Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   REK NHL Gambler 15/1 NHL (https://www.sharps.se/forums/ishockey/281-nhl-gambler-15-1-nhl/)

kleber 2010-01-14 23:34

jag vet ja. ottawa och boston har deras offensiva krafft på sjukhuset. detroit ska bara vinna ens sådan match och edmonton kan släppa in hur måmga mål som helst inatt plus att dom måste vinna så målrikt.

alexbond 2010-01-14 23:35

nej kleber tro på mig när ja säger det.ja gillar jersey men dom e luriga.ja har förlorat flera gånger på detta vis.man tror att den skall bli 2 men kommer i slut änden att bli 1

ROSSE 2010-01-14 23:36

New York Rangers 1:a ML
Detroit Red Wings 1:a ML

smackar in 1+1 tussingar

Motivering: skaddedrabbade SENS ska inte ha ngn chans mot Rangers idag kanske dom sliter till sig X. KUNG HENRIK ÄR KUNG HENRIK.

WINGS nu är det fan i mej dags för Z & Datsyuk och visa hur bra man är när de har feta kontrakt som man sitter på man ligger nuvarande 9 och är utanför slutspel.
Hurricanes har sjukstuga och de känns för svaga idag dessutom troir jag BABCOCK har skällt ut grabbarna skapligt mkt efter 6-0 förlusten mot Islanders
WINGS KÖR ÖVER HURRICANES IDAG! 5-1
RANGERS-SENS 3-1 gabork x3? (A) go go go go go!"!!!!!

NHL Gambler 2010-01-14 23:36

Spelar poker...hinner inte skriva sorry

VenCe 2010-01-14 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av NHL Gambler (Inlägg 2927)
Spelar poker...hinner inte skriva sorry

Var spelar du, NHL G? :)

ROSSE 2010-01-14 23:38

http://www.cbssports.com/nhl/injuries där har du skadeläget i alla NHL lag Alexbond!

jag är inte orolig för mina spel tror det blir JACKPOT!

GAMBLER hur mkt har du på sens och trash? och ja! jag är säker på under 6 mål ska vi säga 2-2?

kleber 2010-01-14 23:38

sååååååååååååå jaaaaaaaaaaaaaaaaa ROSSI. plus att ottawas första målis missar matchen och andra målisen är drabbad av influensa , så 3 e målisen i mål. så sjönt.

alexbond 2010-01-14 23:39

om jersey vinner då vinner dom me 1-2 florida vinner me 3-4 pittsburg vinner me 3-9

alexbond 2010-01-14 23:41

ojojoj gambler lirar poker såååååååååååååååååååååja.poke r e livet.tack rossi,bra att du lär mig allt om nhl sidorna.om du har fler sidor du vill lära mig skicka på då.tack ska in o kika på sidan du gav mig.

Rejs 2010-01-14 23:42

Inget illa ment nu eller att klanka direkt, men är det inte bättre du skapat en dagbok som du skrev igår när du inte ändå inte ska skriva varför du gör de val du gör?
Är det det inte det en rek går ut på?

Och att folk inte ryggar dig bara för du inte skriver ut motivering tror jag inte jätte mycket på :) Folk har nog respekten och tror på dig iaf :)

Hoppas du tar detta rätt nu.

ROSSE 2010-01-14 23:43

haha vi har äckligt hybris nu :D jag ska inte jinxa ska bara säga igår sitter med x2 på Caps och 1x anaheim slängde in 2 lax på det? vad står det efter 2 perioder? :P 4-2 till Panthers då bad jag till övre makterna och så vips OVIEE 4-3 sen Bäckis 4-4 yes we can make it!

nu kommer jag tillbaka till 1.15 tänkte ta lite frisk luft!!!!!

ROSSE 2010-01-14 23:45

REJS det där var den skönaste bilden ever Patrick Bateman är ju så jävla tung i American Psycho haha! måste skaffa bild var gör man däää?

Grezea 2010-01-14 23:47

Det är ju dessutom massa andra rekar och skit i tråden. Sånt kan ni hålla på med på rok! :)

Rejs 2010-01-14 23:47

Citat:

Ursprungligen postat av ROSSE (Inlägg 2938)
REJS det där var den skönaste bilden ever Patrick Bateman är ju så jävla tung i American Psycho haha! måste skaffa bild var gör man däää?

Kontrollpanelen
Inställningar & alternativ
Redigera avatar

Citat:

Ursprungligen postat av Grezea (Inlägg 2939)
Det är ju dessutom massa andra rekar och skit i tråden. Sånt kan ni hålla på med på rok! :)

Visst man måste ju diskutera, men ja en jävla massa skit :\

ROSSE 2010-01-14 23:48

RoK är en fjollsida där massa skriver om andras nick? är det roligt sen om man skriver någe är det inte säkert man får svar, sharps.se rules the world! RoK till för dagis barnen?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved