningar, gick inte o titta på nhl.com men är för trött för att kunna tänka på egen hand just nu

Vurpan 2013-01-23 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av fredzki (Inlägg 226785)
var hittar du laguppställningar, gick inte o titta på nhl.com men är för trött för att kunna tänka på egen hand just nu

Dailyfaceoff.com , guld värd! annars äre bara följa folk på twitter, dan rosen skriver för nhl.com tror jag och twittrar mkt om lineups och dylikt

fredzki 2013-01-23 22:27

Då är frågan om man vågar spela pits -1,5 till 2,3 i odds fan känner mig inte alls säker på nån match ikväll ajja de får gå som de går, känner inte att jag har så mycket att bidra mig tyvärr är trött, sjuk o allt möjlig skit

Kollade lite det angående andre keepern, verkar som Reimer är tänkt att vara första keeper. Stod 34 matcher förra året och 37 året innan medan Scrivens bara stod 12 förra året och 0 året innan.

Reimer tjänar även 1,2 miljoner mer (1,8mil - 600k).

Hur som helst lite darrigt att göra säsongspremiär mot Pittsburgh kanske, gaah mer frågetecken

Rekarn 2013-01-24 01:38

Citat:

Ursprungligen postat av fredzki (Inlägg 226790)
Då är frågan om man vågar spela pits -1,5 till 2,3 i odds fan känner mig inte alls säker på nån match ikväll ajja de får gå som de går, känner inte att jag har så mycket att bidra mig tyvärr är trött, sjuk o allt möjlig skit

Kollade lite det angående andre keepern, verkar som Reimer är tänkt att vara första keeper. Stod 34 matcher förra året och 37 året innan medan Scrivens bara stod 12 förra året och 0 året innan.

Reimer tjänar även 1,2 miljoner mer (1,8mil - 600k).

Hur som helst lite darrigt att göra säsongspremiär mot Pittsburgh kanske, gaah mer frågetecken

Hur kommer det sig att du gjorde en helomvändning och spelade Toronto?
( nu ser det förvisso rätt bra ut )

haxx 2013-01-24 05:37

Mitt målspel satt ju perfekt iaf :)

fredzki 2013-01-24 07:44

Citat:

Ursprungligen postat av Rekarn (Inlägg 226799)
Hur kommer det sig att du gjorde en helomvändning och spelade Toronto?
( nu ser det förvisso rätt bra ut )

Tycker inte odds så långt under 2,00 är spelvärt i ett svängigt NHL, fick även något flipp och spela alla underdogs.

Men annars så hade Toronto bara släppt in 2 mål per match, utan sin förmodade första keeper vilket borde betyda att de har haft stabilt försvar, att jag tyckte phillie inte riktigt kom upp i klass mot pits i första matchen hade viss betydelse.

kort sagt pittsbourgh var alldeles för stora favoriter



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved