Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Nattens NHL 12/3 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/1669-nattens-nhl-12-3-a/)

dNa 2010-03-12 13:08

Nattens NHL 12/3
 
Citat:

01:00 Washington - Tampa Bay
01:00 New Jersey - Pittsburgh
01:30 Atlanta - N.Y. Rangers
01:30 Buffalo - Minnesota
02:30 Dallas - LA Kings
04:00 Anaheim - Nashville
Vad tror ni?

dNa 2010-03-12 13:09

Första tanken är över i sista matchen när Nashville gästar Anaheim...

calahan 2010-03-12 13:19

Washington - Tampa Bay, Washington -1.5
New Jersey - Pittsburgh, 1 ML eller under 5.5
Atlanta - N.Y. Rangers, under 5.5
Buffalo - Minnesota, 1
Anaheim - Nashville, över 5.5
Dallas - LA Kings, över 5.5

jag är het på NHL just nu :moneybag:

xeeq 2010-03-12 13:29

New Jersey - Pittsburgh rak 1a
Atlanta - N.Y. Rangers rak 1a
Dallas - LA Kings över 5.5
Anaheim - Nashville rak 1a

rygga 2010-03-12 15:17

Var har kiwi tagit vägen? Någon som vet?

Talys 2010-03-12 21:15

Lirar:

Washington -1,5 (no comments) 3u
Nashville - Anaheim Ö5.5 (mycket överlir på sistonde från båda) 2u
Buffalo - Minnesota 1a (Buffalo bra hemma, tappat lite mot deras fina inledning på säsongen men hemma mot Minnesota som är kassa borta ska det inte va några problem. Själv tycker jag Minnesotas bortaspel är än sämre än statistiken visar. Visserligen Lalime i kassen men det ska inte spela någon större roll i denna match.) 5u
Buffalo - Minnesota U5.5 (buffalo täta, minnesota kassa borta. Lalime till trots) 2u
Pittsburgh - NJD Ö5.5 (mycket överlir på sistonde från båda) 2u

Turtlewax 2010-03-12 23:42

Buffalo rak 1.80

Fint odds, kvällens bästa? Buffalo har tre fina segrar i ryggen, Wilds har helt glömt bort hur man lirar käppakrig och har gått från godkända medelmåttor till snuskiga ruskprickar som inte klarar av särskilt mycket. Två förluster bakom sig mot inte alls särskilt imponerande Wings och Panthers. Miller har en liten svacka, men Lalime ska klara det här utan större problem. Smackar in en näve stålar på Buffalo till 1.80, helt enkelt.

Dallas - Los Angeles 2.50

Lustigt värderat av bolagen här i mina ögon. Los Angeles har startat slutspelsmaskinen på allvar och har två fina resultat bakom sig. Columbus fick smaka kungpung när Kings körde över dem med ångvälten 6-0, och man kryssade mot klasslaget Chicago senast, men föll på OT. Dallas vann visserligen mot Washington förrförra matchen, men det gjordes knappast något väsen av det och senast föll man mot Buffalo. 1 vinst av 5 senaste. Los Angeles vill säkra upp sin plats här och jag tror att man lär kötta vidare med käpparna i högsta hugg ikväll. Skyfflar in ett tjog stålar på Kings till 2.50.

New Jersey - Pittsburgh 2.35

Här har vi två lag som underpresterat något det senaste, jävlarna från NJ och pingvin-asen från Pittsburgh... jag tror dock på en ganska komfortabel seger till Jersey ikväll. De senaste 4 matcherna lagen emellan har vunnits ganska överlägset av NJ,

Pits 0 @ NJ 2
NJ 4 @ Pits 0
NJ 4 @ Pits 1
NJ 4 @ Pits 1


Pingvinerna har svårt för Devils, den saken är konstaterad. Pits har 4/5 senaste, Devils har 1... dock är fyra av devils senaste bortamatcher, och den senaste (som man vann) var en hemmamatch. Borta och Hemmaspelet har varit som natt & dag och nu tror jag att man vill fortsätta sin vinstsvit på prudential. Devils vann sin senaste, pits förlorade sin. Uppåtgående form mot nedåtgående med statistiken med sig. Devils till 2.35 är bra, mycket bra.

Kanske drar in ett gäng puckar på Caps också, i en fyrling tillsammans med resten av skiten...tv-peng, caps sänds på sexan. Dags att snurra martini och käka lättsaltade för att befästa den här fredagens fenomenala uselhet.

Lycka till med liren.

dNa 2010-03-12 23:48

Lite packat här just nu, men håller fast vid det jag trodde tdiigare, över i Anaheim - Nashville.

Spelar även Caps -1.5 och Kings ML

mackyyy 2010-03-13 02:21

Devils krossar Pens, som vanligt :) 17-3 this season so far

Talys 2010-03-13 11:13

Det brast... fullständigt

Turtlewax 2010-03-13 11:43

Mja, det här gick ju inget vidare. Struntade i caps och körde en trixie, med buffalo, kings, och devils. Hade fått mer än insatsen tillbaka om kings vunnit innan OT, surt att falla på den punkten två nätter i rad...

/ nya tag ikväll



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved