![]() |
Citat:
spelet ligger kvar nu på 2,5 ser jag. samma odds också. är väl bara att hugga tills det blir protester. |
Hawks verkar ha fått ihop kedjorna bättre nu så det gör mig lite nervös för att lira flyers. Men detta laget lever för sådana här matcher så det blir flyers och över 5.5
3-3 eller 4-3 flyers ;) |
Men vem ska producera målen för Flyers det är min fråga? GAGNE är inte sig lik? Richards ser sjukt sliten ut? jag menar Hawks har massa flera namn som producerar 3 bra linor nu efter man särade på Toews, kane, Byfulingen... jag tror inte på en game seven!!!
1-3 Hawks HOSSA ggr 3? varför inte :) |
Det viktigaste för Flyers är nog att få igång Gagne och Richards ja. Carter har inte alls varit sig lik efter skadan men där har man sparkapital. Tror första målet kommer vara väldigt viktigt. Flyers har inte råd att släppa iväg Hawks i ledning 2-0.
Giroux tror ja stiger fram inatt och avgör för Flyers fördel. Vill ha en 7:e och avgörande :) |
Citat:
|
Citat:
Odds Portal: Hockey NHL Philadelphia Flyers - Chicago Blackhawks Betting Odds |
En av anledningarna till att Chicago kunde dominera var just att de som hemmalag fick chansen att alltid göra bytena efter Philadelphia vilket betydde att Teows kunde undkomma Prongers bevakning och fick mycket fritt spelrum. Det var han som fick fart på Hawks i förstaperioden i förra matchen, men med en Pronger i hasorna har han inte glänst direkt.
Tror på en mycket tät sammandrabbning idag, men jag vågar inte sia om något resultat utan kommer avnjuta matchen med ett par kalla och invänta lite live-möjligheter. :) |
u2,5 1st blev just voidat av nordic som det spekulerats kring så va det en "missprint".
|
Har kört Phi -1.5 till 3.50. Spela live kan man ju glömma. Ö 50 måste man sova vid 23. Det kommer nog ett valförslag om det:sad:
|
Philly -1,5 aldrig detta blir en tight match under 5,5 mkt bra spel anser jag! eller hawks i OT
HOSSA kan inte bränna tre Stanley Cup Finaler 3 år i rad imposible |
Citat:
|
Citat:
|