Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Ishockey 29/12 Ryssland - USA (https://www.sharps.se/forums/ishockey/27889-ishockey-29-12-ryssland-usa/)

BennyGuldfot 2016-12-29 16:56

Ishockey 29/12 Ryssland - USA
 
Framför allt ett objekt som sticker ut för mig idag.

Ryssland - USA

Ryssland med 4-0 i inbördes möten under dom 4 senaste junior VM mot USA ses i mina ögon som för stor underdog i marknadens ögon i kvällens match.
En del initierade ishockeykällor har tillochmed Ryssland som guldfavorit. Ryssarna har en av turneringen mest spännande spelare i Kirill Kaprizov som startar turneringen strålande med 7 poäng på 2 matcher. (30 pinnar på 37 KHL-matcher) USA har ett i mina ögon på pappret lite svagare lag detta år då man har sin yppersta spets kvar i NHL.

3,55 finns på mobilebet för den som får in några volymer där. Möjligen jag som ligger jäkligt snett här, men tycker allt över 3x känns generöst här.



Övrigt utan motivering
Modo 2.90
Östersund 3.10
X Kalix - Asplöven 4,55

StefanL 2016-12-29 19:28

Måste hålla med om Ryssland, USA hade dessutom match som började 20 timmar innan denna, medan Ryssland vilade.

Måste hugga Ryssland också.

DonYolo 2017-01-04 22:55

Mitt syörsts spel någonsin som gambler Ryssland vinna matchen .
De leder efter 3 straffar och jag jublar. Domaren går emot regelverket och dömmer 5 straffar .
Seriöst död nu

oggeb 2017-01-04 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av DonYolo (Inlägg 515845)
Mitt syörsts spel någonsin som gambler Ryssland vinna matchen .
De leder efter 3 straffar och jag jublar. Domaren går emot regelverket och dömmer 5 straffar .
Seriöst död nu

Hur går domarna mot reglerna? Det står ganska klart att det är tre straffar som gäller i gruppspel och fem i slutspel.

DonYolo 2017-01-04 23:40

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 515846)
Hur går domarna mot reglerna? Det står ganska klart att det är tre straffar som gäller i gruppspel och fem i slutspel.

Tydligen.
Men enligt 3 olika tv kanaler så stod det i reglerna bo3. Ganska klart kan man väl inte säga det är när ryssarna firar och domarna var tvungen att konferera. Får backa lite men ändå surt när 99% trodde matchen var över

oggeb 2017-01-04 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av DonYolo (Inlägg 515847)
Tydligen.
Men enligt 3 olika tv kanaler så stod det i reglerna bo3. Ganska klart kan man väl inte säga det är när ryssarna firar och domarna var tvungen att konferera. Får backa lite men ändå surt när 99% trodde matchen var över

Ja surt förstår jag att det är. Men domarna gick åtminstone inte mot någon regelbok. Det hade varit skandal om dom hade brutit vid tre straffar.

DonYolo 2017-01-05 06:52

Du har rätt. Men granqvist måste ljugit i stunden för han påstod det stod 3 på förbundets sida. Den jäveln :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved