![]() |
Bwin har!
|
Pittsburgh gjorde en plattmatch senast förlust (0-3) hemma. Kan inte se Pittsburgh göra två så dåliga matcher på raken på hemmaplan. Crossby/Malkin fixar en seger ikv.
(1.90) @ NB Pittsburgh |
Håller med. Har svårt att se Pens ligga under med 0-2 i matcher inför dubbelmötet i Boston. Sporttjänsten har också Pens som deras All-In.
|
Citat:
Min bokföring sedan i mitten av mars. Endast den vanliga tjänsten och bara de dagar som det slängs upp på sharps.https://www.sharps.se/spreadsheet/sportspelet Sportspelet = :holms: |
Spelet var lagt innan jag tittade in där så vart ingen varningsklocka för mig :) 5/7 av deras senaste All-In lir skriver dom har gått in men det är väl inte direkt speciellt många val att luta sig mot. Har dålig koll på hur deras NHL spel givit resultat tidigare. Ligger i sängen med telen så orkar inte pilla mig igenom hela din bokföring i jakt på NHL stats. Dock ingen smickrande statistik du bokfört från dom.
|
Citat:
|
Boston +0,5 @ 2,05 RT hos sbo får de bli här iaf, klart över 50% ur tombolan
|
Boston vinnare av första perioden till 3.70 och slutresultat 2-2 till 11 gånger fläsket. Särskilt det första spelet måste ju vara ett guldodds, eller?!
:moneybag: |
Fy, fan nu hade nätäcklen "tur/skicklighet" att limitera mig... Har Boston att vinna första perioden till 3.70, här limiterade de mig till en tredjedel av den insats jag ville lägga - blir dock sjysst ändå... Och har även över 1.5 i första perioden...
Men surt, då de limiterar en på ett odds på 3.70... Tyvärr hade jag även 2-2 som slutresultat (ser att de gjorde 3-0 nu), men jag är nöjd ändå! :moneybag: |
Tack Pilkast för tipset om första perioden, plocka den till "endast" 3,55 när jag var så sent ute. Men har även spel på Boston ö2.5 och boston-1,5. 2/3 redan hemma och klirr i kassan hoppas på Jackpotten från natten nu :)
|
Har nu även Boston att vinna andra perioden till oddset 4.30 och nästa mål Boston...
Gött med nästa mål Boston och även ett mål innan 09:59 i perioden!
Sjöaaaaa!!! :moneybag:moneybag::moneybag: |
Plockade Pittsburgh +3.5 nu...
Big Bad Bruins vilken uppvisning :omfg:
Blir förvånad om dom inte tar muggen. |
Citat:
|